Kaspersky

  • Jeg overvejer at købe Kaspersky antivirus, nogen af jer som har det og kan fortælle mig om det er alle pengene værd?..


    MVH Kenneth.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Har haft det i 3-4 år nu og det kan helt klart anbefales. Når det først er stillet ind kører det upåklageligt. Så thumbs up herfra :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Hvis det Internet Security 7 du har kig på så har vi en anmeldelse af det her på siden:
    http://tweak.dk/tests2.php?id=1990


    Og der er jo en konkurrence på siden også hvor du netop kan vinde kaspersky så måske du skulle deltage i den og se om du vinder der inden du køber? :9xo
    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=101277&sid=

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja tænkte lidt på at deltager, men skal have det på flere computere, skal man så købe en af de udgaver med mange licenser eller hvordan er det med det?, nogle af computerene kører altid på samme IP (set udefra) tæller det så som 1 eller flere computere?.


    Og ja har læst testen, men noget er en test, andet er dagligdagsbrug gennem længere tid.. =)


    MVH Kenneth.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • bruger det selv og kan klart anbefales.


    Har haft AVG, avast, Bullguard og northon. Har været mest glad for kaspersky..

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Ja tænkte lidt på at deltager, men skal have det på flere computere, skal man så købe en af de udgaver med mange licenser eller hvordan er det med det?, nogle af computerene kører altid på samme IP (set udefra) tæller det så som 1 eller flere computere?.


    Og ja har læst testen, men noget er en test, andet er dagligdagsbrug gennem længere tid.. =)


    MVH Kenneth.. =)


    Det er mig der har skrevet testen og bruger stadig programmet. Det virker rigtig godt og har intet negativt at tilføje til testen :)


    Mht. licenser vil jeg tro man skal have en til hvert pc men er ikke helt sikker.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Har før haft Norton, men det sidste års tid har jeg kørt med en 3 pc'er licens fra Kaspersky og jeg har intet negativt at sige og er glad for at have skiftet Norton ud med Kaspersky.

  • Kører i så bare med Kaspersky, eller den lidt dyrere "Internet Security" Og hvordan er det med betaling, er det ved kalender års skifte man betaler hvert år eller kun engang og så har man programmet for altid?..


    MVH Kenneth.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Kører i så bare med Kaspersky, eller den lidt dyrere "Internet Security" Og hvordan er det med betaling, er det ved kalender års skifte man betaler hvert år eller kun engang og så har man programmet for altid?..


    MVH Kenneth.. =)


    Jeg køre med internet security 7 :)
    Man køber en licens som gælder i 365 dage (et år) fra den dag man aktivere sit produkt. Du kan selvfølgelig købe mere tid efter året er gået.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • så det er 800 kr for 5 computere om året korrekt?


    er det nødvendigt at kører med den dyre udgave??

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • hvis du har lyst ka du prøve en "90dages Trial" af Kaspersky Internet Security 2009 læs her hvordan :)


    http://www.sizzledcore.com/200…persky-internet-security/


    bruger den selv, og det er den bedste Anti-Virus jeg har prøvet til dato end til vidre, kommer selv fra først AVG Free Edition og så de sidste par år har jeg kørt med BitDefender v10 Free Edition og så prøvet KasperSky Internet Security 2009 i 4dage og den virker fint og firewallen så ja den ka helt klart anbefaldes :9xo