Gamle posts kommer frem igen :S

  • oplever meget tit at en gammel post omkring noget counter-strike spraylogo kommer frem igen.. og dette sker på den måde at de add'er mig på msn og spørger mig om jeg kan hjælpe dem.. FFS DEN ER JO 1½ ÅR GAMMEL DEN POST! hvad fatter folk ikke lige ved at kigge hvornår den tråd er fra ?!'



    sorry men jeg blev lige nødt til at komme med et udbrud.. men var sååå tæt på at flippe

  • Måske lige at overreagere. Hvis du alligevel ikke vil hjælpe folk, kan du vel vælge ikke at svare på indlægget?

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Jeg ved personligt ikke hvad der sker for folk, men jeg er selv træt af næsten dagligt at lukke tråde fordi en meget gammel tråd er blevet hevet frem. Det er som om folk har store problemer med at læse en dato.


    Min anbefaling er, at I sender en report på de tråde vi ikke selv fanger i første omgang, så skal vi nok lukke dem. Udover dette, så kan jeg kun endnu engang understrege hvor vigtigt det er, at I husker at låse jeres køb og salg tråde når jeres varer er solgt, eller I afbryder salget, så kan vi i det mindste slippe for, at køb- og salgtråde der er alt for gamle bliver vækket til live igen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg ved personligt ikke hvad der sker for folk, men jeg er selv træt af næsten dagligt at lukke tråde fordi en meget gammel tråd er blevet hevet frem. Det er som om folk har store problemer med at læse en dato.


    Min anbefaling er, at I sender en report på de tråde vi ikke selv fanger i første omgang, så skal vi nok lukke dem. Udover dette, så kan jeg kun endnu engang understrege hvor vigtigt det er, at I husker at låse jeres køb og salg tråde når jeres varer er solgt, eller I afbryder salget, så kan vi i det mindste slippe for, at køb- og salgtråde der er alt for gamle bliver vækket til live igen.


    Man "burde" vel også bare lukke sine normale tråde når man har fået besvaret sit spørgsmål etc?


    *Ser frem til at genoplive denne tråd næste år :))*

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Man "burde" vel også bare lukke sine normale tråde når man har fået besvaret sit spørgsmål etc?


    Både og - det er ikke alle tråde hvor det vil være den optimale løsning. Folk kunne selvfølgelig også vænne sig til selv at skrive hvilken løsning der hjalp på deres problem, så kan folk se hvordan problemet evt. skal løses.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Slet indlægget?


    Det gør vi også nogen gange, men det er ikke alle nye brugere der så forstår hvad der er sket, så somregel lukker vi bare tråden med en begrundelse.

  • Det kunne måske hjælpe og sætte datoerne med fed så de bliver fremhævet lidt, for det er ikke altid man lige lægger mærke til datoen.


    Mange gange kan det vel være en person der har googlet og fundet et tråd uden at se på datoen.

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • tror det er fordi google godt kan lide tweak og så når folk søger på nogle bestemte ting på google hitter den tweak frem fra dens gamle cache. bam.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • ...og bublegum, et svar der bare konstaterer spam, kan jo også betragtes som spam :)


    Nogen gange forstår jeg ikke hvorfor folk bliver forargede over, at der bliver vækket liv i en gammel tråd. Det er jo tit at et gammelt problem stadig kan være aktuelt, og hvorfor så starte en ny tråd, så man har flere tråde om det samme emne?. F.eks. er metoden man laver spraylogos til Counter-Strike stadig den samme, og er det så mere hensigtsmæssigt at man opretter en ny tråd og siger, at man ikke helt kunne få guiden fra den gamle tråd til at virke.
    Jeg synes det er mere rodet at oprette flere tråde om nøjagtigt det samme emne, end at der går lang tid mellem indlæggene i trådene.
    Selvfølgelig er der dog ingen grund til at rippe op i en afsluttet køb/salg tråd, men det er nu ikke et problem man støder på så tit, synes jeg.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    ...og bublegum, et svar der bare konstaterer spam, kan jo også betragtes som spam :)


    Nogen gange forstår jeg ikke hvorfor folk bliver forargede over, at der bliver vækket liv i en gammel tråd. Det er jo tit at et gammelt problem stadig kan være aktuelt, og hvorfor så starte en ny tråd, så man har flere tråde om det samme emne?. F.eks. er metoden man laver spraylogos til Counter-Strike stadig den samme, og er det så mere hensigtsmæssigt at man opretter en ny tråd og siger, at man ikke helt kunne få guiden fra den gamle tråd til at virke.
    Jeg synes det er mere rodet at oprette flere tråde om nøjagtigt det samme emne, end at der går lang tid mellem indlæggene i trådene.
    Selvfølgelig er der dog ingen grund til at rippe op i en afsluttet køb/salg tråd, men det er nu ikke et problem man støder på så tit, synes jeg.


    SPAM indikeres ikke på antallet af karaktere ;)
    Man kan skrive meget uden brugbart indhold, og man kan skrve lidt, som er meget sigende - Mikkel