Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 31. marts 2008, 18:29

En ven sendte mig lige dette link: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article988696.ece

"22-årige 'Morten' får dødstrusler, fordi han i en film chikanerer politiet. - Fucking lortepansere, skreg han til politiet. Se klippet her"

Blev godt nok selv lidt harm over filmen til at starte med, men kunne så senere godt se det sjove i den :)
Men synes altså det her er for meget! Ved godt det er dumt gjort af "Morten", men dødstrusler er altså at gå over stregen..

Kom med jeres mening og synspunkter? :)

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Kenny" (31.03.2008, 18:30)

2

mandag, 31. marts 2008, 18:37

Men holdning er den, at man ligger som man har redt, høster som man sår. Kært barn har mange navne !

Tilføjelse: Men selvfølgelig er dødstrusler ikke iorden.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (01.04.2008, 06:56)

3

mandag, 31. marts 2008, 18:40

Enig synes han er dum pg synes han burde få en bøde men dødstrusler er vist en anelse over stregen!

4

mandag, 31. marts 2008, 18:41

Hvis han ikke mener han har brug for "lortepanserne" må han jo selv klare sine problemer.
Man kan jo ikke sige han beder om hjælp.

5

mandag, 31. marts 2008, 18:41

Det synes jeg sku er fair nok, magen til idiot skal man lede længe efter...

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

6

mandag, 31. marts 2008, 18:48

Ligeså vel som hans idiotiske og flabede opførsel ikke er okay, så er de dødstrusler da heller ikke okay. Sikke nogle tåber der gør så noget. Men man kan da håbe han har fattet et vink med en vognstang, at man ikke kommer langt med sådan en opførsel. . .

7

mandag, 31. marts 2008, 23:22

Som andre også siger: En ting er at man synes han er et kæmpe fjols, men hvis man kommer med dødstrusler så er man jo selv ude på et skråplan. Det er ulovligt og så nærmer man sig jo lige pludselig selv at være lige så dum som ham på videoen.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

8

tirsdag, 1. april 2008, 14:19

haha det har han sku godt af, det er han egenfejl.

9

tirsdag, 1. april 2008, 14:48

Har ikke meget tilovers for sådan en idiot, men ligefrem at komme med dødstrusler, det er sgu ikke i orden.

10

tirsdag, 1. april 2008, 22:25

dødstrusler er måske lige lovlig over stregen, at han selv siger han ikke har lagt det på youtube tror jeg ikke helt på for den blev jo sådan set fjernet, og hvis det var en der ville hænge ham ud ville man jo nok ikke fjerne den igen..

og at han så stille sig op og sige " så får jeg nok ikke noget job" hmm det er vist lidt til at grine af eller er det bare mig.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

11

tirsdag, 1. april 2008, 22:29

Kan ikke se hvorfor han skulle trues på livet over sådan en ting - Det burde vel være straf nok at titusindevis har set hans hjerneløse opførsel, og derefter kommenteret episoden. :roller:

Og han optog det endda selv - *DOH* :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.