HVad vil du helst miste?

  • Penis, hvis man ikke havde nogen arme så kan man jo alligevel ikke bruge den rofl :D hehe..


    Ej jeg er dybt i tvivl...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow


    Hvis man kan sætte en pik på en dame, så kan man vel også få en ny? :D


    ahva`?


    8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o


    Nu tør jeg ikke gå udenfor en dør.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    ahva`?


    8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o


    http://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8nsskifte
    "Man tager her hud fra en anden del af kroppen, fx. en underarm eller ryggen og tildanner et rør, som fæstes over klitoris. Penisskaftet forbindes nerverne i klitoris, så man i nogle tilfælde har mulighed for nogen følelse. Der tildannes eventuelt et penishovede, og nogle får indsat en stav, så penis kan gøres stiv som ved en erektion. Ved metaoid udnytter man det faktum, at klitoris vokser, når man tager testosteron, og ved operationen frigøres den, så den sidder som en mikropenis."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    http://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8nsskifte
    "Man tager her hud fra en anden del af kroppen, fx. en underarm eller ryggen og tildanner et rør, som fæstes over klitoris. Penisskaftet forbindes nerverne i klitoris, så man i nogle tilfælde har mulighed for nogen følelse. Der tildannes eventuelt et penishovede, og nogle får indsat en stav, så penis kan gøres stiv som ved en erektion."


    Sært 8o Men hey, så kan hun da med rette spørge "Vil du med hjem og se min stav?", når hun er i byen for at score. :)) :$


  • WELCOME TO THAILAND AIRPORT!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Penis, hvis man ikke havde nogen arme så kan man jo alligevel ikke bruge den rofl :D hehe..


    Ej jeg er dybt i tvivl...


    Hahaha lol


    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC quote: Oprindeligt indlæg af Freakshow quote: Oprindeligt indlæg af JuiCe armene! Dem ka man få ny af... Hvis man kan sætte en pik på en dame, så kan man vel også få en ny? Big Grin ahva`? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Nu tør jeg ikke gå udenfor en dør. WELCOME TO THAILAND AIRPORT!

    quote:



    Mere lol! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow


    http://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8nsskifte
    "Man tager her hud fra en anden del af kroppen, fx. en underarm eller ryggen og tildanner et rør, som fæstes over klitoris. Penisskaftet forbindes nerverne i klitoris, så man i nogle tilfælde har mulighed for nogen følelse. Der tildannes eventuelt et penishovede, og nogle får indsat en stav, så penis kan gøres stiv som ved en erektion. Ved metaoid udnytter man det faktum, at klitoris vokser, når man tager testosteron, og ved operationen frigøres den, så den sidder som en mikropenis."


    8o

  • hvis jeg skal vælge kan vi så ikke gå på kompromi og sige en arm og en halv penis

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zizo
    hvis jeg skal vælge kan vi så ikke gå på kompromi og sige en arm og en halv penis


    Du har måske meget at gi af? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Du har måske meget at gi af? :crazyeyes:


    det er der nogen der siger :$ :T

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Min penis selvfølgelig...hvis ikke jeg havde mine arme kunne jeg jo ikke sidde her og deltage i denne dybt intellektuelle tråd :$


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Min penis selvfølgelig...hvis ikke jeg havde mine arme kunne jeg jo ikke sidde her og deltage i denne dybt intellektuelle tråd :$


    Anders


    Så må du bare lære at skrive med tæerne. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Så må du bare lære at skrive med tæerne. :))


    Eller hvis han er rigtig sej, må han lære at skrive med hans Penis..:D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"