Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. juli 2008, 11:45

Ja problemerne forfølger mig endnu:( Efter jeg har kørt med den anden harddisk, men har skiftet tilbage til den oprindelige, som virker igen, vil min computer ligepludselig ikke modtage emails på 1 af mine 2 emailadresser mere. Er det ikke underligt. Hvis jeg f.eks. sender en email til mig selv på den adresse, så dukker den aldrig op.

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
Friedrich Nietzsche

2

fredag, 18. juli 2008, 11:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af ThomasB84
Ja problemerne forfølger mig endnu:( Efter jeg har kørt med den anden harddisk, men har skiftet tilbage til den oprindelige, som virker igen, vil min computer ligepludselig ikke modtage emails på 1 af mine 2 emailadresser mere. Er det ikke underligt. Hvis jeg f.eks. sender en email til mig selv på den adresse, så dukker den aldrig op.

Har lige sendt en test email til dig ;)

/gamlejesper

3

fredag, 18. juli 2008, 12:19

Hmm, uden at vide det med 100% sikkerhed, så tror jeg næppe det skyldes ind harddisk.

Du er sikker på, at der ikke er nogle problemer med den ene Email?

Prøvet at tjekke ved udbyderen, om de har nogle problemer etc.?

Når du prøver at sende en testmail, skriver du så noget i emnefeltet?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (18.07.2008, 12:19)

4

fredag, 18. juli 2008, 12:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
Hmm, uden at vide det med 100% sikkerhed, så tror jeg næppe det skyldes ind harddisk.

Du er sikker på, at der ikke er nogle problemer med den ene Email?

Prøvet at tjekke ved udbyderen, om de har nogle problemer etc.?

Når du prøver at sende en testmail, skriver du så noget i emnefeltet?

Ingen problemer, den har dog gjort det før.

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
Friedrich Nietzsche

5

fredag, 18. juli 2008, 12:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af gamlejesper

Citeret

Har lige sendt en test email til dig ;)

/gamlejesper

Hehe, det er denne email du skal sende på thomasb84@mail.tele.dk

Friedrich Nietzsche

6

fredag, 18. juli 2008, 12:37

Det er ikke sådan, at begge Emails tilfældigvis er hos TDC med samme kundenummer?

7

fredag, 18. juli 2008, 12:42

Citeret

Det er ikke sådan, at begge Emails tilfældigvis er hos TDC med samme kundenummer?

Jo, det er de:) Men plejer normalt godt at kunne modtage de emails, jeg får på hver adresse.

Friedrich Nietzsche

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ThomasB84" (18.07.2008, 12:42)

8

fredag, 18. juli 2008, 12:43

Kan dette være problemet?

Kære thomas

Natten mellem onsdag d. 17. juli og torsdag d. 18. juli 2008 vil der blive
kørt vedligeholdelsesjob på en del af mailserverne.

Ingen e-mails vil gå tabt, men der kan opstå kortvarig forsinkelse.

Arbejdet påbegyndes midnat kl. 0.00 og forventes at vare ca. 30 min.

Vi beklager de gener dette måtte medføre.

Med venlig hilsen
WWI A/S

Henrik Ahlers Andersen
Systemansvarlig

Men det skulle kun vare 30 minutter.

Friedrich Nietzsche

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ThomasB84" (18.07.2008, 12:44)

9

fredag, 18. juli 2008, 12:46

I tidernes morgen, hvor jeg stadigvæk boede hjemme og vi samtidig havde Internet fra TDC. Der havde min far og jeg hver sin Email - på samme kundenummer.

Den der først valgte at tjekke mails tog alle samme ned. Uanset om de blev sendt til den en eller den anden Email.

Opdateringen af serverne burde i følge dem selv ikke være problemet, men mad ved selvfølgelig aldrig.

10

fredag, 18. juli 2008, 12:50

Citeret

I tidernes morgen, hvor jeg stadigvæk boede hjemme og vi samtidig havde Internet fra TDC. Der havde min far og jeg hver sin Email - på samme kundenummer.

Den der først valgte at tjekke mails tog alle samme ned. Uanset om de blev sendt til den en eller den anden Email.

Opdateringen af serverne burde i følge dem selv ikke være problemet, men mad ved selvfølgelig aldrig.

Men det er da underligt, at dem jeg så sender til mig selv fra den anden adresse ikke kommer ned, bare på den anden email så. De kommer slet ikke.

Friedrich Nietzsche

11

fredag, 18. juli 2008, 13:32

Citeret

Citeret

Men det er da underligt, at dem jeg så sender til mig selv fra den anden adresse ikke kommer ned, bare på den anden email så. De kommer slet ikke.

Det lyder underligt ja, men tror det bedste vil være at ringe til TDC.

Kommer emails frem, hvis de eksempelvis er sendt fra Hotmail, Gmail, Yahoo-mail etc?

Seneste tests og artikler

0

Xtrfy XS-1 Encrypted HDD case

Vi skal i dag kigge på et prod
Læs Mere

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.