Jule ønsker

  • Nu hvor julen hurtigt nærmer sig, så kunne det da være sjovt at høre hvad folk ønsker sig, til vores penge slugende pc'ere?


    Jeg kunne godt bruge PSU og HD. CC generals vil da også være nice. Og så måske en black Icemat. Og måske........


    Men lad os høre nogle ønsker.

  • Jeg holder ikke jul.... Ikke fordi jeg er musling eller hvad de der nu kalder sig selv, men fordi jeg ikke lige er et jule-menneske, så i år dropper jeg julen og finder på noget andet og bruge min tid til.


    Regner dog med at købe en lille "julegave" til mig selv alligevel hvis jeg ikke har brugt alle mine penge. Syntes jeg er godt på vej... :rolleyes: .... Men ellers så bliver det en KISS 558...

  • Stoler ikke på at andre kan finde på at købe noget til min maskine.
    Meeen, hvis jeg kunne købe noget selv (plejer nu også selv at styre det) så ville det blive et Coolermaster Tidalwave

  • Hmm...bare ny comp...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tror ik jeg gider ønske mig noget til min comp denne gang.. det bliver nok mest film, noget tøj og måske 2 bøger..

  • en ny pakning ved oliefilteret til min bil :) og måske en ny kilerem :/ kunne også godt bruge noget højtalerkabel 4.0mm og 10 rammer øl til nytårs aften :D

  • Tjooh, overvejer måske at ønske mig en ny radiator samt nogle nye blæsere. Må nok tilstå, at det vil være første gang, at jeg ønsker mig HW, som jeg så bliver nød til at bestille selv et par dage før juleaften. Lidt trist, men vil hellere have det på den måde, end at sidde og stene hele juleaften over kontanter. :)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg holder ikke jul.... Ikke fordi jeg er musling eller hvad de der nu kalder sig selv, men fordi jeg ikke lige er et jule-menneske, så i år dropper jeg julen og finder på noget andet og bruge min tid til.


    Regner dog med at købe en lille "julegave" til mig selv alligevel hvis jeg ikke har brugt alle mine penge. Syntes jeg er godt på vej... :rolleyes: .... Men ellers så bliver det en KISS 558...


    Øøøh, jeg holder Jul selvom jeg er Musling eller øøh, hvad er det nu vi kalder os! ;) Og ønsker mig en DVD og en Musemåtte og noged andet...

  • Quote

    Originally posted by Soltani
    Øøøh, jeg holder Jul selvom jeg er Musling eller øøh, hvad er det nu vi kalder os! ;)


    Okey, men du er også lidt speciel... :))


    Er det så kun jøderne der ikke holder jul ???.... Mente da heller ikke at de der der tror på Allah holdte jul.... 8o

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey, men du er også lidt speciel... :))


    Er det så kun jøderne der ikke holder jul ???.... Mente da heller ikke at de der der tror på Allah holdte jul.... 8o


    Gør de heller ikke men i dette tilfælde er vi en undtagelse :))

  • Mangler sq ikke lige det helt store til min computer, så tror bare det bliver


    Need for Speed underground

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Jeg vil ønske mig en glædelig jul til ALLE! (så er jeg hellig)


    Eller fred på jorden.


    Det er rigtigt, det sux at få HW til Jul, det er heller ikke spor hyggeligt!


    "Ih! Tak mormor GF MX440!!! Lige hvad jeg havde ønsker mig!"

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Mormor giver da altid bløde pakker tror næppe på du får et gfx nok nærmer noget software ;)

  • Ved sgu ikk..


    Men selvom jeg VIRKELIG hader ordbøger.. så har man sgu brug for dem, så jeg ønsker mig vel en engelsk + en dansk.. :rolleyes:


    Jeg ønsker mig desuden også et digital kamera :D


    Men det er vist det tætteste vi kommer på hardware.. måske C&C generals.. det er sgu fedt nok, jeg spillede det lidt til LAN..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP