Gravide Kvinder

  • hai haii jeg er en ung fyr på 22 som skal til at være far!
    Min forlovede er blevet vildt underlig siden hun er blevet gravid hun er TOTALT HYSTERISK og har et underligt forhold til mad jeg vil lige advarer alle mændene der ude tænk jer godt om før i skal have børn TRO MIG!!! heh
    De er forfærdelige :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    hai haii jeg er en ung fyr på 22 som skal til at være far!
    Min forlovede er blevet vildt underlig siden hun er blevet gravid hun er TOTALT HYSTERISK og har et underligt forhold til mad jeg vil lige advarer alle mændene der ude tænk jer godt om før i skal have børn TRO MIG!!! heh
    De er forfærdelige :crazyeyes:


    det siger du ik Casper Lynge....

  • kom lige til at tænke på en scene i 10 tommel fingre hvor de er ved at bygge en slæde


    her er en af mændenes kone blevet gravid før første gang, og han klager over at du er blevet underlig og hysterisk. Han glæder sig så til at hun føder og det hele kan blive normalt igen, hvor efter han spørger to af de andre som han vil have til at bakke ham op i at det stopper når hun føder.


    De kigger så på hinanden og siger "ja det bliver meget bedre" med et skævt smil.

  • Blev selv Onkel i Januar, og mens min søster var gravid var det et helvede når hun var på besøg :D med al respect :D


    (Skal foresten være gudfar for knægten :D)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Nu har jeg undgået at få børn med kæresten de sidste 2 år, bliver mere og mere sikker på det er det rigtige.. Hun er skingrende sindsyg nu, hende som gravid ville skræmme satan væk :))

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Min søster meddelte lige for 5 dage siden at hun var blevet gravid så jeg er lidt spændt på hvordan det udarter sig.


    De skal jo være lidt hysteriske. Det giver jo bare lidt udfordring og krydderi på tilværelsen.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hey.. Jeg kan bekræfte det han siger..
    Har været der henne et par gange, og det er ikke meget fred han får. :))


    Citat:


    Mette:
    -Skaaaaat.. Skaat... (Pause 3sek).
    -Skaaaaaaat.... (Pause 3sek)
    -Caaspeer!!!! (Pause 3sek)
    -Casper!


    Casper:
    - (Tøvende) Ja skat?


    Mette:
    -Jeg vil ha ostepops.. (Pause 3sek)
    -Caaspeeer.....


    Casper:
    -Ja ja..


    (Pause 5sek)


    Mette:
    -OSTEPOPS!!!!


    Det skal lige siges, at hun kan sagtens gå, og der er 100m til tankstationen, hvis man går en meget stor omvej.


    -Men hva.. Tillykke med pigen når hun engang dukker frem til sommer.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Hehe...det lyder lidt som min søster...allerede lang tid inden hun blev gravid. Hun forsøger altid at få os til at hente ting til hende selv om hun lige så godt selv kan gøre det.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Skal selv være far sidst i juni. Jeg synes så ikke det er så slemt hvad ang hysteri. Men der er da en masse gener der følger med. Maven strækker sig sønnikke sparker osv osv. Nu har hun ikke fået det store ædeflip så det kan jeg ikke udtale mig om. Men jeg skal da høre om de småproblemer hele tiden. :ohmy:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Skal selv være far sidst i juni. Jeg synes så ikke det er så slemt hvad ang hysteri. Men der er da en masse gener der følger med. Maven strækker sig sønnikke sparker osv osv. Nu har hun ikke fået det store ædeflip så det kan jeg ikke udtale mig om. Men jeg skal da høre om de småproblemer hele tiden. :ohmy:


    Okay.. Ved at Mette, som er Caspers dame, skal ha barn i midten af Juli, så til trods for de er nået næsten lige langt, lader det da til du har det lidt lettere :D
    Tror så også at meget af det er ren dovenskab.
    -Men hva fan'.. Casper har også brug for at være lidt under tøflen en gang imellem.
    Når min pige bliver gravid engang, hvis det da sker, kan hun sgu selv hente det hun skal bruge de første 7 måneder. :))
    Motion under graviditet er jo vigtigt.
    Det der med at tro det er bedre for barnet hvis man ligger og driver den hele dagen, det holer sgu ikke.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Når min pige bliver gravid engang, hvis det da sker, kan hun sgu selv hente det hun skal bruge de første 7 måneder. :))
    Motion under graviditet er jo vigtigt.
    Det der med at tro det er bedre for barnet hvis man ligger og driver den hele dagen, det holer sgu ikke.


    Sandheden som det er sagt!


  • :))Jeg håber det var en joke :))


  • HA HA HA HA Grineflip der den var sku god den der :)) :T :9xo

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Har ikke selv stået i situationen, men det er vel næppe noget nyt, at tingene udfolder sig sådan?


    Jeg mener såmænd bare, at hvis man vælger at få et barn, så må man også tage de ting som nu følger med ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Har ikke selv stået i situationen, men det er vel næppe noget nyt, at tingene udfolder sig sådan?


    Jeg mener såmænd bare, at hvis man vælger at få et barn, så må man også tage de ting som nu følger med ;)

    Nogle gange tænker mændene bare ikke så langt, de opdager først senere at de har indgået en pagt med en slavepisker :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow

    Nogle gange tænker mændene bare ikke så langt, de opdager først senere at de har indgået en pagt med en slavepisker :razz:


    Så må du stramme bæltet lidt ;)

  • Kan godt sætte mig ind i hvordan Casper har det, min kæreste er som sagt bare ikke gravid :crazyeyes:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg