Snart weekend!! .. Hvad skal i?

  • Så folkens, nu det endelig snart weekend igen! Har fandme været en hård uge...


    Hvad skal i? selv er den ikke 100% planlagt endnu.. Men starter allerede her om lidt når en god ven kommer på besøg og vi skal "chill" :) .. Fredag skal jeg i en kammerats sommerhus med damen hvor han holder fest, der skal lørdagen nok også bruges på, eller tømmermænd :D .. Søndag skal der vel bare slappes af? :) ..



    Forresten nogle der skal til det der store monster truck show i brøndby???

  • fredag: fremlægge og spille ps3 og xbox 360 hele natten på 37" fladskærm
    lørdag: hygge med familien om dagen og drikke om aftenen
    søndag: tømmermænd, aner ikke hvad der ellers sker

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Fredag skal jeg lige ned i byen og have ny styrke i mine briller. Er gået op til +18.5. Hvis det kan nåes, vil jeg også gerne et smut i Føtex efter nye, brune seler. Senere på aftenen er der rollespil i skoven hvor jeg spiller den røde gnom for Hold 3. Rollevalget skyldes min hårfarve. Så skal vi ellers bare lave snobrød og overnatte i telte. Dog kun 1 person i hver. Det er et nyt krav i vores regelsæt efter at flere tidligere har vist både biseksuelle, men desværre også yderst homoseksuelle tendenser ved tidligere lejligheder.


    Lørdag aften kommer gutterne til lidt fællesmatematik. Vi satser på at løse omkring 30 ligninger hver, så vi kan charmere os lidt ekstra ind på lærerne. Det skal nok give bonus sammen med et rødt æble. Desuden skal vi nok også spille lidt Civilization 2 og drikke Harboe Cola. Måske endda cider hvis vi føler os virkelig dristige! Uha, bare mor ikke opdager os. :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC



    ser fedt ud, cult pigerne er herre lækre... Hvorfor er veto ikke på hovedscenen?? :)


    Pas, men ska sku se om ikke jeg ka få set dem :P De nu seje nok. Og damn jeg glæder mig til Volbeat!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Fredag skal jeg lige ned i byen og have ny styrke i mine briller. Er gået op til +18.5. Hvis det kan nåes, vil jeg også gerne et smut i Føtex efter nye, brune seler. Senere på aftenen er der rollespil i skoven hvor jeg spiller den røde gnom for Hold 3. Rollevalget skyldes min hårfarve. Så skal vi ellers bare lave snobrød og overnatte i telte. Dog kun 1 person i hver. Det er et nyt krav i vores regelsæt efter at flere tidligere har vist både biseksuelle, men desværre også yderst homoseksuelle tendenser ved tidligere lejligheder.


    Lørdag aften kommer gutterne til lidt fællesmatematik. Vi satser på at løse omkring 30 ligninger hver, så vi kan charmere os lidt ekstra ind på lærerne. Det skal nok give bonus sammen med et rødt æble. Desuden skal vi nok også spille lidt Civilization 2 og drikke Harboe Cola. Måske endda cider hvis vi føler os virkelig dristige! Uha, bare mor ikke opdager os. :O


    lol .. :P


    Ved ikke helt om jeg skal skåne min lever denne weekend. Havde tænkt mig at ta mig sammen og få geninstalleret xp herpå da det efterhånden kørte så trægt. Men det er jo også kun weekend 1 gang om ugen, og er nem at lokke ned i et hul fyldt med øl :P Der jo også karneval, har luftet tanken med at tage en tur derud, eller også på irish house og få nogle øl.

  • Ud og pumpe fredag og sammen med en dejlig tøs:D


    Lørdag står den indkøb og gratis druk til en fødselsdagsfest


    Søndag pleje af tømmermænd og om aftenen på natarbejde :dance:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Karneval i ålborg!


    Så hvis i finder den grønne sandkasse med hjul under, der sammentidig er fyldt op med is og med en grill på. Så er jeg en af de stang stive tyroler der går rundt om den.
    Min søster er hende der har det japanske skolepige kostume på, så holde fingerne væk.


    Et stort tungt ølkrus med 10m/s efterfuldt af en stiv tyroler kan ødelægge enhver weekend :boxing:

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Idag : Hørt min Cadillac igang for første gang i laaaang tid :P - Aftenen står på afslapning.
    Imorgen : Står den 110% på karneval i Ålborg
    Søndag : Tvivler på at jeg er i stand til ret meget.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Går MEGET kraftigt og overvejer at starte bilen og drage til Ålborg imorgen med kameraet for at skyde nogle billeder :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Går MEGET kraftigt og overvejer at starte bilen og drage til Ålborg imorgen med kameraet for at skyde nogle billeder :)


    Do it! Jeg vil se :D