haha to nye fisk!!

  • w t f ?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carstoned
    w t f ?


    :crazyeyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Så se da hva mig og 2 kammerater på HTX 3.G har lavet som teknik A - Elektronik eksamensprojekt:


    I BRING YOU ....THE MIGHTY M&M SORTERINGSMASKINE!


    http://youtube.com/watch?v=EsSXn0j6j4I


    Eller "Candy Color Organizer" som vi har døbt den ^^
    Den sorterer m&m pastillerne i farver og smider dem i forskellige beholdere. Alt styret fra et program jeg har lavet i C# ;)


    EDIT: Hov ska da ikk stjæle al credit for programmeringen. Hoved delen som styrer stepmotorer osv på konstruktionen er programmeret af en af mine m8's :D Til en Atmega M16 chip, som så kommunikerer serielt med Pc'en og C# softwaren.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet 2 gange, sidst af JuiCe ().


  • Uhh sweet


    Hvis det er det man laver på htx, skulle jeg da overveje det


    Kan godt lide og kode C# :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Om der kodes i C# på HTX nær dig ka man ikke sige, det op til den enkelte lære hvad sprog han vil undervise i :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2



  • :clap: haha hvor er den cool :9xo

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop



    :clap: haha hvor er den cool :9xo



    ja !!! noget man kan købe?? :P hehe i burde sku da programere den ind i maskinen så man ikke skulle have den computer :) jeg ville købe bare fordi jeg kan

  • Det kan den ikke hehe, det er skolens ejendom da det hele jo er lavet af materialer købt af skolen.
    Vi kunne godt have programmeret det hele så det kunne styres fra maskinen, men da vi ville kombinerer projektet med programmerings faget ville vi have seriel kommunikation med i det :D
    Det også federe at kunne styre det fra computeren, et fesent LCD display er ikke sejt ^^

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Det kan den ikke hehe, det er skolens ejendom da det hele jo er lavet af materialer købt af skolen.
    Vi kunne godt have programmeret det hele så det kunne styres fra maskinen, men da vi ville kombinerer projektet med programmerings faget ville vi have seriel kommunikation med i det :D
    Det også federe at kunne styre det fra computeren, et fesent LCD display er ikke sejt ^^


    haha rigtigt nok.


    Den ville være kult at have der hjemme... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    haha rigtigt nok.


    Den ville være kult at have der hjemme... :D


    Helt sikkert :D
    Vi skrev faktisk til m&m om ikke de ville sponsorere et par poser m&m's ...men svarede de tilbage?!!!! fandme nej om de gjorde....vi havde ellers tilbudt dem at de måtte bruge den til reklamer ^^

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kan godt lide der står fejlrate 31% :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Kan godt lide der står fejlrate 31% :D


    Hehe yea, lidt uheldig sortering vi fik lavet til filmen men der var ikke tid til at lave en ny da vi skulle have produktet afleveret og låst inde.


    Men tit er det faktisk pastillernes skyld at programmet læser forkert da mange af farverne er for blege i forhold til de "virkelig gode" :( Og så kan maskinen heller ikke kende forskel på når der ikke er en pastil under sensoren og når den får en pastil den ikke kan aflæse. Så begge situationer bliver læst som en dump.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Filmen i første post er blevet fjernet, så jeg ved ikke helt hvad tråden går ud på, men hvis det er om sjove og ubrugelige maskiner er her mit bud på en totalt ubrugelig dims: Spol din DVD tilbage

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Filmen i første post er blevet fjernet, så jeg ved ikke helt hvad tråden går ud på, men hvis det er om sjove og ubrugelige maskiner er her mit bud på en totalt ubrugelig dims: Spol din DVD tilbage


    :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Filmen i første post er blevet fjernet, så jeg ved ikke helt hvad tråden går ud på, men hvis det er om sjove og ubrugelige maskiner er her mit bud på en totalt ubrugelig dims: Spol din DVD tilbage


    det var noget med nogle plastik fisk :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Filmen i første post er blevet fjernet, så jeg ved ikke helt hvad tråden går ud på, men hvis det er om sjove og ubrugelige maskiner er her mit bud på en totalt ubrugelig dims: Spol din DVD tilbage


    Haha den var lidt for latterlig til at vises :crazyeyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hehe yea, lidt uheldig sortering vi fik lavet til filmen men der var ikke tid til at lave en ny da vi skulle have produktet afleveret og låst inde.


    Men tit er det faktisk pastillernes skyld at programmet læser forkert da mange af farverne er for blege i forhold til de "virkelig gode" :( Og så kan maskinen heller ikke kende forskel på når der ikke er en pastil under sensoren og når den får en pastil den ikke kan aflæse. Så begge situationer bliver læst som en dump.


    Damn da jeg lavede en sorteringsrobot måtte fejl procenten ikke overstige 0,1%
    hvordan detekterede i dem ? mathlab og et webcam ville jo være totalt let. (gæt min løsning)