Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 23. november 2003, 14:27

Jeg smækker cd'en med XP (fra fujitsu-siemens) i computeren. Den genstarter jo så efter jeg har gjort nogle valg. Da den starter og vil til at installere XP siger den noget med en fejl 14, og at den ikke kan finde en eller anden fil!

Jeg har allerede XP installeret, jeg vil bare gerne bruge recover cd'en til at komme tilbage til "scratch".

Burde jeg formattere? Og hvordan foregår installationen af XP når hdd'en er tom? Man smækker vel på cd'en i under opstart, og så kommer installationen - right?

2

søndag, 23. november 2003, 14:38

COME ON! Svar venligst, i må da have installeret XP et par gange - med mindre i køre Linux selvfølgelig ;)

3

søndag, 23. november 2003, 14:54

Jo, du formaterer, og så booter du op med cdrom'en og følger vejledningen. Det er ganske let. Der komme på et tidspunkt et sted hvor du kan vælge NTFS eller beholde fat32, det er op til dig at vælge der. Dog vil jeg mene at NTFS kører bedst. Håber du kan bruge det til noget ellers må du bare skrive igen :)

God søndag...

4

søndag, 23. november 2003, 14:58

Hvad er forskellen på NTFS og FAT32???

5

søndag, 23. november 2003, 15:14

Citeret

Originally posted by Recon_99
Jeg smækker cd'en med XP (fra fujitsu-siemens) i computeren. Den genstarter jo så efter jeg har gjort nogle valg. Da den starter og vil til at installere XP siger den noget med en fejl 14, og at den ikke kan finde en eller anden fil!

Jeg har allerede XP installeret, jeg vil bare gerne bruge recover cd'en til at komme tilbage til "scratch".

Burde jeg formattere? Og hvordan foregår installationen af XP når hdd'en er tom? Man smækker vel på cd'en i under opstart, og så kommer installationen - right?

Øhhhhh hvorfor går du så ikke ind i systemgendannelse??????
Og finder den tidligste dato du kan vælge????
Det er da nemmere.
Det der med Fujitsu og så format er ikke sådan lige til.
Jeg gjorde det for en og den vil ikke vælge format.
Ved ikke hvad jeg gjorde galt da jeg gjorde som sædvanligt ,på min egen hjemmebyggede , såååååååååååå....................

The_Unforgiven

6

tirsdag, 25. november 2003, 09:58

Så vidt jeg husker:
Ntfs har kortere søgetid
er mere sikkert
er lavet til win xp (eller omvendt)
Jeg mener ikke at fat32 er lavet til at håndtere større hdd end 32gb

Jeg havde samme spørgsmål da jeg fik min "nye" pc valget faldt på ntfs og det har jeg ikke fortrudt.

kig her måske det hjælper:
http://www.microsoft.com/windowsxp/exper…l/october01.asp

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Johnny" (25.11.2003, 09:59)

Seneste tests og artikler

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere

0

G5 villapakke fra Sikkerthjem

Julen er også en af tyvenes hø
Læs Mere
Seneste nyheder

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere

0

Kommende Radeon R9 390X bygges med en Bermuda XT core

Bliver det kommende Radeon R9
Læs Mere

0

Cryorig snart ude med ny H7 CPU-køler

Cryorig, som vi før har stifte
Læs Mere

0

Huawei Honor 6 Plus annonceret

Huawei har præsenteret deres n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.