Militær overskudslager

  • God aften Tweakere,


    Jeg leder efter et militær overskudslager, gerne på nordsjælland eller omkring København hvor jeg kan erhverve mig et par militærstøvler til en fornuftig pris.


    Nogen der kender et godt sted?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Århusgade på Østerbro.


    Jeps der ligger en forretning som sælger altmuligt gammelt mili udstyr.


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Jeg vil da ikke håbe de sælger forsvaret støvler, for de er da noget lort at gå i...


    Mon ikke bare det er et par støvler til have på til Roskilde, der så ryger ud bagefter? ;)


    I den forbindelse vil jeg tillade mig at nævne at de forskellige overskudslagre er pænt dyre efter min mening - sådan et par støvler koster vel næppe under 250,-.... 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Der sker ikke rigtig noget når jeg klikker på sko/støvler?


    Tak for linket. :)


    Når du trykker på sko/støvler kommer der en under menu hvor der står henholdsvis sko og støvler, tryk på støvler og vupti der har du dem:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Curious
    Mon ikke bare det er et par støvler til have på til Roskilde, der så ryger ud bagefter? ;)


    I den forbindelse vil jeg tillade mig at nævne at de forskellige overskudslagre er pænt dyre efter min mening - sådan et par støvler koster vel næppe under 250,-.... 8)


    250 kr er da også MEGET billigt for nogle støvler som kan holde i 10-15-20 år. De kan jo gemmes til næste festival hvis det er at de ikke skal bruges til dagligt.


    Mine har holdt i 17 år indtil videre :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    250 kr er da også MEGET billigt for nogle støvler som kan holde i 10-15-20 år. De kan jo gemmes til næste festival hvis det er at de ikke skal bruges til dagligt.


    Mine har holdt i 17 år indtil videre :))


    Om de så kunne holde i 50 år så syntes jeg stadigvæk det er halvdyrt... 250,- og opefter for et par brugte støvler der snildt både kan være 10-15-20 år gamle?....det er dyrt i min verden ;)


    Og så er det som sagt næppe heller fordi de er vildt gode at gå i folk køber dem....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacorik
    LeBock.dk har givet militæret støvler i nogle år efterhånden


    Jo men ryger lidt af pointen ikke hvis han skal købe dem fra nye?
    Man må gå ud fra det er M58´erne (eller hvad de hedder) han gerne vil have fat på - ellers kan han jo bare købe sig et par vandrestøvler :)


    Men who cares - jeg går til daglig i et par converse all stars, så jeg skal nok ikke råbe for højt om fornuftigt og behageligt fodtøj....det vigtigeste er vel at den der skal gå med dem syntes de ser fede ud ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Curious
    Om de så kunne holde i 50 år så syntes jeg stadigvæk det er halvdyrt... 250,- og opefter for et par brugte støvler der snildt både kan være 10-15-20 år gamle?....det er dyrt i min verden ;)


    Og så er det som sagt næppe heller fordi de er vildt gode at gå i folk køber dem....


    Man kan vist godt høre at du ikke har været inde i den butik hvis du tror at de sælger 20 år gamle støvler :crazyeyes:


    Med hensyn til komfort, så er det jo en smagssag. Der findes jo rent faktisk folk der syntes man går godt i dem ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Man kan vist godt høre at du ikke har været inde i den butik hvis du tror at de sælger 20 år gamle støvler :crazyeyes:


    Med hensyn til komfort, så er det jo en smagssag. Der findes jo rent faktisk folk der syntes man går godt i dem ...


    Jeg har boet 5 minutters gang fra butikken - så jeg kender den ganske udemærket...både indvendigt og udvendigt :)


    Men nu tillod jeg mig at antage det ikke var et par nye goretex-støvler eller lign. han gik efter, da han spurgte efter nogle til en rimelig pris fra et overskudslager - mon ikke det er et par ganske almindelige militærstøvler af den "gode" gamle slags han leder efter? ;)


    Derudover: Ja der er nogen der rent faktisk syntes man går godt i dem - bare mærkeligt at folk der dyrker vandring og den slags som regel køber støvler andre steder ikke sandt?


    Mvh
    Curious


    P.S. Men som sagt så er det vel også et spørgsmål om hvordan støvlerne ser ud, og vil han have sig et par "klassiske" militærstøvler så er det bare med at finde vej ind til Østerbro.

  • Det er et par af de klassisk jeg leder efter ja. Så de havde nogle Undercover støvler i den butik på Østerbro, og det er faktisk den type støvle jeg godt kunne tænke mig at få fingrene i.
    Så jeg må bare se at få taget derind. :)