Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 21. juni 2008, 20:08

Hader deres nye Awesomebar den er totalt uoverskuelig. Jeg fandt så et fix på nettet men det fjernede drop-down menuen helt så jeg skal taste hele hjemmesiden hver gang nu.

Kort sagt, jeg leder efter et fix / patch så jeg kan få firefox's 'gamle' almindelige søgebar igen.

2

lørdag, 21. juni 2008, 20:37

Her er hvordan man disabler den funktion.
http://www.kennycarlile.net/2008/06/17/d…x-3-awesomebar/

Citeret

* In the address field, type "about:config", without the quotes, and hit enter
* In the filter field, type "browser.urlbar", also without the quotes, and hit enter
* Double-click on the line with browser.urlbar.matchBehavior, change the value in the popup to 0, and click OK
* Double-click on the line with browser.urlbar.maxRichResults, change the value in the popup to 0, and click OK
* Now restart FireFox and enjoy!

3

lørdag, 21. juni 2008, 21:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cyclups
Her er hvordan man disabler den funktion.
http://www.kennycarlile.net/2008/06/17/d…x-3-awesomebar/

Citeret

* In the address field, type "about:config", without the quotes, and hit enter
* In the filter field, type "browser.urlbar", also without the quotes, and hit enter
* Double-click on the line with browser.urlbar.matchBehavior, change the value in the popup to 0, and click OK
* Double-click on the line with browser.urlbar.maxRichResults, change the value in the popup to 0, and click OK
* Now restart FireFox and enjoy!

Ændrede ingenting, stadig ingen 'searchbar dropdown menu' (langt ord, ved ikke hvad jeg skal kalde det)

Men ellers tak

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.