Så er den næsten Klar serveren

  • Nu er jeg næsten klar med min battelfild 1942 server mangler kun at købe den siste udvidelse der til så jeg har dem alle og den er klar til brug 8)


    Der har vært meget snak om her inde på tweak at det kunne være sjow at komme til at spille lidt mod hinanden men ingen har enden haft en line som kunne træke en del spiller eller en pc til at stå... så jeg ville lige høre om folken her inde statig er med på et spil battelfild ?


    jeg har tænk på i først omgang at åben for 12 spiller af gangen og så tage 50kr om månden pr mænd til sever og internet + nye kommen versioner af battelfild...

  • det er da meget fedt initiativ, men har du kun købt den for so Tweakers skyld eller hvad? Hvis du har siger jeg bare thumbs up! Kommer den til at køre server i andre spil end Battlefield?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Ind til vidre kommer den kun til at køre battelfild i en måndestid på test da jeg ville se hvordan det køre.. men der for er det da ikke udlukket at der kommer andre spil på test også... Det med tweak er både ov syntes det kunne være sjov at spille mod nogen her inde fra og nu når der har vært så meget snak om det.. men da ingen har taget intertiv til det måtte der jo en gøre noget ;)


    Skal også lige høre tweak her, om det kan lad sig køre at bruge tweak.dk som spilles navn på battelfild så alle hurtigt kan finde det...

  • tja kunne være fun nok, men spiller nu kun desert combat, men derudover vil jeg osse sige at jeg vil aldrig betale for at kunne få lov til og logge på en server, ka godt være du har noen udgifter der ska dækkes, fair nok.
    men jeg har rigeligt og tænke på hvon jeg ska få mine økonomi til og slå til, og lad nu vær med og sige at det kun er en 50ér for noen er 50kr en formue, men alt held og lykke med og få det op og stå

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350