MIDT-DATA i store problemer PART II

  • Har lige snakket med en der arbejder hos Midt-Data.


    Han fortalte mig at medarbejderne flygter derfra. Hele deres erhvervsafdeling er væk, IT afdelingen er væk, det meste af serviceafdelingen er væk.


    Det virker som om at rotterne forlader den synkende skude. Men hvem kan klandrer dem for det. Ham der skød penge i det gamle Midt-Data må sidde med samme følelse som dem der tisser i bukserne for at holde varmen, det føles meget godt de første 5-10 min, men så bliver det sku en træls omgang.


    Men som ham ved Midt-Data sagde, så kan man jo altid ansætte nogle flere IT-supporter lærlinge, det er jo en billig arbejdskraft.


    Det firma jeg arbejder for har endegyldigt besluttet ikke at bruge Midt-Data mere, både fordi Vi ikke bryder os om Deres forretningsmetoder men også fordi vi ikke ønsker at stå med håret i postkassen når de næste gang ændre deres firma struktur og navn. Og flere af vores kollegaer som også har brugt dem vil heller ikke handle hos dem mere.


    Det bliver spændende og se hvor længe Allan Carøe Sørensen medejer vil skyde penge i den synkende skude!!!!!!!!!!!!

  • Jeg er egentlig pænt ligeglad med om de overlever.. Jeg har købt noget hos dem 1 gang, og gør det aldrig igen. SHG har jo stort set snart monopol på hardware (Udover de små special-forhandlere som Vcore, Coolerkit osv.), men det er egentlig ok, så længe de ikke er de dyreste.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PaW^
    Nu blev det jo spået at komplett com og overtog det hele, men tror stadig at shg vil være på toppen. men de skal snart have lavet deres system om. det kan ikke blive ved med sådan som det er nu. varer der sku komme på lager, men som ikk kommer alligevel osv.


    Ja det er irriterende for køber når de lover for meget, når man glæder sig som et lille barn ved juletid :))


    Mvh Mads :T

  • Hvad er MIDT-DATA ? ... Lyder som en forhandler der sælger DATA ? ... Datamater ? ... Hmm, meget mystisk :$


    Men man burde have en dårlig smag i munden når man ikke har noget bedre at bruge sin tid på end at oprette en bruger på et forum for at lave sådan en "kampange" som du (Stillmann) har gang i. Føj siger jeg bare!


    Få dig et liv, få dig en hobby :ph34r:

  • Enig med rotten, det virker ikke som om du har andet formål, og hvorvidt det er sandt hvad du skriver er ikke til at vide, det eneste vi kan være sikre på er at du har et eller andet imod midt-data..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Jeg ved ikke hva' du, Stillmann, har for øje med de her anti-Midtdata tråde, men jeg synes ikke vi kan bruge det til noget her på Tweak.dk - Du fik lov til at lave en tråd om emnet, og det synes jeg må være nok.


    Så spændende kan sagen om Midtdata i fedtefadet heller ikke være, så jeg synes vi lukker tråden her.