Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 11. april 2008, 13:43


HiFi-klubben har sjældent været billigst, men deres support, kundekontakt og generelle forståelse er uforlignelig. Så det er nu ikke noget nyt.


22

fredag, 11. april 2008, 14:04


DAGSPRIS


Hi-Fi Klubbens DAGSPRIS møder du på de af vores produkter, som vi ikke selv importerer. Vi vil være markedets billigste på disse produkter. Derfor holder vi konstant øje med priserne hos vores konkurrenter, og hvis de andre landsdækkende elektronik-kæder sætter prisen ned, sætter vi den endnu længere ned! DAGSPRIS følger markedspriserne på samme måde som f.eks. benzin og værdipapirer, og derfor kan prisen svinge op og ned fra dag til dag. Du er velkommen til selv at tjekke prisen hos de andre detail-kæder. Så kan du bagefter komme ind i Hi-Fi klubben og købe produktet til den laveste pris, du har fundet.


Det er jo ikke fordi det er en hemmelighed. Det står oven købet på hjemme siden. Så hvis du læste betingelserne for dagspris, ville du vide hvad det var og derfor ikke have grund til at brokke dig over at du ikke får din vilje. Selv om det selvfølgelig er det nemmeste.....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Boris" (11.04.2008, 14:09)


23

fredag, 11. april 2008, 15:04


Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
DAGSPRIS


Hi-Fi Klubbens DAGSPRIS møder du på de af vores produkter, som vi ikke selv importerer. Vi vil være markedets billigste på disse produkter. Derfor holder vi konstant øje med priserne hos vores konkurrenter, og hvis de andre landsdækkende elektronik-kæder sætter prisen ned, sætter vi den endnu længere ned! DAGSPRIS følger markedspriserne på samme måde som f.eks. benzin og værdipapirer, og derfor kan prisen svinge op og ned fra dag til dag. Du er velkommen til selv at tjekke prisen hos de andre detail-kæder. Så kan du bagefter komme ind i Hi-Fi klubben og købe produktet til den laveste pris, du har fundet.


Det er jo ikke fordi det er en hemmelighed. Det står oven købet på hjemme siden. Så hvis du læste betingelserne for dagspris, ville du vide hvad det var og derfor ikke have grund til at brokke dig over at du ikke får din vilje. Selv om det selvfølgelig er det nemmeste.....

:)) Enig :9xo :))

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

24

fredag, 11. april 2008, 15:09


Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?
Hvis man sælger andet end elektronik, er man så en "elektronik-kæde" ?

:))


25

fredag, 11. april 2008, 15:30


Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Nu kan jeg så berette om endnu en dårlig oplevelse hos Føniks..
Købte for nogle uger siden en LG 22" med pixelfejlgaranti - Zero Bright Pixel.
Da jeg tændte for min skærm her til morgen, er der 2 hvide + 1 rød pixel, der er døde. Jeg købte netop DEN skærm, for at få pixelgarantien.

Ringer først til LG, der så henviser mig til InfoCare. Ringer til InfoCare og de sender mig videre til butikken. Ringer ind og fortæller at jeg har købt en skærm i sidste uge osv, og en af medarbejderne, siger at jeg bare kan komme ind med den, så finder vi ud af noget.

Fint tænker jeg, jeg får sikkert en ny. Medarbejderen der tager imod skærmen i RMA'en, siger at han vil teste for pixelfejl - Han stoler åbenbart ikke på mig (Hvorfor skulle jeg komme ind med en skærm der ikke er defekt?).

Han har så ringet til mig her for 10 min siden, og sagt at han ikke kan se noget, og at han ville få en kollega til at kigge. Altså, er det mig, eller dem der arbejder med computere og tilbehør til dagligt. PINLIGT, siger jeg bare.

Det bliver nu spændende at se om hans kollega finder noget.. - Vil vædde en 50'er på at han ikke gør.

EDIT: De har lige ringet igen, og denne gang måtte han give mig ret i at der var pixelfejl på den, dog ikke store pixelfejl, som han sagde. Så får en ny, men næste gang skal den til infocare, så alligevel, lidt god service.


Nå, så er der da lidt nyt i sagen. De havde åbenbart ikke flere af den slags skærme, jeg skulle have, så derfor ville de give mig lidt hardware i stedet. Hvilket jeg synes virker lidt mærkeligt. Spørger så om jeg kan få pengene tilbage, hvilket de ikke kan/eller vil. Spørger så om det er muligt at få noget hardware i stedet. Det er det så, heldigvis.

Kigger på deres side hvad de har, og finder et Asus P5E og en E8200, som koster 400 mere end hvad skærmen gør, det hardware har jeg så fået i stedet for skærmen, så det er vel ok, men ikke helt "fine" metoder efter mit hoved.


E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

26

fredag, 11. april 2008, 15:30


Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Nu kan jeg så berette om endnu en dårlig oplevelse hos Føniks..
Købte for nogle uger siden en LG 22" med pixelfejlgaranti - Zero Bright Pixel.
Da jeg tændte for min skærm her til morgen, er der 2 hvide + 1 rød pixel, der er døde. Jeg købte netop DEN skærm, for at få pixelgarantien.

