Kult-gutterne remake

  • Nu er jeg bare træt af alle de diskussioner om hvem der er sejest/whatever, så her kommer den ultimative afstemning.


    Hvem er bare den mest "kulte"?


    Personligt er Chuck Norris bare The Man :boxing:


    Edit:
    Nu har jeg også fået de resterende med :P


    Og husk, I har kun 1 stemme :D

  • Ligger lidt imellem Chuck, Bruce og van damme.


    Edit* stemte Bruce Lee for han er bare alt for nasty i combat.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Van damme er nok den fedeste i combat, også crocodile dundee er bare sej :) .. Men stemte nok chuck norris pga. alle de dumme jokes der findes på nettet med ham, kan jeg sgu altid grine af :D



  • Har lige genset Die Hard 4.0 idag så stemte selvfølgelig Joch McClane

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42

    Rettet en gang, sidst af TosK ().

  • Det største kult-gut er da Chuck Norris - Ingen tvivl om det! :D


    Chuck Norris went to the moon years before Neil Armstrong, only with the aid of rope.


    Chuck Norris doesn't have a remote control for his tv, he just tells it what he wants to watch.


    Chuck Norris made the Never Ending Story end.


    U.S. never dropped any bombs on Hiroshima, Chuck Norris was just visiting while accidentily having a bad day.


    The Nobel Price Of Violence actually exists, but Chuck Norris wins it every year, and so nobody cares about it anymore.


  • Haha :D han er for badass ;)


  • Rettelse:
    U.S. never dropped any atomic bombs over Hiroshima. Chuck Norris simply jumped out of an airplane and punched the ground.


    :D


    Chuck ftw!

  • Tror Bruce Lee er alt for hurtig til chuck, og lad os nu bare være ærlige bruce havde altså syg vilde muskler.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe