Ethernet Controller Driver???

  • Hejsa,


    Jeg har ingen driver til min Ethernet controller. Altså jeg kan ikke bruge et lan-kabel i ruteren og til min computer - det er skide irriterende. Jeg har prøvet at update min motherboard driver men sjovt nok, er mit motherboard ukendt..Der er kun ID på det i opstarten og ikke navnet på kortet, intet nummer at finde på selve kortet i maskinen, og Aida32 kan heller ikke navngive det - bare "ukendt"


    Det er helt væk, og nu vil jeg sgu have en ethernet controller driver..


    Håber nogle kan hjælpe mig...


    Motherboard ID er irrelevant tror jeg .. google fandt ingen results da jeg søgte på det...


    Phoenix v.60pg er bios -ting


    Derudover stod d33c75 også på kortet, men synes ikke jeg kan finde noget med google heller:(


    Har prøvet detective driver, for at finde en driver til controlleren, men jeg mangler et reg. key for at bruge programmet til fulde:D


    Hvis nogle kan hjælpe er i hjerteligt velkommen. Kan græde lige nu. Har siddet og prøvet ALT.


    damn ''


    VH Simon Engberg

  • Går ud fra at du snakker om et onboard netkort!?


    Hvis det er onboard (og på en stationær), så pil siden af computeren og se om der ikke står producent og model-nummer på motherboardet - de går det meget lettere at skulle finde drivere.


    Hvis det er en laptop, så skriv navnet på laptoppen (producent+model).


    /ask