Tequila-fest

  • Hey tweakers (;


    Nu forholder det sig jo sådan at jeg her i morgen holder en tequila-fest med en masse venner og veninder..
    Så ville da lige høre jer om i har nogle gode råd mht. indtagelse af tequila, og bar gode råd til hvordan man bedst hygger sig til en fest (Spil, konkurrencer etc.)? :cheers:


    Har læst den her tråd igennem LINK og det er mest om body-tequila, hvilket der self også skal udføres :D Men der kunne jo være nogen der havde andre idéer?


    Tak (;

  • Hvis dine veninder er hotte så det altid godt at have et kamera tæt på, så i kan få nogle gode billeder...


    Og fordi det mig der har foreslået det, skal alle de bedste selvfølgelig ligges op til skue her på tweak.dk :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Hvis dine veninder er hotte så det altid godt at have et kamera tæt på, så i kan få nogle gode billeder...


    Og fordi det mig der har foreslået det, skal alle de bedste selvfølgelig ligges op til skue her på tweak.dk :crazyeyes:


    Haha :D Hvilket minder mig om at jeg ska ha laddet batteriet op, tak.. ;)


    Men altså, Burger bor jo her i Herning, såeh, Burger du er helt sikkert inviteret! :D
    Kunne være godt med nogle skumle billeder af dig.. :ph34r:


    Ej, men self ska der tages billeder, men tror næppe de vil komme på tweak :P hehe..


  • Jeg skal tilfældigt også til herning i morgen, og jeg kan altid drikke en tequila :$


    Spøg til side, havde en holdfest med håndboldholdet for noget tid siden hvor vi havde en stripper ude og så var der ellers dømt læssevis af body-tequila's bagefter.. Kan VARMT anbefales :cheers:


    Ellers kan du prøve at kigge her for at få lidt inspiration til nogle tequila drinks...


    Du kunne også købe en sending sombrero'er og noget andet traditionelt mexican'sk tøj bare for at gi' lidt stemning :)


  • Har jeg også tænkt på (for sent), kender desværre ikke lige et sted hvor man akut kan købe sombrero'er :(


    Og tak for siden, den vil jeg da lige kigge på :)


  • Og det er bedre end 10 almindelige shots, fordi? :D

  • På en café i Århus fik mig og en del venner en drink der hedder Loco Special, opkaldt efter caféens navn. Du stiller et drinkglas på hovedet og laver herefter en række af glas med samme antal som der er mennesker, det er vigtigt at glassenes diameter ikke er for stor, og at de står klos op ad hinanden.
    Så stiller du et shot glas på kanten af det med bunden i vejret, så den ene del af shot glasset er på den omvendte glas, og den anden er inde over den første glas' åbning. Det gentager du til du har stillet shotglas oven på dem alle sammen.


    Før du gør dette har du dog fyldt drinksglassene med ca 4-5 cm. oldschool energi drink, hustler eller en form for guarana drink som jeg ikke ved hvor de havde fra. Og shot glassene med tequila. Når du så skubber det første glas så det vælter ned i drinken, skubber det til det næste shotglas så dét også vælter ned i sin drink, du får altså en domino-effekt så alle glas vælter ned i drinken. MED BUNDEN FØRST ;)


    Så drikker du det i ét drag, det smager ret godt. Men det slår også hårdt, så pas på hvis i har fået for mange rene tequilas inden :D


    Jeg oploader lige et billeder for at illustrere:

  • body tequila Steve-o style:


    snif salt
    drik tequila
    citron i øjet


    ren idioti, men nok ret underholdende for alle andre

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Foxx og Brition, vi er altså ikke ude på at slå hinanden ihjel ;)


    Og Sandman, det ser altså rimlig fedt ud :D Ved bare ikk om jeg har shotsglas nok, og om jeg tør ofre dem for det, for tror da godt de ku gå i stykker når de triller ned fra glassene :)


    Man snakkede med en ven om dit forslag Raller, han er helt med på den! :D haha..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Hvis du har hældt nok energidrik i drinksglassene først så blvier de bremset før de når bunden. Til gengæld giver det et sprjt energidrik op i luften, men det ser bare fedt ud :D
    Det sætter gang i enhver fest, eller i mit tilfælde pubcrawl :cheers:


    Jamen vil da helt klart overveje det! :)
    Men hvordan smager energidrik og tequila egentlig? :rolleyes:

  • Den energidrik de bruger dernede er med guarana og den er vist ret svær at støve op, men hustler burde kunne gøre det. Jeg bryder mig slet ikke om tequila, jeg hader det for at være helt ærlig, men den drink/shot blanding her er faktisk rigtig god. Man smager energidrikken mest, og tequilaen i eftersmagen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    Det er den opdaterede version af tequila bum bum .. og JA, DET VIRKER !! :$


    Et bat og en hjelm kan du nemt nå at skaffe inden i aften :P


    Haha, jamen det ska da næsten prøves :P Har en skihjelm til at ligge :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Haha, jamen det ska da næsten prøves :P Har en skihjelm til at ligge :D


    Et bat er heller ikke et must.. bare et eller andet hårdt, som f.eks. en mur er godt nok :D