Nyt Ungdomshus - Men stadig problemer

  • Ja efter alt den ballade der var med det sidste hus. Så fik de unge jo desværre et nyt hus. Så desværre fik de jo noget ud af at opføre sig som idioter.


    Unge fejrer nyt hus med stenkast:
    http://ekstrabladet.dk/112/article991617.ece


    Negativ over for ungdomshus:
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article990639.ece


    Naboer raser over ungdomshus:
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article990392.ece


    Jeg synes virkelig at det er for dårlig at det skal gå ud over resten af byen/naboer til huset. De unge har jo indtil videre kun vist at de ikke kunne styre det. Så jeg synes virkelig at kommunen har gjort en stor fejl. At give et hus til nogle som får deres vilje igennem vold og ødelæggelse synes jeg er meget forkasteligt.


    Jeg forstår virkelig ikke at de giver efter for sådan en gang møgunger!
    Håber virkelig at der ikke kommer mere ballade i gaderne. For dem det går ud over er naboerne. Og det har de sku ikke fortjent.


    Hvordan mener I at kommunen har taklet denne sag??


  • De har IMO tacklet det forkert, de unge kan selv vælge et hus der ikke bliver brugt, hvor de skal stå for vedligeholdelse, regninger osv. At "give" dem et eller andet tilfældigt hus, er vel bare at "flytte" problemet?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • de har tacklet denne sag 100 pct forkert


    hvis man spørger mig skulle de SLET ikke ha et nyt ungdomshus efter min mening

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eut@nsia
    de har tacklet denne sag 100 pct forkert


    hvis man spørger mig skulle de SLET ikke ha et nyt ungdomshus efter min mening


    Jo, for hvor skal de ellers være? Så længe de selv betaler for lortet, rører det mig overhovedet ikke.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • De skal ikke ha en skid andet end HÅRDT arbejde. Det kunne de ha godt af. Samfundet kan sende dem ud til den byggeplads hvor jeg er leder så skal jeg nok få dem på andre tanker end ballade i gaden med bål og brand. X(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • IMO skulle de ikke ha en skid... Hvis man bare skaber sig nok indtil man får sin vilje hvorfor har vi så fængsler ???

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The old guy
    IMO skulle de ikke ha en skid... Hvis man bare skaber sig nok indtil man får sin vilje hvorfor har vi så fængsler ???


    100% enig. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Jo, for hvor skal de ellers være? Så længe de selv betaler for lortet, rører det mig overhovedet ikke.


    i fængslet selvfølgelig. det er da det bedste ungdomshus de kan få. og så generer de ikke os andre

  • Jeg boede lodret op af ungsomshuset engang for 10 år siden... vi flyttede til Nordvest og nu følger disse idioter med... godt klaret KK :pokey:
    (det er min mors bopæl der er i slagelse som der står under mit portræt)

  • De burde aldrig få et.. Medmindre det lå på Cristiania eller laaangt væk.. De har intet gjort sig fortjent til, og har intet positivt medført de sidste mange år. Grundidéen bag ungdomshuset er fin, men dem der har taget patent på det nu er på ingen måde åbne for alle idéer og holdninger, og er tydeligvis ikke villige til at fungere på normal vis i det samfund vi nu engang har..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Jøsses er der overhovedet nogen her på sitet der synes de skal ha andet end et hårdt job? Et nyt hus skal de vandaler hvertfald ikke ha. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    De burde aldrig få et.. Medmindre det lå på Cristiania eller laaangt væk.. De har intet gjort sig fortjent til, og har intet positivt medført de sidste mange år. Grundidéen bag ungdomshuset er fin, men dem der har taget patent på det nu er på ingen måde åbne for alle idéer og holdninger, og er tydeligvis ikke villige til at fungere på normal vis i det samfund vi nu engang har..


    kan kun være enig .

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det er en komplet falliterklæring, hvorfor fanden skal det kunne betale sig at smadre det halve af hovedstaden? Hvorfor skal en flok sindssyge autonome, der alligevel hader et velfungerende samfund, have lov til at diktere tonen? Og hvorfor fanden skal de have et nyt hus forærende som de alligevel smadrer halvt til helvede med alt deres ekstremistiske venstreorienterede bræk? :boxed:


    Lad os da i samme åndedrag forære en ørneborg på toppen af Valby bakke til nynazister og DNSP'er, de er mindst lige så fucked up og må derfor også fortjene en højborg hvor de kan udbrede deres politiske vifte af budskaber.


    Det kunne egentlig være sjovt hvis de fik hinanden som naboer + et 2000 kvm. indhegnet område med diverse objekter fra et daglidags bybillede, så kunne de måske udrydde hinanden? Se det ville være værd at bruge penge på.


    Hvorfor fanden kan vi ikke bare skibe fjolserne til en eller anden lorteø som ingen bryder sig om, og lade dem lege en eller anden form for omvendt fluernes herre hvor de alle babber på fredspiben mens de hører "ATOMFRIT LAND" og "ARNACHY FIST WILL RULE" eller hvad fanden alle de der lorte punk bands hedder, hvor man alligevel ikke fatter en lyd af hvad der bliver sagt.


    Men men, det er vel utopi at håbe på en sådan ordning, så vi må istedet tage til takke med inkompetent hykler af en overborgmester der ikke tør at sætte sig op mod en flok rabiate forkælede møgunger der stiller sig op og tuder den sorte make-up af når de ikke får hvad de peger på. Vågn dog op, betal jeres eget lortehus eller brug en flyttekasse......

  • Har overvejet at placerer min store Cadillac på tværs af Limfjords tunnellen. Når jeg har gjort det nok gange og kostet landet XX antal millioner i tabt arbejdstyrke, politi arbejde osv så regner jeg klart med og få min vilje og få min egen Racerbane. Og så har jeg trods alt ikke smadret noget, så et par Formel 1 biler burde staten selfølgelig os give mig.


    Quote

    De burde aldrig få et.. Medmindre det lå på Cristiania eller laaangt væk.. De har intet gjort sig fortjent til, og har intet positivt medført de sidste mange år. Grundidéen bag ungdomshuset er fin, men dem der har taget patent på det nu er på ingen måde åbne for alle idéer og holdninger, og er tydeligvis ikke villige til at fungere på normal vis i det samfund vi nu engang har..


    Helt enig ....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Dengang hvor de samlede penge ind til erstatning af alle de butikker de havde ødelagt, gav de hver butik noget omkring 100kr. Bagefter sagde de at det er tanken som tæller! :crazyeyes:


    Så burde vi give dem en papkasse og sige "Her, det er jeres nye ungdomshus! Det er tanken som tæller"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Jøsses er der overhovedet nogen her på sitet der synes de skal ha andet end et hårdt job? Et nyt hus skal de vandaler hvertfald ikke ha. :$


    Næppe...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Så burde vi give dem en papkasse og sige "Her, det er jeres nye ungdomshus! Det er tanken som tæller"


    Helt enig! Men så skal det være en flyttekasse, ka være de fatter en hentydning :finger:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Når man kaster med sten og ødelægger andre personers ejendom bør man efter min mening slet ikke få noget hus.


    Hvorfor køber fonden ikke bare et hus på samme vilkår som alle andre? Vi andre får jo heller ikke et hus forærende.