Var det så en god weekend?

  • Fik i nydt det vildt gode vejr? Selv har jeg haft den bedste weekend længe, nu skal man bare op på arbejde om 5 timer og diskutere løn, de skylder mig 11k :( .. Men alt i alt en god weekend med masser god mad og en del øl bowling med gutterne så søndagen forgik på stranden med tømmermænd og er blevet halv forbrændt på venstre arm :P



    what about you?

  • Bare gå i kødet på dem! Jeg synes squ det er for dårligt når man ikke får betalt. Personligt hader jeg at skylde folk penge.
    Ringede også lige ind til firmaet fredag fordi de havde glemt at give mig den lønstigning som vi alle fik fra 1. april. Der var sket en fejl hvor jeg var røget ud af systemet.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Bare gå i kødet på dem! Jeg synes squ det er for dårligt når man ikke får betalt. Personligt hader jeg at skylde folk penge.
    Ringede også lige ind til firmaet fredag fordi de havde glemt at give mig den lønstigning som vi alle fik fra 1. april. Der var sket en fejl hvor jeg var røget ud af systemet.


    Anders



    yep - ringede også og brokkede mig. Endte så med jeg fik min løn udbetalt, det var åbenbart på grund af en fejl de havde lavet. De skyldte mig også nogle kilometer penge, men dem fik jeg omregnet til 15 arbejdstimer i stedet, så det var kun til fordel for mig. så der kommer lige 15k ind på kontoen en af dagene for 5 dages arbejde, er sgu meget dejligt her til sommer! :) så der råd til ekstra bajere

  • Har en flænge ned over den ene skulder, min krop er blå/gul/sort prikket oven på den røde grundfarve, så ja, den var go :D Var i sommerhus med drengene fredag til søndag, har stadig tømmermænd efter igår :$

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Fik kun nydt solen et par timer lørdag og søndag. For der kom ny computer til mig. Det tog sgu en fandens tid at samle det hele med vandkøling :)

  • Blev slået ned fredag nat af 6 drenge - brugte hele min lørdag på skadestuen i århus, og fredag var jeg fuldstændig rundt på gulvet pga. hjernerystelse..:S


    Og idag var jeg nødt til at gå fra arbejde kl. halv 11 imorges, da jeg begyndte at kaste op fordi jeg stadig er svimmel pga. hjernerystelsen...:S


    Så alt i alt, en lidt nederen weekend - men jeg er glad for at jeg stadig er i live, da man jo har hørt en masse historier om folk der bliver stukket ned....

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden
    Blev slået ned fredag nat af 6 drenge - brugte hele min lørdag på skadestuen i århus, og fredag var jeg fuldstændig rundt på gulvet pga. hjernerystelse..:S


    Og idag var jeg nødt til at gå fra arbejde kl. halv 11 imorges, da jeg begyndte at kaste op fordi jeg stadig er svimmel pga. hjernerystelsen...:S


    Så alt i alt, en lidt nederen weekend - men jeg er glad for at jeg stadig er i live, da man jo har hørt en masse historier om folk der bliver stukket ned....


    Lyder til at være en slem oplevelse. Må man spørge hvordan det skete?

  • Fredag aften grill og bajere. Lørdag fra kl 10 ude og sejle på limfjorden og stå på vandski. Kl 17 holdte min svigerfar grillfest, som hurtigt endte ud i noget vådt noget :D Igår søndag skulle jeg ha' været på stranden med gutterne, men var blevet lidt forbrændt om lørdagen plus jeg var gennembanket i hele kroppen af at stå på vandski, så tog en slapper på en solvogn i skyggen :P
    Lyder nedern klovnemand, utroligt de idioter der gør så noget..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Lyder til at være en slem oplevelse. Må man spørge hvordan det skete?


    De tog fejl af jeg og en kammerat, Men min kammi var på krykker, så jeg lod bare tæskene gå ud over mig, når de nu var begyndt på mig :P

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • fredag:
    holdt afgangsdag, drøne rundt på knallert kl 4 til 7. derefter massere af vand fra kl 8 til 10, så en lille revy :P og hjem og hvile lidt, inden man skulle af sted til restaurant og afgangsfest bagefter, som jeg selv havde været med til at planlægge.
    Og festen var i topklasse, minimal problemer med gæsterne, højt humør og fri bar :drink:



    Lørdag:
    ik' det store, sov til kl 3 :P



    Søndag:
    ude og sejle med to gutter og en lille dukkert blev det også til :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden
    De tog fejl af jeg og en kammerat, Men min kammi var på krykker, så jeg lod bare tæskene gå ud over mig, når de nu var begyndt på mig :P


    Du må være det man kalder ven med stort V :cheers:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Du må være det man kalder ven med stort V :cheers:


    Anders


    Der er jo ikk noget ved at det går lidt udover mig, også meget udover ham - så hellere bare lade det gå ud og mig det hele - især når han nu er på krykker - det er der jo ikk meget ved.... og det var den slags typer der var kolde overfor krykker, handicap og andre mangler...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"