Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. april 2008, 11:55

Hej Tweak :)

Jeg skal til at leje en hytte til hytteturen for de kommende studerende på Informationsvidenskab ved Århus Universitet. Men google har åbenbart en forkærlighed for familiehytter, samt hytter i Norge og Sverige. Jeg har fundet www.hyttefortegnelsen.dk - men den har kun 1 hytte med plads till 100 personer.

jeg vil derfor gerne høre om der er nogle af jer der kender portaler eller lign. til at søge over hytter til et sådant formål. Dvs. til 100 personer, og til fest :cheers:

Hvis der er nogle af jer der har kendskab til hytter som kan lejes til formålet ville det også være top dollar$

Mvh. Sandman

2

onsdag, 2. april 2008, 12:17

Sjælland
Arresø Centeret

Jylland
Alrø Forsamlingshus
Arup Beboerhus
Feriekolonien Klitreden
Hvide Klit

Fyn
Skovgården

Om de ovenstående alle har plads til 100 er jeg lidt i tvivl om, men så må du jo selv på arbejde ;)

4

onsdag, 2. april 2008, 15:42

Ellers har jeg været i en spejder hytte til en 30-års fødselsdag. Der var vi 80 mennesker.

Så tjek spejdere rundt omkring. De plejer at have nogle store hytter.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.