Lidt for bredt design af forummet

  • Der er blevet ændret lidt i opsætningen af forummet - for mig absolut ikke til den bedre side.


    Bredden på tabbellen er blevet sat til 1194, hvilket resulterer i at man skal have fat i vandret scroll (på bærbar med 1024x768) for at nå de yderste menupunkter til højre (marker forum læst).


    jeg er klar over at 1194 sikkert er valgt ud fra et desgin til 1280X1024 (eller lign), men ville det ikke ret let være muligt at designe med et mere fleksibelt setup?


    Iøvrigt er det ofte at ramme ret meget over målet at desgine til 1280x1024, de fleste undersøgelser peger i retningen af at de større skærme faktisk har bevirket at opløsningen til rådighed i et browservindue er blevet mindre (idet folk ikke længere kører med maksimerede vinduer).


    Nå, det blev en længere omgang, men mit spørgsmål er vel: Kan bredden af designet ikke ændres tilbage eller lavet mere fleksibelt. Alt. ville det faktisk hjælpe en del om de 2 punkter i toppen ("Tilføj forum til favoritter" og "Marker forum som læst") kunne blive flyttet over i venstre side (så skal der ikke scroles for at nå dem!).


    /ask

  • Synes også det ser dumt ud med beliggenheden af dem..
    Før så det godt ud men nu ligner det lort. Undskyld Tweak.


    Ny tråd : Besvar tråd ser også forfærdeligt ud!


    Det jeg snakker om er:

  • I må sgu følge udviklingen, og købe jer en bedre lap.. :P
    Kan godt lide udseendet, men tror også det ville irritere mig ret meget, hvis jeg skulle køre fra side til side.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Det der irriterer mig mest er der "bokse" ude i højre side med "Tests" & "Annoncer". Kunne de ikke bare være i bunden ved de andre, ved godt de måske ikke bliver set så meget, men..


    Helt enig, virker forvirrende med annoncerne ude i højre side.

  • Skal der ikke lidt flere ting ind derude til højre?


    Nu når man alligevel vil gøre det hele så utilgængeligt og uhensigtmæssigt, så skal man da gøre det gennemført?


    Hensigten er vel egentlig god nok, men synes godt nok det hele blev lidt rodet, eller er det bare mig?

  • Jeg syntes ikke at det har været bedre end det er nu :) Men kan godt følge jer om ikke kan se de hele og bliver nødt til at scrolle vandret.. Det er noget af det der kan pisse mig af når man skal det :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Synes også det ser dumt ud med beliggenheden af dem..
    Før så det godt ud men nu ligner det lort. Undskyld Tweak.


    Ny tråd : Besvar tråd ser også forfærdeligt ud!


    Det jeg snakker om er:


    Besvar tråd? Her er der da intet ændret?


  • Der er faktisk ikke ændret på den samlede bredde i forumet, før skulle man også have en opløsning på 1280x??? for at se hele siden.


    Kan godt se det med de ting der er helt ude i højre side, det kan der gøres noget ved.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Det der irriterer mig mest er der "bokse" ude i højre side med "Tests" & "Annoncer". Kunne de ikke bare være i bunden ved de andre, ved godt de måske ikke bliver set så meget, men..


    Som nævnt så var de også i højre side før, nu er de bare kommet med ind i "designet" som på resten af siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    I må sgu følge udviklingen, og købe jer en bedre lap.. :P
    Kan godt lide udseendet, men tror også det ville irritere mig ret meget, hvis jeg skulle køre fra side til side.


    Tak ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Jeg syntes ikke at det har været bedre end det er nu :) Men kan godt følge jer om ikke kan se de hele og bliver nødt til at scrolle vandret.. Det er noget af det der kan pisse mig af når man skal det :crazyeyes:


    Og tak :D

  • Skulle der virkelig 8 post lige i træk til og svarer på det :rolleyes:


    Genere mig dog ikke, syntes dog ikke de bokse ude i højre side passer specielt godt ind som andre siger.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Designet kan godt laves smallere, men så bliver maks bredden på billeder i forumet sat ned fra 800 til 530 pixel.


    NOOOOOOO! Det gør du ikke.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Besvar tråd? Her er der da intet ændret?


    Nej men før stod "Marker forum som læst" over Ny tråd, nu er det "ude af forumet" i "reklame/test box søjlen" hvis du forstår...


    Jeg vil være glad hvis bare at Marker forum som læst kom tilbage på sin retmæssige plads, over ny tråd.


    -FredeK


    Ps: Min bærbare kan godt se hele tweak.dk uden at scrolle vandret.


  • Det kan godt flyttes og det vil jeg få fikset hurtigst muligt