Ringer først til LG, der så henviser mig til InfoCare. Ringer til InfoCare og de sender mig videre til butikken. Ringer ind og fortæller at jeg har købt en skærm i sidste uge osv, og en af medarbejderne, siger at jeg bare kan komme ind med den, så finder vi ud af noget.

Fint tænker jeg, jeg får sikkert en ny. Medarbejderen der tager imod skærmen i RMA'en, siger at han vil teste for pixelfejl - Han stoler åbenbart ikke på mig (Hvorfor skulle jeg komme ind med en skærm der ikke er defekt?).

Han har så ringet til mig her for 10 min siden, og sagt at han ikke kan se noget, og at han ville få en kollega til at kigge. Altså, er det mig, eller dem der arbejder med computere og tilbehør til dagligt. PINLIGT, siger jeg bare.

Det bliver nu spændende at se om hans kollega finder noget.. - Vil vædde en 50'er på at han ikke gør.

EDIT: De har lige ringet igen, og denne gang måtte han give mig ret i at der var pixelfejl på den, dog ikke store pixelfejl, som han sagde. Så får en ny, men næste gang skal den til infocare, så alligevel, lidt god service.


Nå, så er der da lidt nyt i sagen. De havde åbenbart ikke flere af den slags skærme, jeg skulle have, så derfor ville de give mig lidt hardware i stedet. Hvilket jeg synes virker lidt mærkeligt. Spørger så om jeg kan få pengene tilbage, hvilket de ikke kan/eller vil.

Kigger på deres side hvad de har, og finder et Asus P5E og en E8200, som koster 400 mere end hvad skærmen gør, det hardware har jeg så fået i stedet for skærmen, så det er vel ok, men ikke helt "fine" metoder efter mit hoved.


E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Exxon" (11.04.2008, 15:30)


27

fredag, 11. april 2008, 15:53


Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon

Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Nu kan jeg så berette om endnu en dårlig oplevelse hos Føniks..
Købte for nogle uger siden en LG 22" med pixelfejlgaranti - Zero Bright Pixel.
Da jeg tændte for min skærm her til morgen, er der 2 hvide + 1 rød pixel, der er døde. Jeg købte netop DEN skærm, for at få pixelgarantien.

Ringer først til LG, der så henviser mig til InfoCare. Ringer til InfoCare og de sender mig videre til butikken. Ringer ind og fortæller at jeg har købt en skærm i sidste uge osv, og en af medarbejderne, siger at jeg bare kan komme ind med den, så finder vi ud af noget.

Fint tænker jeg, jeg får sikkert en ny. Medarbejderen der tager imod skærmen i RMA'en, siger at han vil teste for pixelfejl - Han stoler åbenbart ikke på mig (Hvorfor skulle jeg komme ind med en skærm der ikke er defekt?).

Han har så ringet til mig her for 10 min siden, og sagt at han ikke kan se noget, og at han ville få en kollega til at kigge. Altså, er det mig, eller dem der arbejder med computere og tilbehør til dagligt. PINLIGT, siger jeg bare.

Det bliver nu spændende at se om hans kollega finder noget.. - Vil vædde en 50'er på at han ikke gør.

EDIT: De har lige ringet igen, og denne gang måtte han give mig ret i at der var pixelfejl på den, dog ikke store pixelfejl, som han sagde. Så får en ny, men næste gang skal den til infocare, så alligevel, lidt god service.


Nå, så er der da lidt nyt i sagen. De havde åbenbart ikke flere af den slags skærme, jeg skulle have, så derfor ville de give mig lidt hardware i stedet. Hvilket jeg synes virker lidt mærkeligt. Spørger så om jeg kan få pengene tilbage, hvilket de ikke kan/eller vil.

Kigger på deres side hvad de har, og finder et Asus P5E og en E8200, som koster 400 mere end hvad skærmen gør, det hardware har jeg så fået i stedet for skærmen, så det er vel ok, men ikke helt "fine" metoder efter mit hoved.


hvad gør man så hvis man ikke er "nørd" og ikke kan bruge hardware, men kun skærmen?
Får man så udleveret en sofa eller hvad? :crazyeyes:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

28

fredag, 11. april 2008, 15:56


Citeret

Oprindeligt indlæg af Dumpen

Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon

Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Nu kan jeg så berette om endnu en dårlig oplevelse hos Føniks..
Købte for nogle uger siden en LG 22" med pixelfejlgaranti - Zero Bright Pixel.
Da jeg tændte for min skærm her til morgen, er der 2 hvide + 1 rød pixel, der er døde. Jeg købte netop DEN skærm, for at få pixelgarantien.

Ringer først til LG, der så henviser mig til InfoCare. Ringer til InfoCare og de sender mig videre til butikken. Ringer ind og fortæller at jeg har købt en skærm i sidste uge osv, og en af medarbejderne, siger at jeg bare kan komme ind med den, så finder vi ud af noget.

