Langsom opstart af bærbar efter geninstallering af Win XP???

  • Hej


    Min bror har lige formatteret hd og geninstalleret Windows XP. Men under opstart er den utrolig langsom. Det tager flere minutter at komme til den sorte skærm hvor der er en grå bjælke som bliver hvid og dette tager i omegnen af 20 minutter. Når først den kommer med XP-billedet starter den nogenlunde normalt op.
    Windows er opdateret med de nyeste opdateringer (regner ikke med at det er dette da det jo umiddelbart er tiden inden opstart af WinXP der tager tid.


    Hans computer er en Fujitsu-Siemens Amilo M7405 og Windows er den cd der fulgte med computeren.


    Det skal lige siges at da han installerede Windows gik den i sort da der kun manglede 5 % eller sådan noget så han måtte genstarte og starte forfra med Windows-installering. Men har dette noget at sige.


    Håber I kan hjælpe mig, for han regner med jeg kan fikse det og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre!


    PS. Undskyld jeg opretter 2 tråde, men jeg er i tvivl om hvor den skal være (hardware eller software) og det haster en smule!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().