Hjælp, til en masse windows startup problemer

  • Hej. Der er sket det forfærdelige ved min pc at den har visse problemer med at starte op.


    Problemet:


    En dag startede min computer op som den plejer indtil den viste et vindue hvor overskriften var "Besked om forhindring af datakørsel - Microsoft Windows" (Fejl 1.jpeg) Da jeg kun kunne trykke Luk meddelelse gjorde jeg det og da kom der et nyt vindue op hvor overskriften var "explorer.exe" som havde fundet en fejl. Uanset hvad jeg trykker der lukker den explorer ned og i nogle tilfælde genstarter den også explorer og så begynder alt det jeg har beskrevet forfra...


    Bortset fra denne ene gang da den gik i stå efter én gang af denne cyclus, derfor genstartede jeg og da jeg havde gjort det kom den med et nyt vindue hvor der stod at drwtsn32.exe havde fundet en fejl og afsluttede.


    1) Jeg vil gerne have en løsning på mit problem
    2) Jeg vil gerne have nogle gode virus programmer at vide, som fjerner det Norton Internet Security ikke kan fjerne.


    Ps. Jeg kører Windows Xp Home.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

    Rettet 2 gange, sidst af lga1993 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77
    Du kan prøve at boote på din Windows Vista CD, og vælge at reparere din installation, og se om det ikke hjælper.


    Hehe. Glemte vist at skrive at jeg har Windows xp home. Skriver lige et "Ps.". Jeg har prøvet det du siger med bare Windows Xp cd'en. Da jeg valgte reparér, fortsatte jeg ind til den var færdig, men nu starter min explorer aldrig :(, har formateret. Køber nok snart Vista efter jeg har haft MEGA MANGE problemer med windows xp selvom jeg bare spiller pc på det.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM