Billig voks fra udlandet?(Renati, ID hair)

  • Nogle der ved om renati eller id hair kan købes billigt fra udlandet? Gerne i størrer mængder.


    Jeg har ikke rigtig kunne finde noget på google, men kunne være nolge af jer vidste noget.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Lige præcis!


    Billigvoks.dk er vejen frem, har selv lige modtaget 6 bøtter ID i dag, og der var 2 tyggegummi OG en guldkaramel med :ph34r:


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Nu er det sådan så IDHair.dk er et dansk firma, bliver dog produceret i australien, men er ikke sikker på at du kan få det billigere end 88 kr. per stk (http://www.billigvoks.dk).. Medmindre der er kæmpe udsalg eller lignene ;)
    Jeg ved ik' helt med renati men kan o's' fås på billigvoks :D
    Kan bestemt anbefale http://www.billigvoks.dk for alle hår voks elskere; billige priser, hurtig dag til dag levering mm.
    Jeg er i hvert fald tilfreds med dem :9xo


    Simon A..

    Be not angry that you cannot make others as you wish them to be,
    since you cannot make yourself as you wish to be.


    ~Thomas à Kempis, Imitation of Christ, c.1420

  • Mig og en ven delte lige 6 bøtter Sebastian voks for 2 uger siden. Det er simpelthen gudeligt, men det var sku også mange penge :D 6xx kr fra hver :P


    Edit: Fra billigvoks.dk selvfølgelig :P

  • nu når vi er omkring billigvoks.. er der nogen der kan anbefale Renati Rock Hard.. for jeg bruger Renati Strong Hold.. men mit hår falder bare sammen efter 1 time eller 3.. så overvejer om jeg skal prøve Rock Hard..


    men hårlak kunne os være et forslag..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    nu når vi er omkring billigvoks.. er der nogen der kan anbefale Renati Rock Hard.. for jeg bruger Renati Strong Hold.. men mit hår falder bare sammen efter 1 time eller 3.. så overvejer om jeg skal prøve Rock Hard..


    men hårlak kunne os være et forslag..


    ID Extreme Titanium i fugtigt hår. Det stivner når det kommer i fugtigt hår.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    ID Extreme Titanium i fugtigt hår. Det stivner når det kommer i fugtigt hår.


    har prøvet Titanium én gang.. og det var ingen succes.. kunne ikk mærke forskel fra Renati Strong hold til ID Titanium..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    har prøvet Titanium én gang.. og det var ingen succes.. kunne ikk mærke forskel fra Renati Strong hold til ID Titanium..


    Prøv med Sebastian voks så. Jeg har selv meget meget meget tykt hår, så jeg skal også bare have noget af det bedste for at få det til at sidde som jeg vil . :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Prøv med Sebastian voks så. Jeg har selv meget meget meget tykt hår, så jeg skal også bare have noget af det bedste for at få det til at sidde som jeg vil . :)


    Enig, Sebastian er gudeligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    nu når vi er omkring billigvoks.. er der nogen der kan anbefale Renati Rock Hard.. for jeg bruger Renati Strong Hold.. men mit hår falder bare sammen efter 1 time eller 3.. så overvejer om jeg skal prøve Rock Hard..


    men hårlak kunne os være et forslag..


    Jeg bruger Rock Hard. Det holder længe, og man kan sagtens gå i modvind og sætte det igen bagefter :D
    Kan anbefales (Jeg har pandehår til næsen, og jeg kan stadig sætte det some jeg vil have det)

  • nice.. ja har bestilt en strong hold og en rock hard.. og så kan jeg prøve mig frem.. og evt blande det sammen.. og hvis det ikk virker.. så bliver det sebastian.. for skal dælme ikk ha dax i mit hår..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Prøv med Sebastian voks så. Jeg har selv meget meget meget tykt hår, så jeg skal også bare have noget af det bedste for at få det til at sidde som jeg vil . :)


    Brtlsn, hvilken udgave af sebastian xtah kan du anbefale? Har selv rimelig tykt hård!
    Har brugt IDhair gold og titanium nu i meget lang tid, og vil sgu se om der ikke er noget som er lidt bedre.
    Hvis man har rimelig langt hård og vil have noget som holder skal i prøve noget som hedder Flupper. Det er sådan noget acryl gele. Kan ikke lige huske mærket, men det er i en gennemsigtig bøtte og det er sådan noget fkydende grønt noget og koster omkring 180kr. Hvis man putter det i vådt hår, kan man nærmest knække sit hår:P Og det kan virkelig nemt vaskes ud!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    nice.. ja har bestilt en strong hold og en rock hard.. og så kan jeg prøve mig frem.. og evt blande det sammen.. og hvis det ikk virker.. så bliver det sebastian.. for skal dælme ikk ha dax i mit hår..


    Det jeg gør er at jeg blander Rock hard med noget gelé fra Studios. Det holder rigtig godt, og gør det ikke så klumpet. Nogle gange blander jeg også med vand hvis det alligevel blev for stift.