Intel : Sexede computere søges

  • Faldt lige over den her igen og kom til at tænke på at jeg aldrig fandt ud af hvad resultatet blev. Nogen der kan huske det ?


    Intel er træt af kedelige grå computere og efterlyser nu lækre designede pc'er med Core 2 Duo-processorer indenbords. Dusør: seks millioner kroner.


    Af Mikkel William Nielsen
    tirsdag d. 03. oktober 2006


    Chip-fabrikanten Intel har udskrevet en konkurrence, der for alvor skal smadre pc'ens ry for at være en kedelig, grå kasse. Konceptet er klart: design en lækker computer baseret på Intel Viiv med en Core 2 Duo-processor indenbords. Computeren skal se pæn ud og passe ind, uanset om den placeres i stuen, sove- eller arbejdsværelset. Og så gør det bestemt ikke noget, hvis den samtidig er mere sexet end Apples designvindende Mac-computere. Konkurrencen retter sig mod pc-producenter, og Intel har smidt en stor pose penge på bordet for at få dem til at tænke mere innovativt. Samlet er der præmier for seks millioner kroner, og vinderen af konkurrencen løber af sted med 1,8 millioner kroner. Det bliver først til marts 2007, at den vindende computer – der forhåbentlig er lækkert designet - bliver offentliggjort.


    - http://www.pcworld.dk/art/8021?a=related&i=8100


  • Artiklen er 1,5 år gammel. :boxed:
    Mail evt ham Mikkel duden og spørg: m.nielsen@pcworld.dk ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().


  • kan køre med OC uden den bliver vild varm.. der er ingen blæser på.. har bare siden af mit kabinet og så køre der en 80mm blæser i fronten på laveste så der kommer lidt ind...


    Pumpen står på 2 eller 3 så den larmer ikke... = alt er lydløst.. det der larmer er min hd ;)


    så den virker...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    kan køre med OC uden den bliver vild varm.. der er ingen blæser på.. har bare siden af mit kabinet og så køre der en 80mm blæser i fronten på laveste så der kommer lidt ind...


    Pumpen står på 2 eller 3 så den larmer ikke... = alt er lydløst.. det der larmer er min hd ;)


    så den virker...


    Okey. Hvor stor er forskellen på vandtemperaturen og rumtemperaturen i det værelse din computer står ? - Under load naturligvis :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    2'eren er dælme fed. :)


    Enig! :9xo Den er en vinder. :clap:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Okey. Hvor stor er forskellen på vandtemperaturen og rumtemperaturen i det værelse din computer står ? - Under load naturligvis :razz:


    Den er god, så længe du ikke vandkøler et 8800GTX, det kan den ikke klare (passivt).. Dengang jeg gjorde det, steg vandtemp til 40C over rumtemp (60 C :)))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Den er god, så længe du ikke vandkøler et 8800GTX, det kan den ikke klare (passivt).. Dengang jeg gjorde det, steg vandtemp til 40C over rumtemp (60 C :)))


    Havde jeg nu heller ikke regnet med. Min radiator er altid slukket i mit computerværelse. Den er ikke nødvendig ... Jeg har jo mit 8800 GTX :))


    Gad vide hvad den ville sige til et kølehovede på et 8800GTX, ét på NB´en og et Swiftech MCW6500T775 på CPU´en ? :)) - Godt der er plads til 9x120mm blæsere :))