Vitser/gåder - Kom med dem!

  • Vil oprette en tråd hvor man kan komme med vitser eller gåder, sjove, skøre, frække, men helst ingen racistiske, da det skal være en sjov tråd som der ikke skal støde nogen ;)
    Men bare kom i gang med at poste!


    Lægger selv ud:


    Foruroligende ØL-nyt. :cheers:


    I går blev det offentliggjort af universitetsstuderende, at resultatet af en øl undersøgelse viste tilstedeværelsen af kvindelige hormoner i øl.


    Mænd bør tage mængden af deres øl forbrug op til overvejelse.


    Teorien er at øl indeholder kvindelige hormoner og ved at drikke nok øl, vil mænd blive til kvinder!


    For at afprøve teorien, blev 100 mænd sat til at drikke 15 øl inden for en time.



    Det blev observeret, at 100% af testpersonerne:


      Blev tykkere


      Talte meget uden at give mening


      Blev ekstremt kærlige


      Ikke kunne køre bil


      Ikke kunne tænke rationelt


      Skændtes over ingenting


      Blev nødt til at sidde ned og tisse


      Nægtede at undskylde, selvom de tydeligtvis tog fejl


    Flere tests var overflødige ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    I går blev det offentliggjort af universitetsstuderende, at resultatet af en øl undersøgelse viste tilstedeværelsen af kvindelige hormoner i øl.


    Det skulle i øvrigt være rigtigt at der er kvindelige kønshormoner i øl - har hørt noget om at det er derfor drankere kan have ganske imponerende man-tits :cheers:

  • Der stod tre drenge ved et gadekryds. så sagde den ene dreng min fars bil kan acsselererer fra 0 - 100 på 3 sek. så sagde den anden dreng min fars bil kan acsselererer fra 0 - 100 på 2 sek. men den tredje dreng,s far havde en langsom bil så han sagde min mors badevægt kan acsselererer fra 0 - 100 på 1 sek :))


    Unskyld hvis der er stavefejl :O

  • En børsmægler parkerer sin splinternye Porsche lige ude foran sit arbejde. Han er i
    rigtig godt humør og åbner døren for at stige ud af bilen, men i samme øjeblik
    kommer en lastbil drønende bagfra og river bildøren af. Manden er først målløs og
    bliver så rasende. Han griber straks sin mobil og ringer til politiet. Der går 10
    min., men det føles næsten som en evighed, da der endelig kommer en betjent. Manden
    er stadig rasende over skaden på hans helt nye Porsche, og beklager sig højlydt til
    betjenten over lastbilen, ventetiden osv. Betjenten prøver at berolige ham, men det
    er ikke nemt. Så siger betjenten: ”Du er så optaget af din nye bil, at du slet ikke
    lægger mærke til de vigtige ting i livet!” Børsmægleren bliver et øjeblik endnu mere
    rasende, men ved ikke helt hvad han skal svare. ”Her står jeg med min temmelig dyre
    og splinternye Porsche som har fået revet en dør af og fået store skrammer. Og så
    kommer du med sådan noget pis?!?! Er du klar over hva’ det her kommer til a
    t koste?? Betjenten svarer at manden jo har været så optaget af bilen, at han slet
    ikke har lagt mærke til, han har fået sin venstre arm revet af. Børsmægleren ser ned
    hvor hans venstre arm plejede at være: ”FUUCK, hvor fanden er mit Rolex?!?!”


  • haha den er genial


    hvad er ligheden imelllem mælkebøtter og kvinder?


    svar. de skal slås og holdes væk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Der var engang en Chuck Norris som havde en hund, hunden døde, men det gjorde Chuck ikke, for han var sej og drak mælk hver morgen.


    Ha ha ha - plat....

  • Tre piger stod og så på en neger der var på vej op af vandet, nøgen. Vandet gik ham til midt på låret og tissemanden hang stadig ned i vandet. De kiggede nysterrigt.


    Han fortsatte op, vandet gik ham nu til knæet. Og den hang stadigvæk ned i vandet.


    Negeren fortsatte nu lidt irriteret med at gå op af vandet. Vandet gik ham nu til anklerne, og den hang stadigvæk ned i vandet. Pigerne var nu fyr og flamme.


    Negeren råbte så: Hvad glor i på? Det er sku da normalt, den bliver mindre i koldt vand....

  • Lille Ole kom glad hjem og fortalte at han han havde fået en ny cykel.


    Nåe ... sagde hans far, hvem har du fået den af??


    Jo ... den har jeg fået af naboens datter henne i parken.


    Vi var alene og hun tog sine bukser af og sagde så, at jeg nu måtte tage hvad jeg ville.


    Jeg valgte cyklen, for jeg kunne jo ikke passe bukserne .....

  • Lille Pers klasse har fået besked på fortælle en historie og finde moralen. Næste dag fortæller Lille Per sin historie: ”Min far kæmpede i Vietnam, og hans fly blev skudt ned over fjendens territorium. Han sprang ud før flyet ramte jorden. Det eneste han fik reddet var en flaske sprut, en maskinpistol og en lommekniv.
    Uheldigvis var han landet midt imellem en base med 100 vietnamesiske soldater. Han skød 70 af dem inden han løb tør for ammunition. Derefter dræbte han 20 mere med lommekniven, men da bladet knækkede måtte han klare de sidste 10 med de bare næver.”
    Læreren siger forbløffet: ”Sikke en grusom historie. Er der overhovedet en morale i den?”
    ”Ja, lad være med at irritere min far når han er fuld!” :drink:

  • dreng 1 : min far er stærkere end din far
    dreng 2 : Nå men min mor er bedre end din mor
    Dreng 1 : tja det sir' min far os'

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • En pige kommer hen til kassen og ligger følgende varer op på båndet:


    1 lille pakke rugbrød, 1 frossen pizza, 1 l. mælk, 4 æbler, 1 lille pose kaffe.


    - Single hva' ? siger fyren ved kassen.


    - Hvordan kunne du vide det? spørger pigen kælent.


    - Fordi du er så pissegrim!! :finger:





  • hahahahahahahha fuck den var god! grinte som en gal