Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 20. april 2008, 11:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af betaboy
Tja altså, jeg respektere selvfølgelig din holdning og jeg deler næsten holdning med dig - dog holder jeg det for mig selv og mine nærmeste.

Syntes det er for mærkeligt at oprette en tråd om hvem du ikke kan li' og hvad du ikke kan fordrage. Der er sikkert et par stykker herinde, som render rundt i hængerøv (ikke mig), som sikkert læser det, og tolker det ved at føle de ikke er velkommen her på sitet, selvom de bidrager til sitet. Dette er et community-forum, og imo, burde der være plads til alle, uanset religion, tøjstil og i den dur - uden der skal grines eller peges fingre af dem, selvom du ikke retter dig imod nogle personligt.

Og mere tid gider jeg sgu ikke at bruge i den her topic.
Ååårh far's lille musling, nys nys, havde man meget av i hovedet da man stod op idag.. små gule pletter på lagnet :) (Driller )
syntes et eller andet sted dit indlæg er en smule underlig, denne tråd har så absolut intet og gøre med hvem jeg kan li, og ikke kan li, jeg kender flere der rendt rundt i nævnte beklædning, og tro mig, de bliver drillet bravt hver gang jeg kan komme afsted med det, de vælter dog ik om på ryggen og begynder og græde, eller føler sig uvelkommen, de driller såmend bare igen med noget andet, jeg peger ik fingre a folk, jeg råber ikke efter folk, og jeg slår fisme heller ik på folk pga deres beklædnings vaner..
hvis der er nogen herinde der føler sig stødt, og uvelkommen pga mit indlæg, så skriv endelig i tråden, også hvis der nogen der mener jeg er ude efter dem... så tager vi hele diskution omkring bukser i sokker, burka balder, og omtalte emne i denne tråd :)
Betaboy, op med humøret :cheers:
(P.S: Er både glad og stolt over du brugte lidt a din kostbare tid i min tråd, virtual flødebolle på vej til dig :clap:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XaVieR" (20.04.2008, 12:01)

22

søndag, 20. april 2008, 16:22

Jeg er heller ikke just til hængerøv.. Det ser latterligt ud, specielt nu da det ikke er damerne som går i det. Det fremmer sgu ikke appetiten at se fyres underdrenge, og ikke mindst brevsprækken.. Føj.. Så heller dette syn:

:clap:

MB: Asus P6T Deluxe V2, CPU: I7 920@3.95, Ram: 3x2Gb Corsair Dominator PC16000
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: HIS ATI 5970, Lyd: Creative X-Fi Elite Pro
HDD: 1x Intel X25M 80Gb + et bundt andre små-diske

23

søndag, 20. april 2008, 16:27

Det rager mig en bønne om folk går i hængerøv, det skal de da være velkomne til, ligesom som folk skal være velkome til at gå i striktrøjer.

Intel E8400
Asus P5QL Pro Mobo
896MB GeForce GTX260
500GB F1 SataII HDD
2x2 GB DDR2 Ram - Kingston
Nzxt Hush Kabinet - Sort
22" SyncMaster 2253BW

Zepto Nox A14

24

søndag, 20. april 2008, 17:02

Der findes også folk der går ud offentligt i joggingbukser, selvom de kun hører til i en sportshal.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MrFlash" (20.04.2008, 17:02)

25

søndag, 20. april 2008, 17:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af MrFlash
Der findes også folk der går ud offentligt i joggingbukser, selvom de kun hører til i en sportshal.

må man ikke jogge udenfor ? :T - man behøver vel ikke at iklæde sig spandex hvis man vil løbe en tur ? - Det er da max ugly :crazyeyes:

26

søndag, 20. april 2008, 17:08

Ja det er faktisk rigtigt.. Jogging/træningsbukser er på det seneste blevet meget populære, og det lidt sjove ved det er at de typer som engang imellem går rundt i dem, andre dage er topstylet. Personligt kunne jeg aldrig finde på at gå i træningsbukser i f.eks. skolen medmindre jeg har en flere timer lang prøve forand mig.

27

søndag, 20. april 2008, 17:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af XaVieR
halløjsa alle..

Min kone og jeg gik idag, (som så mange andre gange) en go tur med vovserne, og som så mange andre gange går vi gentagne gange forbi folk med så enorm hængerøv, at man kan se både revne og jeg ved ik hvad, røven på bukserne hænger i knæ område, vi er fuldstændig ved at flække a grin hver gang, for det ser fanme da så utrolig dumt ud.. når folk så oveni render rundt med en ipod på ærmet, omvendt kasket, og samtidig ser ud til de ik har været i bad i 50 dage, samt øre / næse / navle ringe OVERALT.!!! er det hvad folk kalder mode idag.. altså jeg ved ik om jeg er gammeldags (er snart 29 ) men ffs .. tag jer sammen.. jøsses hvor ser det åndsvagt ud..

noget helt andet er.. til min bedstemors 80 års fødselsdag, da havde en a ungerne der var med, lige nøjagtig sådan noget lort på, det så forfærdelig ud, ik noget jeg nogensinde ville tillade mine egne børn rendte rundt i...
kan godt være det er mig, men jeg fatter ik helt point'en i at rende rundt med røven på bukserne i knæhøjde, med fri udsigt til beskidte underhakker og revner.. brrr... :finger:

( TRÅDEN ER IK OPRETTET FOR AT HEADHUNTE NOGEN, SÅ HOLD KOMMENTARE PÅ ET SOBER PLAN)

Er total enig med dig. men nu er jeg jo også en gammel knark med 10 ekstra år på skammelen. :))
Med råddent ser det ud engang imellem. 8o

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Baloo" (20.04.2008, 17:25)

28

søndag, 20. april 2008, 17:36

Der er to slags hængerøve imo:

Dem hvor folk har dem på under røven, selvom det faktisk ikke rigtig er hængerøvsbukser.

Dem hvor bukserne faktisk sidder som de skal, men hvor lommerne sidder langt nede bl.a.

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge i hvert fald.. :ph34r:

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (20.04.2008, 17:38)

29

søndag, 20. april 2008, 19:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Dem hvor folk har dem på under røven, selvom det faktisk ikke rigtig er hængerøvsbukser.

Dem hvor bukserne faktisk sidder som de skal, men hvor lommerne sidder langt nede bl.a.

Klart de sidste, de ser okey ud de andre ser da rådne ud helt ærligt. :9xo

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

30

søndag, 20. april 2008, 19:19

dem på det øverste billede, har efter min mening heller ikke ret meget med hiphop at gøre, det er vel mere pop, eller mode, eller kald det hva du vil. :)

31

søndag, 20. april 2008, 19:36

Citeret

Ååårh far's lille musling, nys nys, havde man meget av i hovedet da man stod op idag.. små gule pletter på lagnet :) (Driller )
syntes et eller andet sted dit indlæg er en smule underlig, denne tråd har så absolut intet og gøre med hvem jeg kan li, og ikke kan li, jeg kender flere der rendt rundt i nævnte beklædning, og tro mig, de bliver drillet bravt hver gang jeg kan komme afsted med det, de vælter dog ik om på ryggen og begynder og græde, eller føler sig uvelkommen, de driller såmend bare igen med noget andet, jeg peger ik fingre a folk, jeg råber ikke efter folk, og jeg slår fisme heller ik på folk pga deres beklædnings vaner..
hvis der er nogen herinde der føler sig stødt, og uvelkommen pga mit indlæg, så skriv endelig i tråden, også hvis der nogen der mener jeg er ude efter dem... så tager vi hele diskution omkring bukser i sokker, burka balder, og omtalte emne i denne tråd :)
Betaboy, op med humøret :cheers:
(P.S: Er både glad og stolt over du brugte lidt a din kostbare tid i min tråd, virtual flødebolle på vej til dig :clap:

Citeret

Oprindeligt indlæg af XaVieRÅåårh far's lille musling, nys nys, havde man meget av i hovedet da man stod op idag.. små gule pletter på lagnet :)

Tillykke! Du tæt på max i mit helt egen idiot-o-meter

||--------------|---||
Lidt - - - - - - - MAX

Du må da være lidt blind eller ekstrem dum, siden du ikke kan se du peger af fingre andre, samtidig sidder og flaber dig overfor mig. Fjols.

