Min mor blev kørt Ihjel, han sigtes ikke!!!!!!!!!!

  • Ja der er et par extra udråbs tegn.
    Min mor blev den 9-1-2008 Kørt ned på en lille villa vej.


    Der er INGEN ubehagelige billeder her.
    http://www.112-taastrup.dk/dame_kort_ned_2008.htm


    Der var masser overblik.
    Min mor var på vej over et T-kryds


    Hun kom fra toppen af T´et. Højre side af det og var på vej over i Venstre side af T´et.


    En renovations vogn kom kørende, lavede et venstre sving ved lav hastighed (Siger politiet)
    Rammer min mor, hun vælter og han køre hende over med venstre baghjul.


    Hun mister pulsen med det samme fordi handes bækken er fuldstændig knust, Gisper efter vejret men har ingen Puls.
    Min lille mor, Jeg elskede hende så højt!
    Jeg savner hende hver dag og har INGEN der kan erstatte eller fylde det tomrum der er efter hende.


    Jeg køre ud og er på hospitalet mens de prøver at rede hende.
    Jeg får sagt forvel til hende selvom hun ikke er ved bevistheden.


    Hun er væk!


    Nu viser det sig at Politiet har sendt et brev til min ælste søster som har vokset op hos min Mormor og ikke har noget synderligt forhold til mig eller mine 2 søstende.


    De sigter ham ikke, for ingen har set hende. De 2 vidner så hende ikke og chaføren så hende ikke.


    Så fordi han ikke har kørt stærkt og ingen så hende sigter de ham ikke ? WTF hvad fanden sker der, det er sku da statens pligt at kæmpe hendes sag nu hun ikke er her?????
    Hun er fandme da dansker og har betalt skat og levet et liv her i DK.


    Hvad bliver der af det med 100 % ansvar for bløde trafikanter ?
    Det vi altid får at vide når man tager kørekort. At folk skal springe ud for dig for at du overhovedet kan frikendes?



    Hvad fanden er det for et land ? Med land og lov skal land bygges ?
    WTF det er sku da ikke noget at kalde en lov.


    Så man kan faktisk sagtens køre en over, bare man ikke køre for stærkt og ingen ser det = Du skal alligevel ikke betale en skid i erstatning til de efterladte.


    Og du bliver ikke sigtet.


    Du skal kun betale erstatning hvis der er børn under 18, en ægtefælde eller slægtninge der ser det.


    Ergo vi kan bede om begravelses udgifter. HAHHAHA WTF skal jeg med 30.000 kr til at dække min mors begravelse ??????
    HVAD FANDEN KAN JEG BRUGE DET TIL ?


    Ingen skal betale, ingen skal straffes, Ingen skal retsforfølges fordi min mor ikke var 195 Cm høj og han var blind som en stær!


    Hun var bange for lastbiler, Hun rystede hvis vi overhalede en lastbil pga en ulykke da hun var yngre.
    En skraldebil Larmer og fylder. Hun har set ham og regnet med at stodderen ville holde tilbage som han skal.


    Jeg vil ham intet ONDT. Jeg vil ikke hade ham, Jeg vil ikke at han skal dø eller lide. MEN JEG KRÆVER FANDME RETFÆRDIGHED.


    Nu har jeg 4 dage til at klage, og det sker der INTET ved for det er HELT normalt.


    WTF DANMARK ?
    Rammer du en bil skal du betale erstatning. Dræber du en fordi du er blind sker der INTET.


    Denne tråd vil blive fulgt nøje af mig, Og jeg vil se det som min PLIGT at skabe så meget OPMÆRKSOMHED om denne latterlige lov at den bliver ÆNDRET.


    MIN mor skal SATME IKKE DØ forgæves :(


    Jeg græder så meget mens jeg høre LOC og skriger min sorg ud.
    Håber i vil hjælpe mig med at skabe opmærksomhed om den her latterlige LOV!


    Tak for jeres tid, tak fordi i er på et forum der har hjulpet mig så mange gange i mit liv, et sted jeg kan skrive løs om tømme mit hjerte for sorg og Bekymringer.


    TAK!


