Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

fredag, 11. april 2008, 15:30


Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Nu kan jeg så berette om endnu en dårlig oplevelse hos Føniks..
Købte for nogle uger siden en LG 22" med pixelfejlgaranti - Zero Bright Pixel.
Da jeg tændte for min skærm her til morgen, er der 2 hvide + 1 rød pixel, der er døde. Jeg købte netop DEN skærm, for at få pixelgarantien.

Ringer først til LG, der så henviser mig til InfoCare. Ringer til InfoCare og de sender mig videre til butikken. Ringer ind og fortæller at jeg har købt en skærm i sidste uge osv, og en af medarbejderne, siger at jeg bare kan komme ind med den, så finder vi ud af noget.

Fint tænker jeg, jeg får sikkert en ny. Medarbejderen der tager imod skærmen i RMA'en, siger at han vil teste for pixelfejl - Han stoler åbenbart ikke på mig (Hvorfor skulle jeg komme ind med en skærm der ikke er defekt?).

Han har så ringet til mig her for 10 min siden, og sagt at han ikke kan se noget, og at han ville få en kollega til at kigge. Altså, er det mig, eller dem der arbejder med computere og tilbehør til dagligt. PINLIGT, siger jeg bare.

Det bliver nu spændende at se om hans kollega finder noget.. - Vil vædde en 50'er på at han ikke gør.

EDIT: De har lige ringet igen, og denne gang måtte han give mig ret i at der var pixelfejl på den, dog ikke store pixelfejl, som han sagde. Så får en ny, men næste gang skal den til infocare, så alligevel, lidt god service.


Nå, så er der da lidt nyt i sagen. De havde åbenbart ikke flere af den slags skærme, jeg skulle have, så derfor ville de give mig lidt hardware i stedet. Hvilket jeg synes virker lidt mærkeligt. Spørger så om jeg kan få pengene tilbage, hvilket de ikke kan/eller vil. Spørger så om det er muligt at få noget hardware i stedet. Det er det så, heldigvis.

Kigger på deres side hvad de har, og finder et Asus P5E og en E8200, som koster 400 mere end hvad skærmen gør, det hardware har jeg så fået i stedet for skærmen, så det er vel ok, men ikke helt "fine" metoder efter mit hoved.


E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

26

fredag, 11. april 2008, 15:30


Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Nu kan jeg så berette om endnu en dårlig oplevelse hos Føniks..
Købte for nogle uger siden en LG 22" med pixelfejlgaranti - Zero Bright Pixel.
Da jeg tændte for min skærm her til morgen, er der 2 hvide + 1 rød pixel, der er døde. Jeg købte netop DEN skærm, for at få pixelgarantien.

Ringer først til LG, der så henviser mig til InfoCare. Ringer til InfoCare og de sender mig videre til butikken. Ringer ind og fortæller at jeg har købt en skærm i sidste uge osv, og en af medarbejderne, siger at jeg bare kan komme ind med den, så finder vi ud af noget.

Fint tænker jeg, jeg får sikkert en ny. Medarbejderen der tager imod skærmen i RMA'en, siger at han vil teste for pixelfejl - Han stoler åbenbart ikke på mig (Hvorfor skulle jeg komme ind med en skærm der ikke er defekt?).

Han har så ringet til mig her for 10 min siden, og sagt at han ikke kan se noget, og at han ville få en kollega til at kigge. Altså, er det mig, eller dem der arbejder med computere og tilbehør til dagligt. PINLIGT, siger jeg bare.

Det bliver nu spændende at se om hans kollega finder noget.. - Vil vædde en 50'er på at han ikke gør.

EDIT: De har lige ringet igen, og denne gang måtte han give mig ret i at der var pixelfejl på den, dog ikke store pixelfejl, som han sagde. Så får en ny, men næste gang skal den til infocare, så alligevel, lidt god service.


Nå, så er der da lidt nyt i sagen. De havde åbenbart ikke flere af den slags skærme, jeg skulle have, så derfor ville de give mig lidt hardware i stedet. Hvilket jeg synes virker lidt mærkeligt. Spørger så om jeg kan få pengene tilbage, hvilket de ikke kan/eller vil.

Kigger på deres side hvad de har, og finder et Asus P5E og en E8200, som koster 400 mere end hvad skærmen gør, det hardware har jeg så fået i stedet for skærmen, så det er vel ok, men ikke helt "fine" metoder efter mit hoved.


E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Exxon" (11.04.2008, 15:30)


27

fredag, 11. april 2008, 15:53


Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon

Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Nu kan jeg så berette om endnu en dårlig oplevelse hos Føniks..
Købte for nogle uger siden en LG 22" med pixelfejlgaranti - Zero Bright Pixel.
Da jeg tændte for min skærm her til morgen, er der 2 hvide + 1 rød pixel, der er døde. Jeg købte netop DEN skærm, for at få pixelgarantien.

Ringer først til LG, der så henviser mig til InfoCare. Ringer til InfoCare og de sender mig videre til butikken. Ringer ind og fortæller at jeg har købt en skærm i sidste uge osv, og en af medarbejderne, siger at jeg bare kan komme ind med den, så finder vi ud af noget.

Fint tænker jeg, jeg får sikkert en ny. Medarbejderen der tager imod skærmen i RMA'en, siger at han vil teste for pixelfejl - Han stoler åbenbart ikke på mig (Hvorfor skulle jeg komme ind med en skærm der ikke er defekt?).

Han har så ringet til mig her for 10 min siden, og sagt at han ikke kan se noget, og at han ville få en kollega til at kigge. Altså, er det mig, eller dem der arbejder med computere og tilbehør til dagligt. PINLIGT, siger jeg bare.

Det bliver nu spændende at se om hans kollega finder noget.. - Vil vædde en 50'er på at han ikke gør.

EDIT: De har lige ringet igen, og denne gang måtte han give mig ret i at der var pixelfejl på den, dog ikke store pixelfejl, som han sagde. Så får en ny, men næste gang skal den til infocare, så alligevel, lidt god service.


Nå, så er der da lidt nyt i sagen. De havde åbenbart ikke flere af den slags skærme, jeg skulle have, så derfor ville de give mig lidt hardware i stedet. Hvilket jeg synes virker lidt mærkeligt. Spørger så om jeg kan få pengene tilbage, hvilket de ikke kan/eller vil.

Kigger på deres side hvad de har, og finder et Asus P5E og en E8200, som koster 400 mere end hvad skærmen gør, det hardware har jeg så fået i stedet for skærmen, så det er vel ok, men ikke helt "fine" metoder efter mit hoved.


hvad gør man så hvis man ikke er "nørd" og ikke kan bruge hardware, men kun skærmen?
Får man så udleveret en sofa eller hvad? :crazyeyes:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

28

fredag, 11. april 2008, 15:56


Citeret

Oprindeligt indlæg af Dumpen

Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon

Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Nu kan jeg så berette om endnu en dårlig oplevelse hos Føniks..
Købte for nogle uger siden en LG 22" med pixelfejlgaranti - Zero Bright Pixel.
Da jeg tændte for min skærm her til morgen, er der 2 hvide + 1 rød pixel, der er døde. Jeg købte netop DEN skærm, for at få pixelgarantien.

Ringer først til LG, der så henviser mig til InfoCare. Ringer til InfoCare og de sender mig videre til butikken. Ringer ind og fortæller at jeg har købt en skærm i sidste uge osv, og en af medarbejderne, siger at jeg bare kan komme ind med den, så finder vi ud af noget.

Fint tænker jeg, jeg får sikkert en ny. Medarbejderen der tager imod skærmen i RMA'en, siger at han vil teste for pixelfejl - Han stoler åbenbart ikke på mig (Hvorfor skulle jeg komme ind med en skærm der ikke er defekt?).

Han har så ringet til mig her for 10 min siden, og sagt at han ikke kan se noget, og at han ville få en kollega til at kigge. Altså, er det mig, eller dem der arbejder med computere og tilbehør til dagligt. PINLIGT, siger jeg bare.

Det bliver nu spændende at se om hans kollega finder noget.. - Vil vædde en 50'er på at han ikke gør.

EDIT: De har lige ringet igen, og denne gang måtte han give mig ret i at der var pixelfejl på den, dog ikke store pixelfejl, som han sagde. Så får en ny, men næste gang skal den til infocare, så alligevel, lidt god service.


Nå, så er der da lidt nyt i sagen. De havde åbenbart ikke flere af den slags skærme, jeg skulle have, så derfor ville de give mig lidt hardware i stedet. Hvilket jeg synes virker lidt mærkeligt. Spørger så om jeg kan få pengene tilbage, hvilket de ikke kan/eller vil.

Kigger på deres side hvad de har, og finder et Asus P5E og en E8200, som koster 400 mere end hvad skærmen gør, det hardware har jeg så fået i stedet for skærmen, så det er vel ok, men ikke helt "fine" metoder efter mit hoved.


hvad gør man så hvis man ikke er "nørd" og ikke kan bruge hardware, men kun skærmen?
Får man så udleveret en sofa eller hvad? :crazyeyes:

Ja lige præcis, desværre fik jeg ikke spurgt dem om det..


