Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 5. maj 2008, 21:37

når man får nyt dankort eller hævekort så skal man ringe til et nummer for at aktivere det kort.. jeg har fået smidt mit brev væk hvor det nummer stod i man skal ringe til er der nogen af jer der ligger inde med jeres gamle aktiverings breve eller noget og kan give mig telefon nummeret man skal ringe til ? jeg skal have aktiveret mit kort

2

mandag, 5. maj 2008, 21:44

Er det ikke bare PBS man skal ringe ind til ? :) Eller det synes jeg det var hos mig hvertfald, men kan self. være jeg husker galt. Men kan da også være det kommer an på hvilken bank man bruger.

3

mandag, 5. maj 2008, 21:55

Ellers kan det aktiveres paa din netbank.

4

mandag, 5. maj 2008, 22:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon

jeg bestilte nyt kort og kode sammen med nyt netbank så har ikke fået koden til min netbank endnu :P

5

tirsdag, 6. maj 2008, 00:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dj revaX

Citeret

jeg bestilte nyt kort og kode sammen med nyt netbank så har ikke fået koden til min netbank endnu :P

Ring da til din bank i morgen og få oplyst nummeret?

Noget med at ringe nummeret - taste dit CPR nummer + dit kort nummer efterfulgt af stjerne :))

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "TheSnake" (06.05.2008, 00:30)

6

tirsdag, 6. maj 2008, 11:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af TheSnake

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dj revaX

Citeret

Ring da til din bank i morgen og få oplyst nummeret?

Noget med at ringe nummeret - taste dit CPR nummer + dit kort nummer efterfulgt af stjerne :))

det var igår jeg skulle bruge mit kort hehe :P men ja jeg har ringet til min bank og fået det aktiveret nu :P

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.