Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
så meget har jeg opfattet... men jeg kan ikk finde den med aw-aware... den kør ikke hvis jeg åbner windows task manager når den er poppet op... og for det meste har jeg ikke haft min internet browser oppe (Mozilla Firebird... indbygget pop-up blocker)....
Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?
The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!
Originally posted by Noobie
Vis du nu tager din mus, og gnider den hårdt op af en våd gnu.. Så hårdt at det slår gnister.. Så forsvinder det nok!
Et intelligent og konstruktivt forslag :]
Har samme problem med et eller andet "Hey dude" møg, som jævnligt kommer op, for derefter at åbne en skod side hver gang mang lukker en side ned.
Er temmeligt irriterende.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (24.11.2003, 23:37)
Det dersens T møg, kan du ikke se hvad det er for et prg, hvis du trykker Ctrl + Alt + Delete og vælger Applications eller Processes og så spore dig frem til at få det slettet ?
Mit problem kunne hverken Spybot-search and destroy eller pestcontrol finde en løsning på.
Originally posted by Ostehaps
som jeg skrev... kan jeg ikke se den når den popper op med windows task manager ("jobliste" ??? på dansk) kan heller ikke finde den med ad-aware...
Det kan jeg heller ikke her. Er træls sådan noget.
Det er jo næsten det samme som en virus.
Jeg fik en gang også nogle underlige popups. Spurgte herinde for et godt stykke tid siden og en venlig sjæl forklarede at det nok var noget med messenger. Okay jeg fjernede Messenger helt og holdent og vupti - så var problemet løst.
Originally posted by bentzin
Jeg fik en gang også nogle underlige popups. Spurgte herinde for et godt stykke tid siden og en venlig sjæl forklarede at det nok var noget med messenger. Okay jeg fjernede Messenger helt og holdent og vupti - så var problemet løst.
Yup messenger åbner lige en bagdør til reklamer (jeg ville heller ikke trykke ok)