Citeret

hvis der er nogen herinde der føler sig stødt, og uvelkommen pga mit indlæg, så skriv endelig i tråden, også hvis der nogen der mener jeg er ude efter dem

Og hvad fanden tror du selv? Tror du der er nogle som render rundt med den slags tøj, gider at svare i den her tråd? IKke så længe du sidder og griner af dem.

I de blindes rige er den enøjede konge, som man siger.

billedet er slettet da linket ikke virker

32

søndag, 20. april 2008, 19:46

De står da ikke frem og praler med sådan noget

33

mandag, 21. april 2008, 06:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Lige præcis.
Det var den øverste slags jeg mente i mit indlæg.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

34

mandag, 21. april 2008, 07:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af MrFlash

må man ikke jogge udenfor ? :T - man behøver vel ikke at iklæde sig spandex hvis man vil løbe en tur ? - Det er da max ugly :crazyeyes:

HØRT!!

holder mig til mine joggingbukser, når der løbes ...

35

mandag, 21. april 2008, 12:20

BETABOY ..

Jeg ska være den første til at indrømme, jeg er både blind, grim dum, og evnesvag, jeg halter fælt, har hareskår, og en bums på den ene balle.. og min cykel er ved og ruste fra hinanden..

på trods a disse ubehagelig ting, har jeg eget hus, og en hamrende dejlig kone..
sæt du dit idiot meter op på max, det er blevet et personlig korstog for mig at nå derop nemmerlig :dance:

Have a nice day m8 :cheers:

36

mandag, 21. april 2008, 13:24

Hvis det er at folk de vil gå med buskerne ned under anklerne, så lad dem gøre det. men så skal de så også lide acceptere at vi må sidde og grine af dem. På den anden side må de også godt grine af mig og mine bukser, jeg ved bare at jeg ikke ligner en idiot der blotter sin røv. :D

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

37

mandag, 21. april 2008, 13:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Freakshow
Hvis det er at folk de vil gå med buskerne ned under anklerne, så lad dem gøre det. men så skal de så også lide acceptere at vi må sidde og grine af dem. På den anden side må de også godt grine af mig og mine bukser, jeg ved bare at jeg ikke ligner en idiot der blotter sin røv. :D
hahahaha :) lige nøjagtig, folk ska da gå i hvad de har lyst til... jeg ligner helt 100 heller ik en mode dronning når jeg ska ned til min båd i waders

38

mandag, 21. april 2008, 13:41

Citeret

Citeret

hahahaha :) lige nøjagtig, folk ska da gå i hvad de har lyst til... jeg ligner helt 100 heller ik en mode dronning når jeg ska ned til min båd i waders

Du kan jo prøve at skabe en ny mode, så ser du skide smart ud når du skal ud og fiske. ;)

- Albert Einstein

39

mandag, 21. april 2008, 13:43

Citeret

Citeret

Citeret

Du kan jo prøve at skabe en ny mode, så ser du skide smart ud når du skal ud og fiske. ;)
hahahah ja små ternede baglommer i knæhøjde i mine waders, lyserød fiskestang med ringklokke og ølholder, nitte halsbånd, og mexicaner hat

40

mandag, 21. april 2008, 13:47

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

hahahah ja små ternede baglommer i knæhøjde i mine waders, lyserød fiskestang med ringklokke og ølholder, nitte halsbånd, og mexicaner hat

Før det ud i verdenen :9xo :clap:

- Albert Einstein

Seneste tests og artikler

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark støtter Movember

Playstation - nu med overskæg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

1

Specifikationerne på Sony Xperia Z4 lækket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.