Hjælp jeg er en pige i nød!!

  • Jeg har fået denne opgave fra min lærer i faget IT..


    Nogle som kan hjælpe mig med at formidle disse spørgsmål, evt give mig nogle svar?


    Det er om bestseller, og det ville være dejligt hvis nogle af dem kunne besvares..


    Organisationsforandring- på hovedkontoret har it afdelingen igennem tid arbejdet på at udvirkle en nyt stort administrativt system, der kan anvendes af administation, økonomi, indkøb samt salg marketingsafdelingen.
    1 - beskriv, med udgangspunkt i leavitt's model, hvordan indførsel af nyt system vil påvirke organisationen
    2 - forklar, hvordan der kan opstå modstand mod forandring samt hvorledes, at man kan forhindre dette
    3 - forklar, hvad der kan motivere en medarbejder på kort og langt sigt
    4 - forklar, hvilken ledelsesformer, som du kender til..


    Netværk-


    5 -bestseller benytter client/ server princiooet i deres netværk, beskriv hvordan opbygningen af sådan et princip er?
    6 -Kender du til andre principper?
    Beskriv hvilke topologi der kunne være anvendt af bestseller - hvilke topologier kender du til?
    7 -Hvorfor er der interessant for bestseller at have centraliseret deres netværk afdeling
    8 -forklar, hvad der kræves af udstyr når et netværk skal etableres.
    9 -systemanalyse og projektstyring
    10 -beskriv hvordan en projekt organisation kan se ud når f-eks skal konstruerers ny software til virksomhenden
    11 -beskriv en systemanalyse model - hvad kan den bruges til?? ~ f.eks FAKIR
    12 -Hvilken betydning kan det få for virksomheden når der implenteres by software, beskriv ud fra leavitt's modellen.


    Mange Mange tak for hjælpen på forhånd.

  • Tweak.dk er ingen lektiecafé, så derfor lukker jeg hermed din tråd.


    I øvrigt lærer du intet ved at vi sidder og besvarer alle de spørgsmål for dig, så jeg foreslår at du selv laver noget research af området på god gammeldags og ærlig manér. Og hvis opgaven er for svær, så spørg din lærer om hjælp.