Hvor godt er Advanced WindowsCare V2 Personal?

  • jeg har nu prøvet at installer "Advanced WindowsCare V2 Personal" og det ser ud til at det bla. har hjulpet lidt med at FireFox og IE7 ik får meget siden ka ik vises, men får det stadig lidt, har kun haft XP installeret siden den 27-06-08 ka virkelig ik være rigtig at jeg ska til at reinstaller igen før det køre 100%.


    har bla. tweaked min FF lidt, men det sjove er, at jeg aldrig rigtigt har haft de problemer på adsl og webspeed men oplever dem her på fibernet. jeg tømmer dagligt flere gange om dagen min Windows dns i cmd med ipconfig /flushdns men lige lidt hjælper det efterhånden.


    har haft fat i min isp SE Bredbånd (Syd Energi Bredbånd) nogle gange men de siger at det må være min windows som er problemet.


    jeg bruger BitDefender v10 Free Edition som antivirus, Windows Firewall, Ad-aware (Mest til cookies) & SuperAntiSpyware Free Edition til det andet selv om den os finder lidt cookies og så AntiSpyware Doctor til alt det sidste, men det sjove er at min server den køre XP Pro SP2 x86 og den har kørt i over 56dage efterhånden og der er kun BitDefender som antivirus på og så IE7 som browser og den virker bare hele tiden :boxed:


    jeg bruger selv XP Pro SP3 x86 til styresystem, nogle som måske ka en formening om hva der ka være galt, fordi det er uanset om jeg har downloader og uploader er det stadig sådan.


    så jeg søger lidt hjælpe til at få det her forbedret, ka det virkelig passe at det måske er formeget data som ryger igemmen XP der gør den opføre sig sådan, fordi jeg er Virus det siger min antivirus og Kaspersky online antivirus scan at jeg her, og jeg ka ik finde noget ud over tracking cookies på min pc men dem får vi jo allesammen jo.