• heey.... er nogle gange i warcraft 3 humør, så vil tit spille mod nogle af mine venner over hamachi.


    men vi kan ikk se hinanden selvom vi har slået firewall fra. Nogle af mine venner sir at der skal laves noget med netværks instilliger, andre at det er inde i hamachi der skal laves noget om...


    PLZ hjælp mig for det er kedeligt at spille mod computeren.. PS. hvis i kender et andet program til at spille over lan med må i godt lige skrive det...


    På forhånd tak

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6


  • Jeg tror desvære det er dig der god til at fucke det hele op :D Haha
    (Jeg kender erland3000 i rl)

  • tak for det.. det hjælper vildt meget på mit problem

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • du skal bare åbne port 6112 i din firewall:) hvis du har switch skal du bare gøre det i computerens firewall, men har du router skal du os gøre det i dens firewall

  • Du har sikret at warcraft benytter sig af det rigtige netkort. Er ikke 100% sikker på hvordan opsætningen i warcraft er, men der må være en mulighed for at rette i netværks-instillingerne.


    Hamachi er en slags pseudo-vpn, så det installeres som et "netkort", så man skal sikre sig et man benytter det "netkort" og ikke ens standart netkort - ellers vil spillet forsøge at forbinde via nettet istedet for at bruge hamachi's vpn.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Du har sikret at warcraft benytter sig af det rigtige netkort. Er ikke 100% sikker på hvordan opsætningen i warcraft er, men der må være en mulighed for at rette i netværks-instillingerne.


    Hamachi er en slags pseudo-vpn, så det installeres som et "netkort", så man skal sikre sig et man benytter det "netkort" og ikke ens standart netkort - ellers vil spillet forsøge at forbinde via nettet istedet for at bruge hamachi's vpn.


    /ask


    Nemlig! Og det er ved 90% af alle problemer ved Hamachi derfor folk ikke kan få det til at virke.
    Du skal sikre dig at dine netkort har den rigtige prioritet.


    Og for at gøre det skal du bare [Indsæt link til google her med alt for meget hjælp om hvad man skal søge under]


    Altså Google it, or loose it.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850