software crasher mit PC, hjælp :(

  • hej kære nørder, i dag er jeg i nød og nu søger jeg overalt efter hjælp, jeg har hørt af en meget klog fugl at i alle er kloge her inde og at jeg skulle kigge forbi, men det der sker...


    jeg skulle prøve at tage en hardware test og se hvad denne ny maskine som jeg lige har købt kunne klare, og der så sker det at jeg downloader et software fra http://www.testmyhardware.com at så snart jeg installer den så crasher min PC... i logbog filen i fejlsikkert tilstand some jeg nu kør i står der


    Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected.


    og jeg kom desværre ubemærket og clickede på at give den lov at ændre ind i et windows32 fil, der jeg troede måske at den skulle måle noget derinde fra... dumme mig :(... kan i muligt hjælpe mig med dette problem måske?