De hotteste nye computerspil

  • Når du læser dette har du selvsagt forlængst været ude og investere alle dine sparepenge i en XboX 360 eller en Playstation3. Det siger sig selv. Men måske er den første overvældende glæde over at besidde det nyeste nye indenfor dims-ologiens verden blevet afløst af en lettere skuffelse over, at spillene allesammen virker underligt velkendte. Du er stadigvæk bare en hånd med en pistol, der går rundt i et laboratorium hvor et eller andet er gået grueligt galt. Eneste forskel er at du nu ikke kan lade være med at tænke – 5000 kroner? Det kunne jeg have fået 1250 krassere for!!
    Ja måske spørger du dig selv – var det nu også nødvendigt med en ny generation konsoller? burde vi ikke i stedet være gået et trin tilbage – var alle muligheder nu også udbrugt på commodore 64’eren? Eller – skulle vi måske vende tilbage til de gode gamle brætspil? Kan man opleve noget på en XboX360 som man ikke kunne ved at spille Afrikas Stjerne? Eller ved at hinke? Måske spørger du dig selv: er den nye generation af konsoller bare et påskud for at skrue prisen op på i forevejen dyre spil? Handler det hele i virkeligheden bare om penge?? Og DINE penge vel at mærke?
    Nej nej nej, kære ven. Penge spiller ingen rolle for Sony og Microsoft. Nogle ting i verden kan vente – såsom at sænke CO2-udslippet og at stoppe Irans atomprogram. Men de nye konsoller var en nødvendighed. I 2008 er der nye spil på vej, der simpelthen var umulige at lave på de gamle konsoller. Spil der vil få dig til at brøle: Hit med Playstation4! Kom med XboX 720!!! Eller – læg dem sammen og få en PlayBox 2880!! Jeg vil betale hvad som helst!!
    Her er et udpluk af de hotteste nye titler.


    WORLD OF KLUDDERMUTTER
    Udvikler Blizzard


    Du kender alt til MMORPG – massive multiplayer online roleplaying game. Nu kommer det første MMORBFL – massive multiplayer online røvsyg børnefødselsdags-leg.
    I World of Kluddermutter skal du bekæmpe mørkets kræfter ved at filtre børn ud af hinanden til en mislykket børnefødselsdag. Blizzard har skabt en autentisk parallel-stueverden hvor der både er sofa, sofabord og fjernsyn og grimme møgunger. Hvis du kommer ind i stuen INDEN der råbes Kluddermutter vil Blizzard dræne dit kreditkort for penge og inficere din computer med dræbende virus som hævn.
    Blizzard hævder allerede nu, at World Of Kluddermutter er den RIGTIGE verden, og at den verden du sidder i lige nu er en ond drøm. Vi vælger at tro at de har ret.


    THE SIMS: TØM KÆLDERRUM
    Udvikler: Vicevært Software


    I The Sims: Tøm kælderrum er der blevet bedt om at tømme dit kælderrum af din udlejer, da der skal foretages rør-arbejde og VVS-folkene ikke kan komme til som det er lige nu. Du kan mildertidigt flytte dine ting ind i vaskekælderen, men tag lige og skriv dit navn på kasserne så vi kan se at det er dine. Hvis du har ting af større værdi bør du nok tage dem op i din lejlighed.
    Når rørarbejdet er afsluttet vil du få en telefonisk meddelelse fra viceværten om, at du kan sætte dine ting tilbage. Det vil dog givetvis blive i en expansion-pack der udkommer i 2009.


    GRAND THEFT TUNSALAT
    Udvikler: Rocknalle Games


    I det nyeste afsnit af Grand Theft-serien er du taget i Aldi med pantflasker. Imidlertid opdager du at du ikke har kontanter med, og at der bare ikke er penge nok til at købe tunsalat for. På den ene side er tyveri forkert. Men på den anden side – det er jo bare et tysk lortefirma. Hvad vælger du? Din spilkarakter udvikler sig med de valg du træffer. Vil du have dine penge for spillet tilbage? Eller se hvad Blockbuster vil give dig for det? Eller smider du det bare i affaldsposen mens du hyler af skuffelse? Alt det, og mere til, vil du få svar på når du af ukendte årsager køber Grand Theft Tunsalat.


    TOM CLANCY'S SOCIAL- OG SUNDHEDSHJÆLPER-UDDANNELSE
    Udvikler: Den danske stat


    Nu er der kommet er spil der skal gøre det attraktivt at udføre lortearbejde for ussel løn. I det nyeste afsnit af Tom Clancy-serien gennemgår du først en hård træning som elite-SOSU og bliver derefter kastet ud i plejeverdenens brændpunkter for at gøre gamle mennesker rene de steder, hvor ingen andre tør. Her skal ikke sparkes mås men tørres mås. Dine våben er klud og svamp, som du kan opgradere til det nyeste State of the Art. Hver bane afsluttes af en boss-mås der skal tørres mens afføring sprøjter ud i stråler. Du vinder spillet ved at søge nyt arbejde.


