Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hey, jeg bruger bitcomet til og hente mine ting over nettet, frem for explore.. Men hvorfor er det så langsomt nettet lige så snart jeg bruger bitcomet samtidig...?? Det er som om den bare hænger, fordi hvis jeg bare opdatere siden et par gange kommer den lige med det samme.. Og det er selvom jeg måske kun henter med 5-10kb/s og har 10/10 Mbit. Men så snart bitcomet køre blir det bare så stener langsomt nettet... Nogle som kender til dette eller måske kan anbefale en anden torrent klient...??
Efter hva jeg ved er dette lovligt nok og snakke om på tweak altså Torrent klienter, bare så der ikke er nogle misforståelser...
Oprindeligt indlæg af Agerskov
Nu snakker du kun om hvad den downloader med - men hvad ligger uploaden på?
Som jeg skrev var den en 10/10 Mbit linje... Men jeg vil prøve utorrent og ellers så begrænse forbindelser... Jeg giver lige besked senere om det har hjulpet..
synes også det kommer med utorrent... Men ikke helt så meget, men så ska det lige siges af utorrent slet ikke trækker så meget cpu kræft... Synes det køre meget bedre på min bærbar det utorrent..