Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

lørdag, 24. maj 2008, 09:19

Og min køre 2.0'er kan man køre 20km/l med når man kører pænt.. Og sikkert også mere.
-Ellers ligger den gerne på 18km/l .
Og den er til og med sjov at køre i når der skal gang i den.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx970 Strix OC, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

26

lørdag, 24. maj 2008, 12:37

jeg får den hjem i uge 26/27
bilen er valgt ud fra jeg er første gangs ejer og ikke har råd som enlig mor til de dyre forsikringer, havde brug for en bil som jeg kunne komme til og fra arbejde og komme rund med min datter hvor vi stadig havde mulighed for at have klapvogn med, denne bil er det billigeste jeg kunne gøre det, og det en fin lille en når man bare er mig og hende den lille.

ligger ikke og køre langt jeg har 10 km til arbejde så hvis jeg køre pænt kan jeg måske komme til og fra arbejde på en litter, så det bliver ikke dyrt.

men det gør vi kan sove en time længere her hjemme og jeg får en time længere med min datter om aftenen.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

28

lørdag, 24. maj 2008, 15:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af urbananen
Og min køre 2.0'er kan man køre 20km/l med når man kører pænt.. Og sikkert også mere.

Øhhh what===

29

lørdag, 24. maj 2008, 19:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af nonsens
jeg får den hjem i uge 26/27
bilen er valgt ud fra jeg er første gangs ejer og ikke har råd som enlig mor til de dyre forsikringer, havde brug for en bil som jeg kunne komme til og fra arbejde og komme rund med min datter hvor vi stadig havde mulighed for at have klapvogn med, denne bil er det billigeste jeg kunne gøre det, og det en fin lille en når man bare er mig og hende den lille.

ligger ikke og køre langt jeg har 10 km til arbejde så hvis jeg køre pænt kan jeg måske komme til og fra arbejde på en litter, så det bliver ikke dyrt.

men det gør vi kan sove en time længere her hjemme og jeg får en time længere med min datter om aftenen.

alene det at man kan spare en time hver vej berettiger til en bil.
Fantastisk at man kan få en bil til den pris.

Pilfinger

30

lørdag, 24. maj 2008, 20:24

Tillykke med bilen, overvejer også selv at købe en helt ny bil i den klasse, eller en brugt diesel bil. Har selv en Nissan Primera, som er opgivet til 12km/l men hvis jeg kører pænt løber den faktisk 17-18km/l .. men det så en 1.6 som fandme er kedelig og køre rundt i :P .. Men det fandme en jungle, ved ikke hvad jeg skal købe. Prøver og finde noget på gule plader, for har alligevel næsten aldrig flere med i bilen end min kæreste.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

31

søndag, 25. maj 2008, 09:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af bublegum

Citeret

Øhhh what===

Nogle post op over mig begyndte det bare at handle om at køre langt literen, og så ville jeg da bare lige nævne at det sagtens kunne lade sig gøre at ha en stor bil, som samtidig kørte langt literen ;)

PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx970 Strix OC, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

32

søndag, 25. maj 2008, 21:28

Citeret

Citeret

Citeret

Øhhh what===

Nogle post op over mig begyndte det bare at handle om at køre langt literen, og så ville jeg da bare lige nævne at det sagtens kunne lade sig gøre at ha en stor bil, som samtidig kørte langt literen ;)

2.0 er da efterhånden standart på en familiebil idag. op over 2,5-3l så er det "stort".

Pilfinger

33

søndag, 25. maj 2008, 22:02

Tillykke med den! :) Går selv og venter på min Toyota Aygo skal komme fra fabrikken :D Har valgt den pga. brændstofsøkonomien plus den er billig at forsikre for mig med første bil.

34

søndag, 15. juni 2008, 06:11

jeg skal som min første bil have en Peugeot 406 2.0 HDI.. den kører 20km på literen ved normal kørsel, og kan sagtens køre mere.. og er så lækker en bil at køre i.. koster 123,000kr. brugt godtnok men en 2002'er

35

søndag, 15. juni 2008, 09:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool

Citeret

Citeret

Citeret

Øhhh what===

2.0 er da efterhånden standart på en familiebil idag. op over 2,5-3l så er det "stort".

Jamen så en mellem da..

Citeret

Oprindeligt indlæg af anubis69
jeg skal som min første bil have en Peugeot 406 2.0 HDI.. den kører 20km på literen ved normal kørsel, og kan sagtens køre mere.. og er så lækker en bil at køre i.. koster 123,000kr. brugt godtnok men en 2002'er

Hvis den let kører 20km/l , så synes jeg det er mærkeligt at der kun er 1 ud af 57 som kører så langt literen i snit ;)

http://www.spritmonitor.de/en/overview/3…ype=1&gearing=1

Great White Shark

Vi skal i dag teste et komplet system, der er "Powered by MSI" for at bruge deres egne ord, og leveret af et d
Læs Mere

FSP Mini USB charger

FSP er kendt for deres strømforsyninger af superhøj kvalitet og styrke. De er begyndt at lave tilbehør, som og
Læs Mere

Little Big Planet 3 - PlayStation 4

Little Big Planet 3 er den første af sin serie der gør indtog på Playstation 4. Spillet er denne gang lavet a
Læs Mere

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

GIVEAWAY! Kæmpe SilverStone konkurrence på Tweak.dk!

Så, vores damer og herrer. Nu er det med at være fiks på fingrene, for nu er det med at deltage i vores store
Læs Mere

Her er forskellene på Windows 10 versionerne

Den 29. juli 2015 udkommer Microsofts nye operativsystem Windows 10, og det sker med fire forskellige udgaver
Læs Mere

Fury X har ikke vendt skuden for AMD

Det var AMD's håb, at Fury X, deres første nye grafikkort i næsten to år, kunne vende den finansielle skude, m
Læs Mere

Så er Xbox Summer Sale i gang

Fra i morgen og en uge frem søsætter Microsoft deres Xbox Summer Sale, hvor der er nogle seriøse rabatter at h
Læs Mere

DOOM 4 vil ikke tage sig selv så seriøst

id Software og førende producer af DOOM, Marty Stratton, har udtalt, at det nye DOOM spil ikke vil tage sig se
Læs Mere

Rygte: Sony Xperia Z5 kommer til september

Så er der gang I den på rygtebørsen, og et af de varmeste rygter vil vide, at vi i september kan stifte bekend
Læs Mere

Så er der blær med NVIDIA Hairworks

Hairworks er den teknologi, som Nvidia bruger til at simulere pels og hår i spil. Her er en lille demo, som er
Læs Mere

Se vores unboxing af Great White Shark!

Så er det igen blevet unboxingtid her på Tweak.dk, og denne gang kigger vi på et sandt gamingmonster, der er k
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.