ny bil i dag

  • Stort tillykke. Savner indimellem også en bil selv om jeg synes jeg klarer det fint uden det meste af tiden.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Tillykke med den :D Endelig en som har valgt en none-skoda :hb: :))


    Synes dog at den burde køre en smule mere på literen...


    Det er jo ikke sikkert at den lige præcis går så langt på literen.. Kan jo være at Nonsens er en lille økonomibilist.. Den kan sagtens kommer over 20 km/l.. det er intet problem..


    Men din fine mercer må da være dyr her i disse dyre benzin tider? :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Fin lille dyt, tillykke med den :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • De officielle km/l tal holder jo aldrig. Det er udelukkende et spørgsmål om chaufføren.
    Min v8 kørte kun 5 på literen - ikke fordi den ikke kunne mere, men blot fordi jeg ikke kunne.
    min kadett 1.3 kører 17 på literen, fordi jeg kan tage det med ro i sådan en spand ...



    ps. den lille chevrolet ser da egentlig ikke så tosset ud - hvis bare man fjerner det guldfarvede rødekors mærke midt på fronten :)

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Det er da en fin lille dyt :9xo


    Hvordan kan det være at piger somregl er mere fornuftige når det kommer til biler ?


    Hvordan kan det være at umodne drenge altid begynder at snakke om motorstørrelser ? :crazyeyes: Man skulle tro at de kompenserede for noget :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvordan kan det være at umodne drenge altid begynder at snakke om motorstørrelser ? :crazyeyes: Man skulle tro at de kompenserede for noget :$


    Nej da - drengene ved bare hvad der er vigtigt når man skal fra a til b, og ikke kun hvad der er billigst at have stående i garagen

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af neiro


    Nej da - drengene ved bare hvad der er vigtigt når man skal fra a til b, og ikke kun hvad der er billigst at have stående i garagen


    1-0 :hb:
    Tror også den bil ville klæde Grill Rotten ;)

  • Tillykke, det sku da en fin lille bil og så ser den jo helt nydelig ud :cheers:


    Ska selv ned o starte min Caddi op forhåbenlig idag efter renovation, så det bare en go dag :P

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Det er jo ikke sikkert at den lige præcis går så langt på literen.. Kan jo være at Nonsens er en lille økonomibilist.. Den kan sagtens kommer over 20 km/l.. det er intet problem..


    Men din fine mercer må da være dyr her i disse dyre benzin tider? :)


    De tal som står i papirerne kunne godt være højere mener jeg :cheers:
    Ohh snak ikke om min mercer... Den er super fed og klart den bedste komfort bil jeg har haft... men når det kommer til brændstoføkonomi så er det sgu lige til at tude over... Den kører 4 - 5 på literen i byen.... 9 på motorvejen 8o :)

  • Quote

    Ohh snak ikke om min mercer... Den er super fed og klart den bedste komfort bil jeg har haft... men når det kommer til brændstoføkonomi så er det sgu lige til at tude over... Den kører 4 - 5 på literen i byen.... 9 på motorvejen


    Fy for pokker det var ik meget 8o - Men på den anden side ville jeg være glad for bare og kunne kører 5 km/l på motorvej i min Caddi så ik slemt alligevel :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Ahh, det er jo sådan en lille fætter mine forældre har anskaffet sig. De havde en Chevrolet Matis før, som er endnu mindre :ph34r:


    Iøvrigt også sådan en bil, som jeg selv har overvejet.


    Den kan da iøvrigt fåes med billig forsikring, hvis ikke jeg tager helt fejl?