Fint tænker jeg, jeg får sikkert en ny. Medarbejderen der tager imod skærmen i RMA'en, siger at han vil teste for pixelfejl - Han stoler åbenbart ikke på mig (Hvorfor skulle jeg komme ind med en skærm der ikke er defekt?).

Han har så ringet til mig her for 10 min siden, og sagt at han ikke kan se noget, og at han ville få en kollega til at kigge. Altså, er det mig, eller dem der arbejder med computere og tilbehør til dagligt. PINLIGT, siger jeg bare.

Det bliver nu spændende at se om hans kollega finder noget.. - Vil vædde en 50'er på at han ikke gør.

EDIT: De har lige ringet igen, og denne gang måtte han give mig ret i at der var pixelfejl på den, dog ikke store pixelfejl, som han sagde. Så får en ny, men næste gang skal den til infocare, så alligevel, lidt god service.


Nå, så er der da lidt nyt i sagen. De havde åbenbart ikke flere af den slags skærme, jeg skulle have, så derfor ville de give mig lidt hardware i stedet. Hvilket jeg synes virker lidt mærkeligt. Spørger så om jeg kan få pengene tilbage, hvilket de ikke kan/eller vil.

Kigger på deres side hvad de har, og finder et Asus P5E og en E8200, som koster 400 mere end hvad skærmen gør, det hardware har jeg så fået i stedet for skærmen, så det er vel ok, men ikke helt "fine" metoder efter mit hoved.


hvad gør man så hvis man ikke er "nørd" og ikke kan bruge hardware, men kun skærmen?
Får man så udleveret en sofa eller hvad? :crazyeyes:

Ja lige præcis, desværre fik jeg ikke spurgt dem om det..


E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

29

fredag, 11. april 2008, 17:33


Citeret

Oprindeligt indlæg af baloo

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
DAGSPRIS


Hi-Fi Klubbens DAGSPRIS møder du på de af vores produkter, som vi ikke selv importerer. Vi vil være markedets billigste på disse produkter. Derfor holder vi konstant øje med priserne hos vores konkurrenter, og hvis de andre landsdækkende elektronik-kæder sætter prisen ned, sætter vi den endnu længere ned! DAGSPRIS følger markedspriserne på samme måde som f.eks. benzin og værdipapirer, og derfor kan prisen svinge op og ned fra dag til dag. Du er velkommen til selv at tjekke prisen hos de andre detail-kæder. Så kan du bagefter komme ind i Hi-Fi klubben og købe produktet til den laveste pris, du har fundet.


Det er jo ikke fordi det er en hemmelighed. Det står oven købet på hjemme siden. Så hvis du læste betingelserne for dagspris, ville du vide hvad det var og derfor ikke have grund til at brokke dig over at du ikke får din vilje. Selv om det selvfølgelig er det nemmeste.....

:)) Enig :9xo :))


Mig der er helt idiot, er kan i heller ikke så grund til at betale næsten 1000kr. mere for at gå ind i en butik hvor der står "Hifi Klubben" ovenover?


30

fredag, 11. april 2008, 17:48


Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?


Prøv med en butik på Sjælland, en på Fyn og en i Jylland......Det er såmænd ikke så svært.


31

fredag, 11. april 2008, 21:09


Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?


Prøv med en butik på Sjælland, en på Fyn og en i Jylland......Det er såmænd ikke så svært.

Hvad med Bornholm? De er ikke brofaste endnu. :ph34r:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

32

fredag, 11. april 2008, 21:43


Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?


Prøv med en butik på Sjælland, en på Fyn og en i Jylland......Det er såmænd ikke så svært.


Jeg vil skyde på en i hver region. Men forskellen er sku heller ikke så stor igen, 3 i Jylland/Fyn og 2 på Sjælland og 1 på Bornholm. Eller hører Bornholm til Hovedstaden?

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

33

fredag, 11. april 2008, 21:53


Citeret

Oprindeligt indlæg af baloo

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?


Prøv med en butik på Sjælland, en på Fyn og en i Jylland......Det er såmænd ikke så svært.

Hvad med Bornholm? De er ikke brofaste endnu. :ph34r:

Lad os heller ikke håbe det.. Jo, så skal det være med tyskerne, eller svenskerne!


E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

34

mandag, 14. april 2008, 01:05


Stadig intet svar fra dem.. Tror ikke det er et et sted de kender ordet "service".


Seneste tests og artikler

0

Logitech G240 og Logitech G600 video review

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

2

MSI Radeon R9 270 Gaming OC Edition 2GB

Så er Tweak.dk endnu en gang k
Læs Mere

4

Thermalright High Riser series HR-22

Vi kender alle serierne af luf
Læs Mere

0

Ozone RAGE ST headset

Så er det blevet tid til, at j
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HIS R9 295X2 LiquidCooler grafikkort

HIS er bedre sent end aldrig k
Læs Mere

0

ASUS Striker GTX 760 Platinum 4GB grafikkort

ASUS er klar med et helt nyt G
Læs Mere

0

Daglig Hardware Roundup 2014-04-18

Dagens hardware roundup, inklu
Læs Mere

0

En gennemgang af film og serie streamingtjenester - HBO Nordic

I vores føljeton om streamingt
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.