    Kopieret fra Hol.dk for at skabe debat og lovændring

  • Det er jeg da ked af at høre, men politiet er nu ret gode til deres arbejde, og jeg syntes bestemt ikke folk skal straffes for uheld. Chauføren har det sikkert ufattelig dårlig med det der er sket allerede.
    Hvis politiet mener at det er et uheld så syntes jeg hellere du skulle arbejde på at acceptere det, fremfor at få nogen straffet for det.

  • Sgu surt, og hårdt at høre..
    -Da der ingen beviser eller vidner er til hvordan det er gået, er det jo svært at dømme nogen.
    Ikke fordi jeg siger at dommen er okay.
    Men hvis en person hopper ud på vejen, og jeg kommer kørende, uden chance for at standse, skal man så straffes? Synes jeg ikke.


    -Noget andet..
    Skraldemændene i Hillerød kører som en brækket arm en gang imellem.
    Dog tror jeg, og er næsten sikker, på at en skraldemand der kører en dame ned, har fået et kæmpe ar på sjælen. Det må virkelig være hårdt at være skyld i en kvindes død.


    Der er utrolig mange blinde vinkler i en lastbil, og man skal virkelig være opmærksom for at se alt.
    Disse blinde vinkler er skyld i mange uheld i KBH.
    Har selv kørt lastbil i noget tid, og brød mig egentlig ikke om det. Nogle gange skulle man nærmest satse når man kørte rundt i Københavns smågader, hvor fodgængere og cykellister ejer gaden.


    Dette er på ingen måde for at forsvare manden som kørte din mor ned, men bare en tanke om hvordan det er at sidde bag rattet.


    -Men held og lykke frem over. Håber sgu du får det bedre.
    Der er ikke noget værre end at miste.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Rigtig trist historie. Må jeg kondolere. :(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Det er jeg da ked af at høre, men politiet er nu ret gode til deres arbejde, og jeg syntes bestemt ikke folk skal straffes for uheld. Chauføren har det sikkert ufattelig dårlig med det der er sket allerede.
    Hvis politiet mener at det er et uheld så syntes jeg hellere du skulle arbejde på at acceptere det, fremfor at få nogen straffet for det.


    jeg siger skam ikke han skal i fængsel.
    MEN han har IKKE overholdt de regler der er for færdsel i trafikken!
    Han SKAL da sigtes, om han skal dømmes er jo den dømmende magt der bestemer.
    Men at Politiet blot vurdere det må være hårdt for ham, at der ikke er nogle vider = Så kan vi intet gøre ?


    Man dømmer da folk på Indicier i mord sager!
    Han har jo kørt hende ned, og hvis man ikke sigter ham siger ham jo indirekte at min mor prøver at tage livet af sig selv ved at løbe ud foran en skralde bil!!!!



    Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Det gør mig ondt men det var jo et uheld og som fhqwhgad siger har han det uden tvivl dårligt med det...


    Det har han da helt sikkert, og keh føler da med ham. KUN fordi min mor ville have jeg skulle tilgive ham. Men man har det vel også dårligt med Uagsomt mandrab, og det er jo hvad det er.
    Det sagde BEGGE politibetjente til os på hospitalet.


    Taber jeg en mursten fra et hus og det rammer en der dør, så sigter man da mig. Det er jo uforsvarligt opførsel alligevel.


    man siger simpelthen at så længe ingen ser dig, og du ikke køre over 50 km i timen kan man køre folk Ihjeld uden at frygt for en sigtelse!!!!!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Ked af at høre det med din mor, men uanset hvor høj straf chaufføren får, så bringer det hende ikke til live igen.


    Ingen tvivl om det, men hvis det var din mor ?
    Ville du så ikke i det mindste have prøvet sagen ved retten så man kan finde frem til skylds spørgsmålet.


    Man siger jo at det er min mors skyld. At hun er blevet kørt ned af en skralde bil på en lille villa vej med MONSTER GODT udsyn. Det er da en gang pis ?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Det gør mig meget ondt, og jeg synes der skal forelægge en erstatning til de efterladte...


    Jeg har personligt lige midstet en god ven i afghanistan, så jeg ved hvordan du har det..... men din sorg er nok 10 gange så slem :rolleyes:


    Ja fatter heller ikke hvad det er for et erstatnings system ?
    MYSTISK noget!


