Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 25. juni 2008, 13:52

Hejsa.

Der er kommet virus i min computer. Jeg skriver fra min bærbar. Jeg plejer dog altid, at kunne få gang i computeren igen. Plejer at køre mit virusprogram, og diverse spywareprogrammer i fejlsikker tilstand. Men den vil slet ingenting nu. Når jeg starter både normalt og i fejlsikret tilstand, kommer skærmbilledet kun frem. Ikke noget at trykke på og ingen ikoner. Når jeg sætter windows disken i og vælger at den skal reparere computeren, begynder den bare at genstarte hele tiden. Er den eneste mulighed at formatere nu? Det er bare ikke ret godt. Har mange vigtige ting på computeren. Håber I har nogen råd.

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
Friedrich Nietzsche

3

onsdag, 25. juni 2008, 16:52

Har du prøvet at trykke ctrl-alt-del og i den der så kommer frem find kør et nyt job og skriv explorer.exe.

SMLDK

4

onsdag, 25. juni 2008, 18:10

har du mulighed for at komme ind i fejlsikret tilstand?

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

5

fredag, 27. juni 2008, 14:40

Prøv at bruge et spyware scaner til at registrere og slette dårlige filer
http://dk.pcthreat.com/rensere.html

6

fredag, 27. juni 2008, 15:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af kertanis26
Prøv at bruge et spyware scaner til at registrere og slette dårlige filer
http://dk.pcthreat.com/rensere.html
http://anti-spyware-review.toptenreviews…ter-review.html , de giver topkarakter til spyhunter på den side du linker til, men den jeg derimod linker til, der står der at spyhunter har low detection rate, og jeg stoler helt ærgeligt mest på top ten reviews ... tag heller og hent http://www.ewido.net/en/onlinescan/ det er en gratis og god scanner..... edit. hov så ikke at du ikke engang kunne komme ind i computeren med fejlsikkret,

asus P8P67 evo
16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
coolermaster 600m silent pro
msi GTX970 gaming.
AOC 24 G2460PG
steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "jedimind" (27.06.2008, 15:26)

7

onsdag, 2. juli 2008, 19:18

Tak for hjælpen:) Men jeg kan jo slet ikke komme ind i noget. Der er bare sort skærm både i windows og i fejlsikret tilstand og så genstarter den.

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
Friedrich Nietzsche

8

onsdag, 2. juli 2008, 22:09

Når der er vigtige data på disken, er det jo bare at finde din backup fra i går frem - hvad er problemet ?
Arj, driller bare. Hvis den ikke engang vil formatere drevet og installere Windows kunne det tyde på at disken er beskadiget.

- Søren

9

onsdag, 2. juli 2008, 22:50

Du tager harddisken ud af computeren, sætter den i en anden computer (der har opdateret antivirus), og scanner. Færdigt arbejde. Hvis du kun har en stationær computer, så køb en ekstern kasse med USB og slut den til bærbaren.

Men! Hvordan ved du at du har fået virus? Det kan vel også bare være harddisken eller noget andet der er i stykker?
Altså... Hvis du har fået virus er det vel fordi du ikke har antivirus, og så kan du jo ikke vide at du har fået virus...?

P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

10

onsdag, 2. juli 2008, 23:13

Hvis du kommer ind så lav en system gendandelse, plejer jeg at gøre når det går helt galt;)

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

11

onsdag, 9. juli 2008, 10:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Yonzie
Du tager harddisken ud af computeren, sætter den i en anden computer (der har opdateret antivirus), og scanner. Færdigt arbejde. Hvis du kun har en stationær computer, så køb en ekstern kasse med USB og slut den til bærbaren.

Men! Hvordan ved du at du har fået virus? Det kan vel også bare være harddisken eller noget andet der er i stykker?
Altså... Hvis du har fået virus er det vel fordi du ikke har antivirus, og så kan du jo ikke vide at du har fået virus...?

Jeg havde også AVG. Men den sagde der var en trojanhest der hed noget med vundo alligevel, og så gik den helt ned.

Friedrich Nietzsche

12

onsdag, 9. juli 2008, 10:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Simon Bay
Hvis du kommer ind så lav en system gendandelse, plejer jeg at gøre når det går helt galt;)

Det gør jeg også fra min windows xp disk, men det hjælper ikke. Er det ikke det, hvor den spørger om du vil reparere systemet.

Friedrich Nietzsche

13

onsdag, 9. juli 2008, 12:34

nej man laver systemgendannelse fra windows kontrolpanel(under ydelse og vedligeholdese), men få fat på en ekstern kabenit til din hd og sæt den til din bærbar hvis du skalredde dit data inden du evt. formaterer, du kan måske også være heldig at fjerne virus på hd'en når du scanner den fra din bærbar, hvis AVG ikk kan finde den kan du overveje en anden scanner, personligt bruger jeg avast antivirus home edition, det er også en gratis antivirus, og jeg har endnu ikk haft en virus den ikk kunne nakke.

Waiting for: H2-Ep3

14

onsdag, 9. juli 2008, 15:08

bare slet dem!!

nvidia 8800gt
gigabyte ga-m57sli-s4
amd athlonx2 5600+ 3,22ghz
cosair hx620w
spire kabinet
chell shock 2gb ram

15

onsdag, 9. juli 2008, 19:54

Jeg har prøvet det I sagde, med at tage harddisken ud og sætte over i en anden computer og køre et virusprogram. Men harddisken på min nye computer passer ikke med de stick i den gamle. Hvad gør jeg så?

Friedrich Nietzsche

16

mandag, 14. juli 2008, 00:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af fuck_mathias
bare slet dem!!

Sikke da en lam kommentar :crazyeyes:

System spec:

Asrock H81-VG4
Intel i5 4670s
Kingston HyperX Fury 8 GB Ram
Asus GTX 770 4GB DirectCU
Thermaltake RGB 600w PSU
Coolermaster Elite 130
WD Green 120 GB SSD + 320 WD HDD

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.