    TUBA HERO
    Udvikler: Radiosymfoniorkesteret


    Har du altid drømt om at være en tuba-helt og blive forgudet af tuba-elskende teenagere hele verden over? Nu kan du blive det, for i Tuba Hero kan du endelig trykke den af på din tuba til den store guldmedalje. Spil det næsten uhørbare tuba-parti i ouverturen til Tannhäuser ved at hamre tasterne på din kontroller i bund, og oplev hvordan publikum går amok i en tuba-eufori mens du trutter løs. Spillet kommer med en ægte tuba og vil koste omkring 50.000 kroner, men intet kan være for meget hvis man for alvor vil udleve sine sex, drugs and tuba-fantasier.


    HALO 4: KIM OG HALO
    Udvikler: Microsoft og ELAP Productions


    Det forlyder, at Microsoft har brugt et trecifret kronebeløb på at udvikle dette spil, der rammer butikkerne til juni og lossepladserne i juli. I Halo 4 fylder The Covenant 40 år, og det skal fejres med en havefest. Og hvem skal spille? Det skal Kim & Hallo. Du har inderligt lyst til at skyde dem i smadder, men desværre kan du ikke bevæge dig i dette spil. Du kan kun bevæge foden i takt til musikken, der bliver ved i timevis, eller indtil du dratter om foran skærmen.


    RIKKE VESTERGÅRD SCHOOLYARD EXTREME SJIPPETOV 2012
    Udvikler: Kommunedata


    Har du altid gerne villet sjippe på din Playstation? Nej, vel? Men nu skal du, for Kommunedata husstandsomdeler i 2008 dette spil og sender også en mand ud for at checke at du spiller det og gennemfører det på HARD. Hvis du er den ulykkelige ejer af Ninteno Wii vil du skulle sjippe i et kabel til controlleren til dine knæ kollapser – eller du kvæler dig i selvsamme kabel.
    Rikke Vestergård er, hvis du ikke vidste det, bedste sjipper i 6.c på Solvangskolen i Randers. Hende vil alle gerne være lige som.


    NEED FOR SPEED: TRAFIKPROP KØGE LANDEVEJ
    Udvikler: Moviasoft


    Synes du også der er for få frustrerende konsolspil? Fortvivl ikke, for i 2008 vil du få et spil, der får 7-kabale til at virke som et hæsblæsende actiondrøn. Need for Speed: Trafikprop Køge Landevej er tre timers trafikstop i de fedeste biler du kan forestille dig. Alle bilerne er modelleret efter autentiske modeller. Oplev hvordan det er at sidde musestille i en Lamborghini, mens Fiat Uno’er triller lystigt afsted i den anden vejbane. Du kan også høre din favoritmusik i bilerne, men desværre går kun Andagten på P1 nogenlunde igennem. Endelig kan du trykke hornet i bund alt du vil, men det vil ikke hjælpe dig en skid.
    Trafikproppen skyldes en lastbil med hundemad, der væltede i morges.


    Andre titler på vej:


    * Tøndersagen: “Girl Manager”
    * The Elder Scrolls V: Brovst
    * Tony Hawk's Girokortbetaling
    * Final Fantasy uendeligt plus én
    * Battlefield : cleaning like crazy
    * spider strike


    kilde http://www.alexanderband.dk

  • Du burde vide at et indlæg om computerspil ikke skal ligge i Off Topic.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Du burde vide at et indlæg om computerspil ikke skal ligge i Off Topic.


    der er nu en meget god grund til at jeg poster dem her i OT da det egntlig er en af de sjovere tråde

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eut@nsia


    der er nu en meget god grund til at jeg poster dem her i OT da det egntlig er en af de sjovere tråde


    Æv! Er det kun en joke... troede du mente det :)) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Haha klasse!


    hehe ja.


    men den bedste efter min mening er social og sundhedsmedhjælper spillet

  • Der er billeder med på hjemmesiden...



    Ja jeg synes også det bedste er TOM CLANCY'S SOCIAL- OG SUNDHEDSHJÆLPER-UDDANNELSE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Der er billeder med på hjemmesiden...



    Ja jeg synes også det bedste er TOM CLANCY'S SOCIAL- OG SUNDHEDSHJÆLPER-UDDANNELSE


    hehe ja

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    Hah :P Hvorfor er det lige jeg sagtens ku se Mikkel spille Tuba Hero? :D


    I lol'd :)) :)) :)) :))


    Hvad så med Unreal rengøring eller Third life?

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx


    I lol'd :)) :)) :)) :))


    Hvad så med Unreal rengøring eller Third life?


    :clap: :D :)) :)) :))


    Genialt Genialt Genialt...


    Men forstår ikke Third-Life.


  • Med third life har din second-life character noget at lave mens du er logget af :P



    kom for resten i tanke om http://www.youtube.com/watch?v=SYRLTF71Sow&NR=1
    den er på japansk, men stadig grineren selvom man fatter hat

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Haha, hvem i alverden kan dog være så tosset at finde på sådan nogle vanvittige spil-idéer? :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    Hah :P Hvorfor er det lige jeg sagtens ku se Mikkel spille Tuba Hero? :D


    Det ved jeg ikke, for jeg ville helt klart vælge "NEED FOR SPEED: TRAFIKPROP KØGE LANDEVEJ" :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Haha, hvem i alverden kan dog være så tosset at finde på sådan nogle vanvittige spil-idéer? :D



    Det ved jeg ikke, for jeg ville helt klart vælge "NEED FOR SPEED: TRAFIKPROP KØGE LANDEVEJ" :))


    ja det er vel alexanderband i en nøddeskal