Irakkrigen og Bush...

  • I'm Not a Crook


    I did not have sexual relations with that woman


    But there are advantages to being elected President. The day after I was elected, I had my high school grades classified Top Secret.


    ... shit happens ? :))


    Hvis man skulle tælle alle de gange politikere løg, så kunne man jo ikke bestille andet. Tror ikke at amerikanske politikere er mere fulde af lort end politikkere fra så mange andre lande. De er måske bare dårligere til at holde det skjult :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Lidt ældre artikel...


    http://politiken.dk/udland/article461770.ece


    Hvor meget fanden skal der til, før han kan væltes... Så skræmmende at han stadig er på... X(


    Ja men det er også kun året ud så er han nød til at smutte. Men hvem kommer så? :ohmy:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Forhåbentligt Obama!
    [Blocked Image: http://www.maxitees.com/store/images/uploads/obama1.jpg]


    Aha en Obama fan. :idea: Jeg er ligeglad bare det bliver en demokrat. Ærgerligt Hillary har så meget magt for ellers havde ham Al Gore nok stillede op en gang til men han vil ikke gå Clinton familien i bedene tror jeg. Sad jo sammen med manden i 8 år. :rolleyes:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Det er jo kun ganske kort tid han får lov at sidde længere. Og uanset hvad så tror jeg det bliver en langt bedre regering der kommer til at sidde efter ham.
    John McCain er trods alt forholdsvis demokratisk i forhold til så mange andre republikanere. Men jeg kan ikke se meget fremtid i en mand der er 72 år gammel.


    Personligt ville jeg også stemme på Obama. Han er den mest fremsynede af de 3 der er i spil stadig. Han er den jeg tror mest på kan få vendt landet til det bedre.


    En lille ting jeg synes er lidt tankevækkende. De seneste mange år har stort set hele den vestlige verden oplevet en økonomisk fremgang (som dog nok er ved at vende nu). Det er ikke lykkedes USA at være med på denne. Derimod er det mere eller mindre konstant gået ned ad bakke. Det må da vise lidt om den dårlige ledelse der er.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ja man kan tydeligt se på dollar kursen hvordan det går i USA, så jeg går faktisk og spekulere i at smide nogle penge efter nogle dollars nu her inden valget og så bytte dem tilbage til kroner efter valget. For mon ikke en ny præsident kan bringe noget optimisme ind i den amerikanske økonomi.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tha Priest
    Ja man kan tydeligt se på dollar kursen hvordan det går i USA, så jeg går faktisk og spekulere i at smide nogle penge efter nogle dollars nu her inden valget og så bytte dem tilbage til kroner efter valget. For mon ikke en ny præsident kan bringe noget optimisme ind i den amerikanske økonomi.


    Jeg har 60 dollars jeg fik som gave :))
    Dem bytter jeg sku til kroner når dollaren står stærkt igen!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Jeg har 60 dollars jeg fik som gave :))
    Dem bytter jeg sku til kroner når dollaren står stærkt igen!


    Jeg har squ $590 liggende (+ plus måske lidt løst). Jeg bliver jo stinkende rig, men når det er sagt så er valuta sjældent en særlig god investering.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Bare en demokrat vinder er jeg glad, men jeg tror sgu de alle er næsten ens derovre, alle de der virksomheder står for stærkt til at ændre noget alligevel!


    Og forresten er der forbudt at spekulere i valuta, men der er nok ikke nogen der lægger mærke til jeres 60$