hvorfor en version windows?

  • har kørt med min XP Pro US i lidt over et lille halvt år nu - før var det 2000 US :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Hvorfor en version af windows ville i vælge vis i bare kunne tage det ned fra hylden ?(


    Hmm...du kan ikke sige: "Hvorfor en version..." - Hedder "Hvilken version..." eller "Hvad for en version..." :) Synes bare jeg ville nævne det.


    Bruger Windows XP SP1a. Kan godt li det. Dejligt OS.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg ville helt klart vælge den jeg køre med nu... Windows 2000 Pro Engelsk....
    Jeg købte det sammen med min PC sidste år, og det er klart et styresystem jeg bliver ved med at bruge længe...

  • Quote

    Originally posted by GLA
    hvorfor bruger du ikke Dk versionen ;)


    Fordi DK sutter røv... Har altid gjordt det og vil altid gøre det. Jeg holder mig fra det..... Det er forbeholdt bonderøvene og de gamle koner. *G*


    Nettet er hovedsageligt på engelsk ligesom verden er, så mit OS skal også være det så der ikke er "overgange".... ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Fordi DK sutter røv... Har altid gjordt det og vil altid gøre det. Jeg holder mig fra det..... Det er forbeholdt bonderøvene og de gamle koner. *G*


    Nettet er hovedsageligt på engelsk ligesom verden er, så mit OS skal også være det så der ikke er "overgange".... ;)


    Så sandt så sandt :D
    Jeg fortsætter også med win2k UK indtil videre

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Fordi DK sutter røv... Har altid gjordt det og vil altid gøre det. Jeg holder mig fra det..... Det er forbeholdt bonderøvene og de gamle koner. *G*


    Nettet er hovedsageligt på engelsk ligesom verden er, så mit OS skal også være det så der ikke er "overgange".... ;)

    mon ikke det er en vanesag for jeg har da overhovedet ikke de problemer, desuden er dansk da mit modersmål så hvorfor ikke ;):D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • ja vi lære da heller ikke dansk for sjov vel i skolen, for så er jeg sku X(


    skifter mellem US og DK når jeg formatere engang imellem og kan ikke mærke nogen forskel, så kan ikke se at i regger det så meget ned ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Fordi DK sutter røv... Har altid gjordt det og vil altid gøre det. Jeg holder mig fra det..... Det er forbeholdt bonderøvene og de gamle koner. *G*


    Nettet er hovedsageligt på engelsk ligesom verden er, så mit OS skal også være det så der ikke er "overgange".... ;)


    Øhm, hvorfor sutter den danske version røv? Jeg kører selv en UK version, netop fordi man er sikker på, at der ikke er noget fejloversat osv.


    MEN, det betyder da ikke at hele OS'et stinker´;)

  • Jeg føler mig mest "hjemme" når det er på Dansk :D Synes jeg er rart.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Øhm, hvorfor sutter den danske version røv? Jeg kører selv en UK version, netop fordi man er sikker på, at der ikke er noget fejloversat osv.


    MEN, det betyder da ikke at hele OS'et stinker´;)


    Som du selv delvist skriver, så er der generalt flere fejl i DK-versionerne ... ;)


    og så selve det med at oversætte noget fra det originale er noget lort efter min mening... Det svarer lidt til at tage Terminator og sætte dansk lyd på.... " Jeg vender tilbage "..... øhhh ... nå nå.... :]

  • hmm har sku ikke haft nogle problemer med mit O/S DK har haft 1 fejl i løbet af 5 måneder og det var fordi jeg instalerer mine tv-kort driver og alt det der, men jeg havde glemt at sætte kortet i monsteret ;)

  • Jeg bruger DK.. (XP Pro)


    Ingen problemer, og jeg overvejere ikk lige at skifte til engelsk..


    Og de fejl de evt. var i oversættelse osv. de er blevet rettet med SP1, jeg har i hvert fald ikke kunnet finde nogen..


    Den eneste grund jeg kunne se ved at skifte til engelsk, var - at man lærte lidt englelsk :]

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Som du selv delvist skriver, så er der generalt flere fejl i DK-versionerne ... ;)


    og så selve det med at oversætte noget fra det originale er noget lort efter min mening... Det svarer lidt til at tage Terminator og sætte dansk lyd på.... " Jeg vender tilbage "..... øhhh ... nå nå.... :]

    HEHE got the point!!
    Men nu er det jo et styresystem og ikke en aktionfilm ;)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Johnny
    HEHE got the point!!
    Men nu er det jo et styresystem og ikke en aktionfilm ;)


    Well... Hader også undertekster på engelsk/amerikanske film. Kan ikke snuppe at de skal fylde der nede.... De er alligevel ikke det værd.... Så du kan selv gætte hvor glad jeg blev dengang DVD´en kom frem... ;)