Need For Speed Underground

  • Hep hey... Nu har jeg prøvet spillet "Need for speed underground" - DET ER ALT FOR FEDT!


    Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er gjort noget specielt ud af multiplayer delen i det!?


    Fordi man kan style sine biler og smide nos i osv. - så det kunne være ret fedt hvis der var en eller anden voll-fed online verden i NFSU.


    Det er den fulde version jeg har spillet - men har ikke haft mulighed for at teste det på internettet - derfor jeg skriver herinde om nogen kan hjælpe mig.

  • Hvor har du den fulde version fra?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Måske en ven der har hentet den fra DC++... hvem ved? Anyways, det var ikke det jeg spurgte om! :))


    *UPDATE*


    Jeg har ikke sagt jeg har spillet - bare prøvet det! Jeg har selv demoen og da jeg så fik chancen for at prøve det tog jeg chancen og er 100 % sikkert et spil jeg køber, for at støtte, hvis nogen skulle være i tvivl!!!