Vista - tid til det?

  • Min bror skal have en bærbar, og vi har fundet en dejlig en af slagsen med Vista, jeg bruger selv Windows XP 64 bit, og har ærlig talt aldrig siddet ved en Vista maskine, jeg har blot hørt negativt om det.


    Virker det ordenligt osv nu, jeg tænker hovedsaglige om "børne-fejlene" er væk, og det nu er et godt og fremtidssikret valg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Det virker helt fint - men det er ikke som XP.


    Jeg har kørt med det i lang tid nu og har ingen problemer med det


    Mvh Stubkier


    Ditto.. Fatter ikke at der stadig er så mange der har så meget imod Vista..

  • Har også kørt med vista i lang tid nu og det fungere i upåklageligt og det er kun blevet bedre efter SP1 er kommet :D
    Tror de fleste af dem som mener vista er noget lort ikke har systemet til at trække det eller så har du ikke brugt nok tid på at sætte sig ind i det. Man kan jo slå en masse ting fra så det ikke trækker så mange ressurcor.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Har også kørt med vista i lang tid nu og det fungere i upåklageligt og det er kun blevet bedre efter SP1 er kommet :D
    Tror de fleste af dem som mener vista er noget lort ikke har systemet til at trække det eller så har du ikke brugt nok tid på at sætte sig ind i det. Man kan jo slå en masse ting fra så det ikke trækker så mange ressurcor.


    Tror nu også det kommer meget an på, om man overhovedet bruger nogle af de features Vista nu engang har. Jeg gør ikke, så for mig er XP mere end rigeligt.