Hvilke nicks har i tidligere brugt på Tweak.dk?

  • Nu hvor vi har sektionen til ligegyldigt gøgl vil jeg da lufte spørgsmålet herinde.


    I jeres tid på Tweak.dk, har i så haft andre nicks end det i bruger nu?
    Jeg selv startede med at hedde Deuce313, men fik skiftet til JuiCe :) At skiftet så fandt sted lige efter jeg havde bestilt 2 tweak.dk tshirts med deuce313 på ryggen er noget andet (De gamle medlemmer kan ihvertfald godt huske da vi bestilte t shirts)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Startede i 2003 under navnet comp-n00ben. Skiftede så efter nogle måneder til navnet Zigiro. Og skiftede så igen i 2005 til Mikkel, efter mit rigtige fornavn. :)


    Hvorfor beholdt du ikke comp-n00ben, det passer da meget godt til dig? :))


    *Opdaterer siden konstant, i frygt for at være banned*

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • har udelukkende heddet Stubkier - det er der sjældnet andre der hedder på nettet, så der er ingen grund til at finde på noget nyt.


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hvorfor beholdt du ikke comp-n00ben, det passer da meget godt til dig? :))


    *Opdaterer siden konstant, i frygt for at være banned*


    Haha :)) Ja det passer meget godt, men jeg fandt hurtigt ud af at det var svært at blive taget særligt seriøst med sådan et nick, og skiftede derfor da jeg begyndte at komme her regelmæssigt. ;)


    EDIT: Desværre tager folk mig stadig ikke seriøst. :))

  • Hedder Firedog og har jeg gjort altid :D ændre jeg ikke...


    det er MEGET få gange jeg har oplevet at nogle hedder det samme :D men så har jeg jo alternative navne for det meste MMO spil :)

  • Prectar, Prectar og kun Prectar :)
    Et meget unikt nick jeg har, så det er det jeg foretrækker at bruge til diverse, warcraft, wow, CS, Tweak, whatever :D

  • Startede ud med "Teelq"... men så fandt jeg ud af, at der vist er en eller anden fra stargate der hedder noget i samme dur, og så kunne man lige så godt skifte... :)


    "Schultz" er tyv stjålet fra min dåbsattest

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hvorfor beholdt du ikke comp-n00ben, det passer da meget godt til dig? :))


    *Opdaterer siden konstant, i frygt for at være banned*


    Det var fordi comp-nooben var synonymt med *****. Men Mikkel er blevet en voksen og moden herre siden ;)


    Har selv heddet Scully, |KLS| og det nuværende.

  • jeg startede som anti spice girls ændrede så skiftede jeg senere til Mjensen. indtil jeg så begyndte at spille GW hvor mit nick var gonlaa. indtil jeg så et casemod projekt der hed eutanasia. så tænkte jeg det måtte jeg bare hedde så nu hedder jeg så Eut@nsia

  • I 2002 da jeg meldte mig til på Tweak startede jeg med navnet Bubbi,


    i 2003, 2004 og 2005 valgte jeg så ikke at skifte nick...


    Og det gjorde jeg vist heller ikke i 2006 og 2007..


    Så jo... Jeg hedder stadig Bubbi... :T


  • Seje Bubbi :crazyeyes:


    db1:
    Ja det kan man, du skal skrive til en mod. Men dit navn er jo dejlig simpelt :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Startede i 2003 under navnet comp-n00ben. Skiftede så efter nogle måneder til navnet Zigiro. Og skiftede så igen i 2005 til Mikkel, efter mit rigtige fornavn. :)


    Uh ja kan godt huske dig tilbage Mikkel - du var en værre rebel dengang, men nu er du jo blevet en dannet moderator - cheers mate ;)


    Jeg har altid heddet DarkhorZe herinde - har aldrig forstået folks trang til at skifte nick igen og igen.....og igen........og igen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    db1:
    Ja det kan man, du skal skrive til en mod. Men dit navn er jo dejlig simpelt :9xo


    Det er hermed gjort.
    Er lidt forvirrende for mig selv når jeg har ét nick alle andre steder på nettet og så et andet på Tweak - ligemeget hvor simpelt det så end er.


    :rules:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dB1


    Det er hermed gjort.
    Er lidt forvirrende for mig selv når jeg har ét nick alle andre steder på nettet og så et andet på Tweak - ligemeget hvor simpelt det så end er.


    :rules:


    Det rigtig. Men så ka du gøre os andre en tjeneste og skrive hvad du hed før i sin sig...ihvertfald her i starten :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har holdt mig til Burger siden jeg oprettede mig, og sådan bliver det nok også fremover ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Uh ja kan godt huske dig tilbage Mikkel - du var en værre rebel dengang, men nu er du jo blevet en dannet moderator - cheers mate ;)


    Ja, det er ret imponerende hvad vi har fået ud af ham - det er jo trods alt ikke top materiale der har været at arbejde med :crazyeyes: :))

  • Har heddet Fruitloop hele tiden - I de helt gamle MOHAA dage havde vi en clan der hed Cereal-Killers, vi hed alt muligt fra Cpt. Crunch, Pvt Cornflake osv osv tja og jeg var så Lt. Fruitloop. det hænger ligesom bare ved og bliver ikke skiftet ud. :crazyeyes:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu