Weekend vejret = sweet!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Tjek vejret i weekenden! perfekt når man skal på stranden og i sommerhus for at grille og drikke bajer med vennerne!


    Ja det er totalt perfekt.. Har ferie i denne uge, så det er bare super nice! Der skal også grilles og hygges her i weekenden!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Så det jo dejligt at have tidligt fri i morgen når man skal til Herning-Rocker. Der skal helt sikkert en kæp i øret, så der ska lægges ud med ølbowling hjemme ved mig :D :cheers:

  • Den står også på grill for mig og vennerne i weekenden, det bliver super at komme lidt væk fra eksamner osv.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    Så det jo dejligt at have tidligt fri i morgen når man skal til Herning-Rocker. Der skal helt sikkert en kæp i øret, så der ska lægges ud med ølbowling hjemme ved mig :D :cheers:


    Det er jo så også første gang i rigtig lang tid, at der har været et vejr der har gjort det til at holde ud at være der. Det møgvejr der plejer at være sidste weekend i maj er der jo ikke meget ved :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er jo så også første gang i rigtig lang tid, at der har været et vejr der har gjort det til at holde ud at være der. Det møgvejr der plejer at være sidste weekend i maj er der jo ikke meget ved :D


    Nej det rigtigt, håber der for en gang skyld bliver godt vejr begge dage ;)
    Og nu hvor du nok har set hvordan jeg ser ud, så ved du os at hvis du ser mig, så bar gå i en STOOOR bue udenom :P haha..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    Nej det rigtigt, håber der for en gang skyld bliver godt vejr begge dage ;)
    Og nu hvor du nok har set hvordan jeg ser ud, så ved du os at hvis du ser mig, så bar gå i en STOOOR bue udenom :P haha..


    Haha, jeg kommer ik derud. Jeg har med vilje ik købt billet fordi det plejer at være dårligt vejr, og så skal jeg nå en masse i løbet af weekenden der ikke lige er forenelig med musik og kolde øl.


    Men ellers skal jeg nok gå uden om dig alligevel :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er jo så også første gang i rigtig lang tid, at der har været et vejr der har gjort det til at holde ud at være der. Det møgvejr der plejer at være sidste weekend i maj er der jo ikke meget ved :D


    Det var da ikke dårligt sidste år, i hvertfald ikke på dag 1.


    Men skal dog ikke derud iår - satser dog på Grøn Koncert :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Det var da ikke dårligt sidste år, i hvertfald ikke på dag 1.


    Men skal dog ikke derud iår - satser dog på Grøn Koncert :D


    Man kan da godt to ting? :D Medmindre pengepungen selvfølgelig siger noget andet :)


    Og Burger, du lukker bare! :finger:

  • Det er total perfekt!
    -ret godt skudt at der for en månede siden blev planlagt grillaften med kollegerne (vi er 3 mand og har idag købt for 1.000,- luksus øl så det kan kun blive godt!)
    Plus det blev der igår installeret aircondition på jobbet mmm.....



    :hb:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Man kan da godt to ting? :D Medmindre pengepungen selvfølgelig siger noget andet :)


    Og Burger, du lukker bare! :finger:


    Ganske vidst, og ville da egentlig også gerne begge ting, men der var ikke nok opbakning i baglandet.

  • Sidste skoledag i morgen så druk dagen lang og fest om aftenen :D
    Lørdag når jeg engang er stået op skal jeg ud at sejle i en 20 fod med 430 jet-heste og hænge efter på alle mulige sjove badedyr.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Nice vejr - lige overstået en uge med 4 eksamner. Tror jeg nok jeg skal i Kongeshave og øve mig i at "krocketere"- Kolde Classic, piger i sommerkjoler og et godt spil krocket :D


    God weekend til Alle


    Mvh Stubkier