Email problem

  • Ja problemerne forfølger mig endnu:( Efter jeg har kørt med den anden harddisk, men har skiftet tilbage til den oprindelige, som virker igen, vil min computer ligepludselig ikke modtage emails på 1 af mine 2 emailadresser mere. Er det ikke underligt. Hvis jeg f.eks. sender en email til mig selv på den adresse, så dukker den aldrig op.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThomasB84
    Ja problemerne forfølger mig endnu:( Efter jeg har kørt med den anden harddisk, men har skiftet tilbage til den oprindelige, som virker igen, vil min computer ligepludselig ikke modtage emails på 1 af mine 2 emailadresser mere. Er det ikke underligt. Hvis jeg f.eks. sender en email til mig selv på den adresse, så dukker den aldrig op.


    Har lige sendt en test email til dig ;)


    /gamlejesper

  • Hmm, uden at vide det med 100% sikkerhed, så tror jeg næppe det skyldes ind harddisk.


    Du er sikker på, at der ikke er nogle problemer med den ene Email?


    Prøvet at tjekke ved udbyderen, om de har nogle problemer etc.?


    Når du prøver at sende en testmail, skriver du så noget i emnefeltet?


  • Ingen problemer, den har dog gjort det før.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Det er ikke sådan, at begge Emails tilfældigvis er hos TDC med samme kundenummer?



    Jo, det er de:) Men plejer normalt godt at kunne modtage de emails, jeg får på hver adresse.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

    Rettet en gang, sidst af ThomasB84 ().

  • Kan dette være problemet?


    Kære thomas


    Natten mellem onsdag d. 17. juli og torsdag d. 18. juli 2008 vil der blive
    kørt vedligeholdelsesjob på en del af mailserverne.


    Ingen e-mails vil gå tabt, men der kan opstå kortvarig forsinkelse.


    Arbejdet påbegyndes midnat kl. 0.00 og forventes at vare ca. 30 min.


    Vi beklager de gener dette måtte medføre.


    Med venlig hilsen
    WWI A/S


    Henrik Ahlers Andersen
    Systemansvarlig



    Men det skulle kun vare 30 minutter.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

    Rettet en gang, sidst af ThomasB84 ().

  • I tidernes morgen, hvor jeg stadigvæk boede hjemme og vi samtidig havde Internet fra TDC. Der havde min far og jeg hver sin Email - på samme kundenummer.


    Den der først valgte at tjekke mails tog alle samme ned. Uanset om de blev sendt til den en eller den anden Email.


    Opdateringen af serverne burde i følge dem selv ikke være problemet, men mad ved selvfølgelig aldrig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    I tidernes morgen, hvor jeg stadigvæk boede hjemme og vi samtidig havde Internet fra TDC. Der havde min far og jeg hver sin Email - på samme kundenummer.


    Den der først valgte at tjekke mails tog alle samme ned. Uanset om de blev sendt til den en eller den anden Email.


    Opdateringen af serverne burde i følge dem selv ikke være problemet, men mad ved selvfølgelig aldrig.


    Men det er da underligt, at dem jeg så sender til mig selv fra den anden adresse ikke kommer ned, bare på den anden email så. De kommer slet ikke.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThomasB84


    Men det er da underligt, at dem jeg så sender til mig selv fra den anden adresse ikke kommer ned, bare på den anden email så. De kommer slet ikke.


    Det lyder underligt ja, men tror det bedste vil være at ringe til TDC.


    Kommer emails frem, hvis de eksempelvis er sendt fra Hotmail, Gmail, Yahoo-mail etc?