E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

29

fredag, 11. april 2008, 17:33


Citeret

Oprindeligt indlæg af baloo

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
DAGSPRIS


Hi-Fi Klubbens DAGSPRIS møder du på de af vores produkter, som vi ikke selv importerer. Vi vil være markedets billigste på disse produkter. Derfor holder vi konstant øje med priserne hos vores konkurrenter, og hvis de andre landsdækkende elektronik-kæder sætter prisen ned, sætter vi den endnu længere ned! DAGSPRIS følger markedspriserne på samme måde som f.eks. benzin og værdipapirer, og derfor kan prisen svinge op og ned fra dag til dag. Du er velkommen til selv at tjekke prisen hos de andre detail-kæder. Så kan du bagefter komme ind i Hi-Fi klubben og købe produktet til den laveste pris, du har fundet.


Det er jo ikke fordi det er en hemmelighed. Det står oven købet på hjemme siden. Så hvis du læste betingelserne for dagspris, ville du vide hvad det var og derfor ikke have grund til at brokke dig over at du ikke får din vilje. Selv om det selvfølgelig er det nemmeste.....

:)) Enig :9xo :))


Mig der er helt idiot, er kan i heller ikke så grund til at betale næsten 1000kr. mere for at gå ind i en butik hvor der står "Hifi Klubben" ovenover?


30

fredag, 11. april 2008, 17:48


Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?


Prøv med en butik på Sjælland, en på Fyn og en i Jylland......Det er såmænd ikke så svært.


31

fredag, 11. april 2008, 21:09


Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?


Prøv med en butik på Sjælland, en på Fyn og en i Jylland......Det er såmænd ikke så svært.

Hvad med Bornholm? De er ikke brofaste endnu. :ph34r:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

32

fredag, 11. april 2008, 21:43


Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?


Prøv med en butik på Sjælland, en på Fyn og en i Jylland......Det er såmænd ikke så svært.


Jeg vil skyde på en i hver region. Men forskellen er sku heller ikke så stor igen, 3 i Jylland/Fyn og 2 på Sjælland og 1 på Bornholm. Eller hører Bornholm til Hovedstaden?

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

33

fredag, 11. april 2008, 21:53


Citeret

Oprindeligt indlæg af baloo

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvor mange butikker skal man have i danmark for at være "landsdækkende" ?


Prøv med en butik på Sjælland, en på Fyn og en i Jylland......Det er såmænd ikke så svært.

Hvad med Bornholm? De er ikke brofaste endnu. :ph34r:

Lad os heller ikke håbe det.. Jo, så skal det være med tyskerne, eller svenskerne!


E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

34

mandag, 14. april 2008, 01:05


Stadig intet svar fra dem.. Tror ikke det er et et sted de kender ordet "service".



QNAP TS-453mini 8 GB

QNAP er endnu engang vendt tilbage til Tweak.dk redaktionen, og denne gang med en noget kun anderledes 4-bays
Læs Mere

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Argon Audio Stream 2

I en tid med DAB-radioer og trådløs streaming af musik kan vi alle få brug for udstyret, der kan koble vores m
Læs Mere

NVIDIA tilbagekalder mange Shield Tablets

NVIDIA lancerede deres første Android tablet med det fængende navn Shield, og med den lovede de os kræfter, so
Læs Mere

USA vil bygge verdens første exascale supercomputer

Det huer ikke amerikanerne, at de for år tilbage blev overhalet af Kina i forhold til at have verdens kraftigs
Læs Mere

Rygte: Så meget kommer ny Galaxy S6 edge Plus til at koste

Samsung holder den 13. august et presseevent, hvor det forventes, at vi får første kig på deres nye Galaxy S6
Læs Mere

Windows 10 Installationsguide: Løs problemet med fejlkode 80240020

Rundt omkring på Facebook og diverse internetforums har vi læst os til, at mange støder på en fejlkode 8024002
Læs Mere

Konkurrence: Vind med Tweak.dk og Razer

Så blev vi færdige med Silverstone konkurrencen, og derved er vi nu klar til at sætte gang i endnu en konkurre
Læs Mere

Windows 10 Solitare kommer med reklame

Microsoft har givet 7-Kabalen en ordentlig overhaling i Windows 10 med nye game modes og in-game achievements,
Læs Mere

OnePlus 2 opnår stor salgssucces allerede inden lancering

At OnePlus 2 er hypet, og at der er rift om den kommende flagship killer, er der vist ingen, som kan være i tv
Læs Mere

Sådan kan du få en gratis Tesla Model X

Hvis du har kigget lystent efter en Tesla og i særdeleshed den nye Model X SUV, så har du nu muligheden for at
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.