    Rammer du en bil på vejen kræver forsikringen penge af dig INDEN du har været i retten blot fordi politiet siger det er din skyld.


    DET ER DA RETTENS ARBEJDE AT DØMME ?


    Lovgivende- Udøvende - Dømmende magt!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Sgu surt, og hårdt at høre..
    -Da der ingen beviser eller vidner er til hvordan det er gået, er det jo svært at dømme nogen.
    Ikke fordi jeg siger at dommen er okay.
    Men hvis en person hopper ud på vejen, og jeg kommer kørende, uden chance for at standse, skal man så straffes? Synes jeg ikke.


    Syntes jeg da heller ikke.
    Men hvad fanden skulle min mor hoppe ud foran en skralde bil for kl 6.50 om morgene ?
    Det er jo det man siger.


    Der er INGEN dom, politiet siger bare at de ikke kan bevise noget!



    Ja det er der, Men de fleste sidder til højre. Og det her var sku en venstre svings ulykke1 :(


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Det må sku ikke være sjovt :(
    Men stoppede ham der kørte da han mærkede at han ramte noget??


    nej han ramte hende foran, og stoppede først da han havde kørt hende over med venstre baghjul.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    kondolere ( eller hvordan det ellers staves )


    håber du kommer godt igennem det.


    Tusinde tak.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Rigtig trist historie. Må jeg kondolere. :(


    Mange tak

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Det er jeg da ked af at høre, men politiet er nu ret gode til deres arbejde, og jeg syntes bestemt ikke folk skal straffes for uheld. Chauføren har det sikkert ufattelig dårlig med det der er sket allerede.
    Hvis politiet mener at det er et uheld så syntes jeg hellere du skulle arbejde på at acceptere det, fremfor at få nogen straffet for det.


    Jeg er helt enig...

  • Er godtnok første gang jeg har hørt at man kan undgå at blive sigtet for at have kørt nogen ned, og endda dræbt dem 8o Er jeg godtnok ked af at høre, ved ikke hvad jeg ville gøre hvis det var min ;(

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • @Nosfer Jeg tror det der i virkeligheden gør dig sur, er at du føler at Politiet får din mors død til være ligegyldigt, ved ikke at få chaufføren dømt. Og det kan jeg et eller andet sted godt følge dig i, men stadig, som andre siger bør du nok hellere bruge energien på at stå sammen med resten af din familie, og få sagt ordentlig farvel til din mor.

  • Det er jeg ked af at høre mester, håber virkelig at du får reddet ud i nogle tråde på en eller anden måde og får det bedre :( :9xo En tanke til dig og din mor herfra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Er godtnok første gang jeg har hørt at man kan undgå at blive sigtet for at have kørt nogen ned, og endda dræbt dem 8o Er jeg godtnok ked af at høre, ved ikke hvad jeg ville gøre hvis det var min ;(

    Ja det undre mig også


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    @Nosfer Jeg tror det der i virkeligheden gør dig sur, er at du føler at Politiet får din mors død til være ligegyldigt, ved ikke at få chaufføren dømt. Og det kan jeg et eller andet sted godt følge dig i, men stadig, som andre siger bør du nok hellere bruge energien på at stå sammen med resten af din familie, og få sagt ordentlig farvel til din mor.


    Det kan også godt være.
    Alt den energi er udført. Rydet begge hendes lejligheder, Ordnet bedemand, skifte ret osv.


    Jeg er nok mest pissed over der ingen forklaring er.
    Jeg savner en Juridisk argumentation ud over der var ingen vidner.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Det er jeg ked af at høre mester, håber virkelig at du får reddet ud i nogle tråde på en eller anden måde og får det bedre :( :9xo En tanke til dig og din mor herfra


    Tak den herre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu


    Hun var gående :(


    Kondulere :(


    Vil dog lige sige at hvis hun var gående.. det var nat... 50kmt og et sving? lyder som en ulykke efter min mening.. det er jo kke chaførens skyld at der suser fodgængere rundt på kørebanen hvor de ikke høre hjemme klokken ko om natten.. jeg går ikke ud fra at hun bliv kørt ned på fortovet?


    MvH Fed7haS

  • Da det er et t-kryds har der enten været hajtænder eller fodgængerfelt..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg