Spørgeskema Mobilbrands

  • Hej alle folk her på Tweak.dk


    Min projekt gruppe og jeg er igang med at skrive et 8. semester Marketingsprojekt på Aalborg Universitet, omkring mobiltelefonbrands.


    Hvis i har spørgsmål ang. formuleringen af spørgsmålene eller spørgsmål af anden karat vedrørende spørgeskema, så skriv dem her, så vil jeg så vidt muligt svare på dem.


    Mvh Jens / Airfrede


    Link til spørgeskemaet:
    http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=GHFHMHS1CK32

  • Done.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tak til dem som har svaret.


    Ang. det med 20 års alderen, det er en fejl fra min side, sorry. Men ang. funktioner ved andre mobilmærker, det er medtaget fordi vi vil prøve at se hvorledes folk oplever de enkelte brands ift funktionerne. Man behøver nødvendigvis ikke have eks. en nokia for at have en ide/mening omkring den.

  • Har os lige nogle mulige rettelser :)


    "Ud over at en telefon skal kunne håndtere opkald, hvilke krav stiller du som minimum så til en mobiltelefon?"
    Der burde i også have en valgmulighed der hedder "kamera"


    Og så til spørgsmålet efter det, det med hva jeg synes om Nokia.
    Jeg valgte jo tidligere jeg kun havde haft en Sony Ericsson og Samsung, så hvordan sku jeg have en jordisk chance for at vide hvordan en Nokia telefon opfører sig? :crazyeyes: ;)


    Der kunne i måske sørge for at der var en der hed "Har aldrig haft en Nokia telefon" så man derved kunne springe spørgsmålet over :)



    EDIT: Kan se der er kommet svar på det her, imens jeg skrev det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Airfrede
    Tak til dem som har svaret.


    Ang. det med 20 års alderen, det er en fejl fra min side, sorry. Men ang. funktioner ved andre mobilmærker, det er medtaget fordi vi vil prøve at se hvorledes folk oplever de enkelte brands ift funktionerne. Man behøver nødvendigvis ikke have eks. en nokia for at have en ide/mening omkring den.


    Nej det er rigtigt, er også det jeg tænker på. Det var ret subjektivt det jeg fyrede af om fx Motorola og Samsung, da jeg aldrig har haft nogle af disse mærker men kun haft dem hurtigt i hånden hvis en kammerat har haft en. Men det er måske også det I er ude efter :)

  • Marquis: Det er bl.a. det vi gerne vil have data på. Det er meget nemt bagefter at udtrække folks meninger om de mobiltelefoner som de netop selv har/har haft. Men hvis vi får inputs ang. telefonopfattelser, som folk netop ikke selv har haft/har, så kan der måske være noget interessant at hente der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Airfrede
    Tak til dem som har svaret.


    Ang. det med 20 års alderen, det er en fejl fra min side, sorry. Men ang. funktioner ved andre mobilmærker, det er medtaget fordi vi vil prøve at se hvorledes folk oplever de enkelte brands ift funktionerne. Man behøver nødvendigvis ikke have eks. en nokia for at have en ide/mening omkring den.


    Det er måske rigtig nok, men nu er jeg en af de personer der ikke kan fordrage Nokia, og det siger jeg selvom jeg aldrig har haft en. På den måde så ville jeg måske sætte 1 i alle, bar fordi jeg ikke kan li mærket, men jeg har bare ikke andet at forholde mig til, nu hvor jeg aldrig selv har ejet en :)


    Om det så er min fejl eller ej at jeg ville sæt 1 i alle, kan så diskuteres ;)

  • Udfyldt :)


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Jeg har også udfyldt den nu. Men jeg kan ikke lade vær med at undre mig over at jeg skal vurdere er mobilmærker som jeg slet ikke har nogen erfaring med, og derefter bliver stillet over for en masse valg mellem mobiltelefoner hvor jeg ikke får angivet andet end pris og producent.


    Lidt underligt spørgeskema, hvis jeg skal sige min ærlige mening.

  • Done. Favoritter: sony-ericsson>samsung>nokia>motorola :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Udfyldt ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP