Virus problem

  • Hej


    Jeg har fået det problem at når jeg følger links fra søgemaskiner, så ryger jeg automatisk direkte ind på en reklameside istedet. Det er forskellige reklameside.


    Jeg har scannet med AVG Antivirus, men den finder intet...


    Samtidig tyder det på at jeg ikke kan åbne visse sider... fx kaspersky.com og spywarefri.dk


    Andre sider er jeg utrolig lang tid om at kome ind på...


    What to do?

  • hmm, ja går ud fra at du har forsøgt med flere forskellige browsere? Jeg ville også anbefale at du scanner din harddisk godt igennem, hvilket program du bruger er vil lidt underordtnede, bare det er opdateret.
    Scan også gerne for spyware som tidligere nævnt (jeg bruger ad-aware til dette).


    Håber det kan hjælpe

    Jeg ved ikke hvad 3. verdenskrig vil blive kæmpet med,
    men 4. til blive kæmpet med pinde og sten


    - Albert Einstein -

  • Jeg har prøvet både i IE og Firefox. Og jeg har scannet både med Spybot, AVG Anti-Spyware og AVG Antivirus. Alle 3 fandt noget og fjernede det de fandt... dog med undtagelse af Spybot der fjernede det skidt den fandt på nær 2 filer, hvor den beder en om at genstarte for at fjerne det. Men det hjælper ikke noget for så siger den bare det samme igen når man starter op... X(

  • prøv andre virus programmer eller du kan downloade en trial for en af de bedre dyre virusprogrammer som for eksemmpel kaspersky.

  • Prøv evt og google "smith Fault" eller sådan noget... mener jeg søgte på det og så kom jeg frem til en løsning, noget med at kører et program og så kører fejlsikret tilstand og så kører det igen.. lidt noget bøvl, men virkede.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Prøv at gå ind i fejlsikret tilstand m. netværksunderstøttelse og forsøg igen med de forskellige online virusscannere. Ofte bliver de forskellige vira disabled i fejlsikret tilstand :)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Ingenting... bruger mest min bærbar for tiden.


    Har renset op i host-filen, og forsøgt at komme ind i fejlsikret tilstand, men forgæves...


    Men jeg er nået frem til at en formatering nok er den eneste vej frem. :ohmy: