1

søndag, 23. marts 2008, 23:16

Jeg lagde tråden om papirkurven på Software - og fik at vide at den skulle på Off Topic. Så flyttede jeg her til - og så er det på Software den hører hjemme.

Kan I ikke lige tage og beslutte jer - eller hjælpe med mit problem. Når det er løst skal jeg nok stikke piben ind.

mvh
Viggo

2

søndag, 23. marts 2008, 23:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af HamSelv
Jeg lagde tråden om papirkurven på Software - og fik at vide at den skulle på Off Topic. Så flyttede jeg her til - og så er det på Software den hører hjemme.

Kan I ikke lige tage og beslutte jer - eller hjælpe med mit problem. Når det er løst skal jeg nok stikke piben ind.

mvh
Viggo

Læs det lige igennem en gang til

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

3

søndag, 23. marts 2008, 23:26

Nej, du fik ikke at vide, at den skulle i Off Topic. Der blev stillet et spørgsmål, hvor spørgeren så mente, at spørgsmålet var Off Topic i forhold til det din tråd handler om.

Og ligemeget hvad, så skal der kun oprettes en tråd pr. emne, og det skal naturligvis være i den afdeling det høre til. Kan man ikke finde den rigtige afdeling, så kan man altid bruger forumoversigten hvor der er beskrevet hvad der hører til hvor - ligesom man også kan finde hjælp her.

4

mandag, 24. marts 2008, 08:32

Fint nok Burger jeg stopper her - men da du hjalp mig så godt med mine problemer med ejerskab til filerne vil jeg lige give lidt feed back på jeres site:

Vejledningen i hvor tråde skal placeres er lidt tynd, den bør forbedres. Når en bruger går til vejledningen er det fordi han ikke ved hvor et emne skal placeres. Så nytter det jo ikke meget at få at følgende information:

"Overclocking & Køling:
Har du spørgsmål omkring overclocking og køling kan du stille dem her." ;)

Vejledningen er jo ligesom lig med overskriften. Hvis man ved at ens spørgsmål er omkring Overclocking og Køling, vil man jo aldrig komme på hjælpesiden.

Nå men nok om det - jeg synes det er en god site I har, og ideen med at 'brugere hjælper brugere' er god. :rules:

Jeg kommer tilbage, hvis jeg har andre problemer, og så skal jeg nok være mere forsigtig med, hvor jeg skriver. :O

mvh
Viggo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HamSelv" (24.03.2008, 08:33)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.